Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

iPhonen min klikket etter siste oppgradering

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-09-12, 12:42   #1
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.825
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

iPhonen min klikket etter siste oppgradering

Arrrgh, jeg er så dårlig på slike duppeditter og nå har jeg gjort det store her

Fikk spørsmål om å oppgradere iPhonen jamfør den nye IOS-oppgraderingen. Hadde ikke tid der og da så det endte med at jeg gjorde det på en nattevakt med et 3G-nettverk (noe som er blitt meg fortalt i ettertid ikke er en Lur Ting å gjøre). Det er forøvrig snakk om en iPhone 3, og har - selvsagt også i ettertid - lest at denne nye oppgraderingen ikke er like kompatibel med versjon 3.

Etter en lang oppgraderingsprosess får jeg opp et bilde på iPhonen hvor jeg skal koble ledningen til iTunes. Gjør dette når jeg kommer hjem, men får da straks beskjed om at jeg må gjenopprette fabrikkstandard for å komme videre fordi den ikke støtter den nye versjonen eller hva det nå stod. Før jeg gjør dette sjekker jeg at jeg har back up i iClouden min, men der finner jeg IKKE bildene mine (selv om jeg tidligere har sjekket at bildene skal lastes opp automatisk der hvert døgn, og jeg har over 1 GB med minne i skyen min - noe som ikke kan være noe annet enn bildene, men bildemappene er altså tomme..), problem 1. Etter mye leting av bildene ser vi ingen annen utvei enn å gjenopprette fabrikkstandard og gjør dette. Må gjennom en prosess med å oppgradere iTunes, osv, og til slutt ser det ut for å gå i orden. Men da får vi beskjed om å taste inn PIN-koden på den tilkoblede iPhonen for å komme videre. Noe vi ikke klarer da det eneste bildet vi klarer å få frem på iPhonen er det hvite eplet. Har prøvd å ta ut SIM-kortet, og slått telefonen av og på et utall ganger (også via sirkelknappen og av/på-knappen samtidig), men det eneste bildet vi får på telefonen når den er på er det hvite eplet, problem 2. Hva i alle dager har skjedd og hvordan kan vi løse dette? Noen som har peiling?

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-12, 13:00   #2
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.785
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: iPhonen min klikket etter siste oppgradering.

Ik!!! Min iPhone 3 holde rpå med oppgraderingen nå. Kanskje jeg får samme problemene, i så fall får vi løse de sammen. Håper noen her inne kan hjelpe deg! (jeg har heller ikke peiling på slikt, men nå blir jeg skikkelig nervøs!)

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-12, 14:02   #3
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iPhonen min klikket etter siste oppgradering

Har lest statuser på Facebook som tyder på at du ikke er alene om å ha fått krøll etter oppdatering. Om det er noen trøst ...

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-12, 16:16   #4
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.785
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: iPhonen min klikket etter siste oppgradering

Min oppdatering gikk helt bra.

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-12, 16:34   #5
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.825
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: iPhonen min klikket etter siste oppgradering

Æsj, måtte levere den inn og han jeg pratet med mente at jeg muligens fikk ny da den virket helt tullete (den er innenfor garantien heldigvis). Hååper virkelig jeg kan finne bildene i sikkerhetsfilen i iCloud.

Flott at oppgraderingen din gikk bra, tinkadott! Håper flere slipper slike leie overraskelser.

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no