Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Skal lage en enkel brosjyre. Hva slags programvare?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-08-12, 21:43   #1
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.888
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Skal lage en enkel brosjyre. Hva slags programvare?

Jeg skal lage en enkel brosjyre på jobb. Det skal være enkelt, kjapt å lage og den skal inneholde en del bilder og noe tekst. Layout trenger ikke være veldig avansert, men den trenger jo ikke se helt ille ut heller. Brosjyren skal bare skrives ut, brettes og stiftes på kopimaskin. Er Office Publisher et ok program å bruke til dette eller er det andre programmer som er bedre/enklere?

Vi har Office Professional på maskinene våre, men egentlig ingen andre programmer som kan være aktuelle, tror jeg, så da må det eventuelt blir gratis programvare.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-12, 21:51   #2
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.083
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skal lage en enkel brosjyre. Hva slags programvare?

Publisher, det ligger inne i officepakken og holder i massevis til det bruket. Enkel å bruke.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-12, 18:45   #3
kakklanes
Diabetesspl
 
Medlem siden: Sep 2012
Hvor: Ca. midt på
Innlegg: 63
kakklanes har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Skal lage en enkel brosjyre. Hva slags programvare?

Jeg har lagt en brosjyre for foreningen som jeg er medlem i. Da brukte jeg Word, la dokumentet verdikalt, delte den i tre og skrev på to sider, som jeg skrev ut på et ark, en side på hver side av arket. Da kunne jeg brette det i tre, som i en brosjyre! Ble veldig overrasket at jeg fikk det til, da jeg aldri hadde prøvd det før og ingen fortalte meg hvordan jeg skulle gjøre det! Veldig fornøyd med resultatet! )

kakklanes er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-12, 21:18   #4
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skal lage en enkel brosjyre. Hva slags programvare?

Vi brukte Publisher da jeg var sykepleierstudent til en brosjyreoppgave. Den ble faktisk så bra at sykehuset her ønsket å bruke den som infobrosjyre til pasienter etterpå.

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no