Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Den derre Tik Tok-retten med tomater og feta(?)

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-02-21, 13:29   #21
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.890
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den derre Tik Tok-retten med tomater og feta(?)

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Men halloumi har jo en helt annen konsistens enn feta, så da blir det en helt annen rette.

Grillostene ligner verken på feta eller halloumi, men er et smakfult og proteinrikt alternativ. For de som ikke liker feta så godt. :dukker:.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-21, 13:30   #22
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.949
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den derre Tik Tok-retten med tomater og feta(?)

Jeg liker både feta, halloumi og sikkert også grillost.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-21, 13:30   #23
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den derre Tik Tok-retten med tomater og feta(?)

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Grillostene ligner verken på feta eller halloumi, men er et smakfult og proteinrikt alternativ. For de som ikke liker feta så godt. :dukker:.

Men er den fast eller løser den seg opp slik som fetaen?

Jeg lagde ostefries fra Rema i sommer, den var mer som halloumi, egentlig.

Jeg liker feta, selv om jeg synes noen kan lukte litt vel mye av gammel geit.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-21, 13:59   #24
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.376
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den derre Tik Tok-retten med tomater og feta(?)

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Her står eldste for mye Tik Tok mat, hun ordner mest til seg selv. Hun på 178 cm har lest at koffein stagnerer vekst, og er ikke helt fornøyd med resultatet.
Men nå er det koffeinfri kaffepulver i skapet.

Grillost kan brukes, det er osteblokker med høyt proteininnhold, til å være ost, som kalles vegan og er egnet til varm mat og grilling. De er gjerne alternativ til Halloumi som både er svært dyrt og kommer fra landet med høyest antibiotika bruk i EU.

https://askoservering.no/vare/5581020

REMA har sin egen grillost. Og det kommer mer.

Den fra synnøve er ike vegansk, den er vegetarisk. Meningen er jo at det skal likne på halloumi, men de kan ikke kalle det det. Halloumi er en beskyttet tittel.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-21, 14:00   #25
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.890
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den derre Tik Tok-retten med tomater og feta(?)

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Men er den fast eller løser den seg opp slik som fetaen?

Jeg lagde ostefries fra Rema i sommer, den var mer som halloumi, egentlig.

Jeg liker feta, selv om jeg synes noen kan lukte litt vel mye av gammel geit.

Den jeg fikk på prøve var som en fast hvitost men ble mykere og blåser seg opp ved oppvarming. Blir ikke knirkete som Halloumien.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-21, 14:08   #26
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.027
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Den derre Tik Tok-retten med tomater og feta(?)

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Det er vel ikke noe i veien for å servere denne retten også med litt kyllingfilet.

Har laget denne retten i flere år med kyllingfilet, kan anbefales.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-21, 17:58   #27
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den derre Tik Tok-retten med tomater og feta(?)

Jeg lagde denne i dag, med kyllingfilet til. Smakte i og for seg godt, men levde ikke opp til hypen syns jeg. Ekstremt mektig.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-21, 18:07   #28
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den derre Tik Tok-retten med tomater og feta(?)

Vi hadde denne på mandag faktisk. Jeg visste ikke at dette var en "greie", jeg har et lunkent forhold til pasta, men denne var utrolig god! Frøkna hadde i ekstra hvitløk.

Hun brukte en ildfast form, dekket bunnen med cherry tomater, 2 blokker med fetaost, delt i 2, så det ble 4 store stykker. Strødde over hvitløk. Bakt i ovnen på 200 grader i 30 min. Kokte pastarør.
Etter 30 minutter, ildfast form ut, røre godt sammen, drysse over en god kvast med basilikum. Blande sammen med pasta. Voila.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-21, 18:52   #29
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den derre Tik Tok-retten med tomater og feta(?)

Får lyst til å prøve den, letpåvirkelig som jeg er.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-21, 19:07   #30
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den derre Tik Tok-retten med tomater og feta(?)

Prøvd, kjempegod. Både med og uten kylling.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-21, 19:28   #31
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.753
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den derre Tik Tok-retten med tomater og feta(?)

Det er jo heller ikke noe i veien for å tilsette sopp eller linser til denne om man ikke vil berike med kjøtt. Tror bacon også er bra.

Jeg har spist denne retten, eller noe veldig lignende for mange år siden. Tik Tok fant ikke opp alt. Når jeg tenker meg om har jeg også fått servert noe veldig likt med røkelaks også oppi.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-21, 19:45   #32
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.376
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den derre Tik Tok-retten med tomater og feta(?)

Det høres jo ut som en nachspielrett fra nittitallet.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-21, 20:27   #33
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den derre Tik Tok-retten med tomater og feta(?)

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg lagde denne i dag, med kyllingfilet til. Smakte i og for seg godt, men levde ikke opp til hypen syns jeg. Ekstremt mektig.

Jeg kan faktisk tenke meg det. Og jeg sliter litt med all den fetaen også. Det er jo temmelig fett. Men enkel å lage er den nok, det må man kunne si.

Jeg lager sjelden slik mat, og nettopp derfor bestemte jeg meg for å gjøre et unntak i morgen. Skal ha kylling til, samt en eller annen form for salat.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-21, 20:28   #34
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den derre Tik Tok-retten med tomater og feta(?)

Karamell: Åh, røkelaks ER SÅ godt når det er varmebehandlet!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-21, 15:04   #35
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den derre Tik Tok-retten med tomater og feta(?)

Vi testet denne til lunsj i dag. Vet ikke om det var fordi jeg brukte ekte gresk feta og kanskje tomatene ikke var søte nok, men det ble litt vel syrlig/skarp smak på. Så endte opp med å måtte ha oppi litt sukker for å balansere. Må kanskje prøve med den appertina osten neste gang, den er mildere på smak.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-21, 15:07   #36
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den derre Tik Tok-retten med tomater og feta(?)

Dette blir middagen i dag. Tenker også å ha sukker i, får stekingen. Som regel må man det. Men hvis tomatene bakes lenge (timesvis), så blir de som regel søte.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-21, 15:20   #37
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den derre Tik Tok-retten med tomater og feta(?)

Blæh. Jeg smakte på fetaen, og den ene (Kolios) smakte sykt geit. Jeg har Apetina også. Får se hvordan dette blir.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-21, 17:32   #38
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den derre Tik Tok-retten med tomater og feta(?)

Middagen er spist, og den var god! Er litt skuffet over ungene (17,19), som småspiste og plukket ut pastaen og lot sausen ligge igjen. Er det mulig å være så sær...

Jeg synes den var veldig smakfull. Hadde nesten en kg tomater, skikkelig gode tomater med stilk. Og ekte feta i tillegg til en Apetina. En god del sukker, salt, pepper, kajenne, oregano, en skvett olivenolje. 6 hele fedd hvitløk. I ovnen i ca 40 min. Klemte så ut hvitløken og moste, men det var mye biter igjen.

Pastaskruer. Halvparten blandet med sausen og resten ved siden av.

Kylling.

Strimlet rødkål med eple og hakket aprikos og mandler.

Og rødvin.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-21, 19:22   #39
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.808
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den derre Tik Tok-retten med tomater og feta(?)

Opprinnelig lagt inn av zinatara, her.

Vi testet denne til lunsj i dag. Vet ikke om det var fordi jeg brukte ekte gresk feta og kanskje tomatene ikke var søte nok, men det ble litt vel syrlig/skarp smak på. Så endte opp med å måtte ha oppi litt sukker for å balansere. Må kanskje prøve med den appertina osten neste gang, den er mildere på smak.

Vi lagde også denne og syns den ble for syrlig og skarp. Fetaost er jo det, så ikke så overraskende kanskje. Blir ikke å lage denne igjen tror jeg.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-21, 20:36   #40
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den derre Tik Tok-retten med tomater og feta(?)

Opprinnelig lagt inn av Erica, her.

Vi lagde også denne og syns den ble for syrlig og skarp. Fetaost er jo det, så ikke så overraskende kanskje. Blir ikke å lage denne igjen tror jeg.

Ikke alle fetaoster er syrlige og skarpe. Ikke smaker alle utpreget sau heller. Når jeg spiser fetaost i Hellas er den sjelden noen av delene.

Og sukker må til i retter med tomater, spesielt i februar. Jeg brukte sikkert en snau spiseskje.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no