Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

To do-app, iPhone

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-09-12, 07:47   #21
Alias
Med nebb og klør
 
Alias sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Ødemarka
Innlegg: 551
Alias er litt kulAlias er litt kul
Standard

Sv: To do-app, iPhone

Hm. Du fant ingen vidunder-app altså, som fungerer på "alt"?

__________________
[Storebror 2010, mellombror 2011 og lille 2013]
Alias er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-12, 07:51   #22
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: To do-app, iPhone

Finnes det en app som GJØR oppgavene for meg også? iDo, f.eks?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-12, 08:57   #23
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: To do-app, iPhone

Det hadde vore noko

Det ideelle hadde altså vore ein app som hentar inn frå Google kalender (der eg uansett må legge inn alle avtalar). Eg ønsker i tillegg å legge til ekstra ting å hugse på, og få opp gode lister med fleksibilitet på påminningane. Mitt neste krav er at det skal vere godt for øyet også. Det held ikkje med kvit bakgrunn, svart tekst og that's it. Design til folket!

Eg gir ikkje opp heilt enda, og om eg skulle få teften på ein god app, så skal eg oppdatere.

__________________
Jente 2003 og gut 2005
Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-12, 09:36   #24
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: To do-app, iPhone

Jeg slår fortsatt et slag for producteev altså. Helt gratis, syncer mellom både det ene og det andre (web, ipad, mac, iphone), så man slipper å sitte med telefonen når man legger inn oppgaver. Recurring tasks, den sender deg epost med ting som må gjøres, man kan enkelt legge til oppgaver via epost, den skjønner hva du skriver (på engelsk), så sender du en epost med "skift sengetøy wednesday 5pm #husarbeid" så legger den til en task på onsdag kl fem, tagget med husarbeid. Man kan sette merkelapper, og man kan ha ulike workspaces, f.eks en for husarbeid, en for jobb, etc.

Man kan også dele med andre - det er gratis å dele med en person, men koster penger hvis det skal deles med flere. Jeg kan f.eks. dele et workspace med mannen, og delegere oppgaver til han, så popper det opp på hans telefon.

Jeg har ikke brukt den så lenge, men den er absolutt den beste jeg har prøvd så langt, til mitt bruk. http://www.producteev.com/features.php

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-12, 09:39   #25
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: To do-app, iPhone

Ok, men den hentar ikkje data frå Google kalender? Skal hente den ned og ta ein kikk

__________________
Jente 2003 og gut 2005
Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-12, 09:49   #26
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: To do-app, iPhone

Nei, det gjør den ikke. Jeg har avtaler/møter/fritidsaktiviteter/etc i Google calendar, alt annet som må gjøres i den andre. Det står at de jobber med saken.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-12, 09:52   #27
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: To do-app, iPhone

Opprinnelig lagt inn av Syrin, her.

Det ideelle hadde altså vore ein app som hentar inn frå Google kalender (der eg uansett må legge inn alle avtalar). Eg ønsker i tillegg å legge til ekstra ting å hugse på, og få opp gode lister med fleksibilitet på påminningane.

Jeg har Google-kalenderen synkronisert med iPhone-kalenderen. Registrer Google-kontoen under Instillinger -> "Mail, kontakter, kalendere". Påminnelser på SMS fra Google og via kalender-appen. Instruksjoner fra Google: http://support.google.com/mobile/bin...&answer=138740

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-12, 09:55   #28
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: To do-app, iPhone

Nettopp - så du har ei todeling du også. Eg kjem antagelig ikkje utanom Har henta den ned nå - syns den ser fin ut. Men den har ikkje gjentakande påminning? Eg hadde trengt skikkelig mas.

Veldig pluss hos meg om dei gjer det mulig å hente inn google calendar.

__________________
Jente 2003 og gut 2005
Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-12, 18:38   #29
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.554
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: To do-app, iPhone

Astrid syncker med google-kalenderen.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-12, 14:10   #30
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: To do-app, iPhone

åh?? Da må eg sjekke Astrid ein gong til!

__________________
Jente 2003 og gut 2005
Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-12, 17:56   #31
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.554
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: To do-app, iPhone

Med forbehold om at jeg har android-versjonen da, og telefonen min er jo heftig integrert med Google....

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-12, 18:40   #32
Moia
Feil planet
 
Moia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: På midten
Innlegg: 505
Moia er litt kulMoia er litt kul
Standard

Sv: To do-app, iPhone

Hmm. Finnes ikke app som gjør konkurranse utav hvem som fikser flest tasks da? Hadde vært morsomt å se om denslags hadde gjort noe for min significant other sin selektive blindhet

__________________
'08, '12
Moia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-12, 20:14   #33
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.554
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: To do-app, iPhone

Det hadde muligens hjulpet meg også... altså MEG, mer enn mannen...

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no