Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Fineste Birkenstock?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-07-20, 00:00   #81
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fineste Birkenstock?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

På de myke er det ekstra padding inni.

Ser man det med det blotte øye?

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-07-20, 00:10   #82
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fineste Birkenstock?

Det er de jeg har, kjøpte dem for to år siden, og de hvite i fjor. Men de kostet ikke 1700 altså.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-20, 00:11   #83
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fineste Birkenstock?

Jeg har også solgul mayari. De er superfine. Jeg har også khakigrønne. Kuleste sandalene.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-20, 00:12   #84
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fineste Birkenstock?

Jeg får håpe jeg ser dem på tilbud et sted i sommer. Jeg kan ikke strekke meg lenger enn til 1000 nå.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-07-20, 00:13   #85
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fineste Birkenstock?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg får håpe jeg ser dem på tilbud et sted i sommer. Jeg kan ikke strekke meg lenger enn til 1000 nå.

Jeg kjøpte mine khakifargede for 500,- i august i fjor.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-20, 00:15   #86
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fineste Birkenstock?

her: https://www.suserisivet.no/antrekk/s...CABEgLpi_D_BwE

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-20, 00:16   #87
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fineste Birkenstock?

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

her: https://www.suserisivet.no/antrekk/s...CABEgLpi_D_BwE

Snille deg! Men det er feil gulfarge... jeg vil ha Graceful Amber...

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-07-20, 09:52   #88
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fineste Birkenstock?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Ser man det med det blotte øye?

Tenker du ift nettkjøp? Usikker. Du kjenner det godt da.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-20, 10:37   #89
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.952
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fineste Birkenstock?

Jeg har prøvd nye Birkenstock i flere omganger denne våren og vært på nippet til å kjøpe flere ganger. Men så har jeg aldri fått meg til å faktisk gjøre det. Denne tråden er farlig for meg.

Jeg føler også at jeg trenger et par Birkenstock Arizona i fargen cognac med store gullspenner. Men gjør jeg virkelig det?

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-20, 10:54   #90
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Sint!

Sv: Fineste Birkenstock?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Tenker du ift nettkjøp? Usikker. Du kjenner det godt da.

Jeg mente egentlig begge deler. Jeg synes egentlig alle Birkenstock er harde, jeg. Men jeg har jo ikke prøvd veldig mange da.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-07-20, 10:54   #91
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fineste Birkenstock?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg har prøvd nye Birkenstock i flere omganger denne våren og vært på nippet til å kjøpe flere ganger. Men så har jeg aldri fått meg til å faktisk gjøre det. Denne tråden er farlig for meg.

Jeg føler også at jeg trenger et par Birkenstock Arizona i fargen cognac med store gullspenner. Men gjør jeg virkelig det?

Ja, det gjør du!

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-07-20, 11:13   #92
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fineste Birkenstock?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg mente egentlig begge deler. Jeg synes egentlig alle Birkenstock er harde, jeg. Men jeg har jo ikke prøvd veldig mange da.

De som er harde er helt harde. De som er myke har padding som står litt opp inni. Også står det soft på hælputa inni.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-20, 11:25   #93
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fineste Birkenstock?

Du kjenner godt forskjell på myk og hard såle. De første jeg hadde (i 2012) var med hard såle, og de ble aldri gode. Gjorde vondt i føttene.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-20, 19:37   #94
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.815
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fineste Birkenstock?

De myke har blå skrift, de harde sort/brun. De smale har fyllt fot på bildet, de vanlige har åpen fot. Bilde av en fot inne på såla.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-20, 22:17   #95
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fineste Birkenstock?

Jøss. Mannen har blå skrift, ser jeg. De virker harde for meg.

Jeg har gullskrift, jeg!

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-07-20, 23:57   #96
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.858
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fineste Birkenstock?

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

De myke har blå skrift, de harde sort/brun. De smale har fyllt fot på bildet, de vanlige har åpen fot. Bilde av en fot inne på såla.

De jeg kjøpte for en drøy uke siden er visst blå skrift ser jeg nå. De har også hvit såle, og føles mykere enn de andre som sikkert hadde sort skrift. Jeg synes begge er gode å ha på foten, selv om jeg merker at disse jeg har på nå er mykere.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-20, 02:21   #97
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fineste Birkenstock?

Jeg er usikker på om det stemmer det med fargen på skriften altså. Men det står soft på de myke.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-20, 08:52   #98
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.815
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fineste Birkenstock?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg er usikker på om det stemmer det med fargen på skriften altså. Men det står soft på de myke.

Jeg finner ikke dette på sidene til Birkenstock. De skriver om fotsengen på disse sidene: https://www.birkenstock.com/no/verdt-a-vite/fotseng/ Jeg har fått det opplyst i to butikker som hadde en del utvalg. Det står også på andre nettbutikker.
Feks her: https://www.eurosko.com/no/magasinet/tips-birkenstocks/
På denne siden skriver de at Birkenstock endret designet fra gul skrift i 2017. Kan det være derfor det ikke står på deres egne sider, at det finnes en blanding der ute etter når skoen er laget? Jeg kjenner ikke nettstedet. https://yndefuld.dk/birkenstock/

Birkenstock skriver selv om hvordan du ser om modellen er smal eller normal:
https://www.birkenstock.com/no/thing...now/fit-guide/

Jeg har brukt litt for mye tid på å finne ut hvilken type og modell jeg ønsker meg.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-20, 09:59   #99
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fineste Birkenstock?

Måtte sjekke mine:

Gizah, hard såle, nesten 10 år gamle, tror jeg. Gul skrift, og sålen inni er mer markert og bygd opp med kanter.

Arizona, Myk såle, rundt 5 år gamle. Sort skrift, står «soft footbed» under birkenstock-logoen på innersålen.

Arizona, myk såle, ett år gamle. Blå skrift og det står «soft footbed» som en egen salgs logo på innersålen der hælen er.

Og når man snakker om myk og hard såle er det altså «footbed» vi snakker om. Inni sandalen, der foten er.

__________________


Sist redigert av Tallulah : 03-07-20 kl 10:07.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-20, 10:06   #100
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.858
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fineste Birkenstock?

Jeg ser at det står soft ett eller annet ved hælen på de aller nyeste. De som har blå skrift. På de jeg kjøpte i fjor kan jeg ikke se noe av det som står lenger. Men de er harde i forhold.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no