Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Mobilprinter

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-03-21, 22:57   #1
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mobilprinter

Noen som har sånn «hytteprinter» som man kan koble til mobilen? Er tiltenkt en gave. Pris spiller en rolle, men det bør ikke være noe dårlige greier heller.

Kom over denne: https://www.elkjop.no/product/data/p...udio-hyttetips

Tips eller erfaringer?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-21, 08:46   #2
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mobilprinter

Kiden har en sånn liten mini-skriver til fotografier. Den ble ikke mye brukt før den forsvant ett eller annet sted, men andre som har mer interesse for det enn akkurat nyhetsverdien kan jo ha stor glede av det. Selve skriveren var det ikke noe feil med.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-21, 09:25   #3
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mobilprinter

Supert!

Jeg glemte å skrive at det er til hyttebruk. Hyttebok.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-21, 09:54   #4
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mobilprinter

Vi har en slik, og bruker den masse når vi husker å kjøpe papir til den.
Ganske dyrt papir, men veldig hyggelig å kunne skrive ut bilder til dagbøker, hyttebøker, legge ved gaver, lage kort osv.
jeg anbefaler!

Bare husk at bildene blir veldig små. Passer best til nærbilder av folk/ting, landskapsbilder med fjelltopper i det fjerne blir gjerne litt nedtur.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-21, 10:44   #5
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mobilprinter

Tusen takk!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-21, 12:44   #6
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.063
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mobilprinter

En venninne har Canon Selphy og er veldig fornøyd. Ønsker meg en selv.

https://www.clasohlson.com/no/Canon-...er/p/38-7643-1

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-21, 14:20   #7
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.253
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mobilprinter

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

Kiden har en sånn liten mini-skriver til fotografier. Den ble ikke mye brukt før den forsvant ett eller annet sted, men andre som har mer interesse for det enn akkurat nyhetsverdien kan jo ha stor glede av det. Selve skriveren var det ikke noe feil med.

Min 16-åring fikk slik til bursdagen til å printe bilder fra mobil. Veldig fornøyd!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-21, 14:34   #8
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.007
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Mobilprinter

Jeg har en HP Officejet 100 mobile, som jeg kjøpte da jeg skulle jobbe fra en hytte, og har senere blitt med på tur til London. Den overlevde frakt i kofferten. Den har Bluetooth, og jeg mener at jeg har skrevet ril den både fra laptopen og mobilen. Den skriver i farger og er ikke spesielt dyr i drift.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-21, 14:54   #9
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.157
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mobilprinter

Jeg har en Sprocket, ca 3 år gammel. Det er jo ikke akkurat kvalitetsbilder som kommer ut, men gøy likevel.
Jeg bruker den aller mest til å printe bilder av folk og gode stunder i lag som jeg henger på julegaver o.l.
Barnebarna synes det er stor stas. Til de lager jeg ofte bilder med dill og dall i snap, lagrer og skriver ut.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no