Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Noen som har campingvogn?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-05-08, 20:02   #101
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som har campingvogn?

Pokker da. Jeg kommer aldri til å våge å ta noe C. Kanskje hvis jeg skifter skjønn og får meg ett par store heavy baller mellom bena! Eller eh nei tror faktisk at jeg hadde vært like pysa da også!

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-08, 20:02   #102
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.785
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som har campingvogn?

det hadde vært noe å vise mannen her i huset, men da bytter han nok ut vognen vi ha rnå er jeg redd

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-08, 20:03   #103
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som har campingvogn?

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.



C-sertifikat for deg, mannen og et par slektninger vil nok knapt merkes på totalbudsjettet.

Har dere en sånn campinglastebil?

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-08, 20:06   #104
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som har campingvogn?

Gratulerer med vogn Elisabet.
Den ser veldig ålreit ut.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-08, 20:08   #105
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som har campingvogn?

ÅÅ Gratulerer forresten Elisabet!!

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-08, 22:53   #106
nikki
Bør lage seg en tittel selv
 
nikki sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 1.407
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen som har campingvogn?

Grattis med ny campingvogn,Elisabet.

nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-08, 23:10   #107
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har campingvogn?

Elisabet: Grattis!

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Lastebil, ja. Amerikansk, seff, men selges i Norge: www.hatcher.no. De har mange varianter, som bare koster noen få kilo penger hver.

Jeg viste denne til mannen og han ble helt hyperaktiv her han sitter.
Han har sertifikat til å kjøre den da, det står derimot på pengene ...

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-08, 12:19   #108
Tuneland
grand multipara
 
Tuneland sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.740
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Sv: Noen som har campingvogn?

Gratulerer med campingvogn Elisabet! Du har greid å smitte meg kjenner jeg. Jeg som aldri har tilbragt noe ferie i campingvogn har virkelig ikke peiling på hva jeg sitter her og drømmer om. Men jeg synes det virker så praktisk for oss med masse unger. Ser for meg at det å reise på besøk til venner og familie blir lettere når vi har med egen overnattingsplass, og når vi får besøk av venner kan de overnatte i vogna. Jeg vil ha campingvogn! Men mannen har jo bestemt seg for å kjøpe båt, så jeg må nok bare fortsette å drømme.

__________________
~Tuneland~
Mamma til fem flotte fyrer f 92, 02, 04, 05 og 08.
Tuneland er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-08, 12:34   #109
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har campingvogn?

Tuneland: Du får prøve og overbevise han. Jeg klarte det med min. Det er jo et godt argument å ha med seg overnattingsplasser. Ikke minst er det dyrt om hele familien skal inn på hotell. Det holder jo ikke med et rom, men et stort (dyrt) familierom eller to rom. Når vi har fått campingvogn nå så er mulighetene mye større for at vi kan oppleve mye når vi er avhengige å ta fellesferie i juli uten at det koster en formue, som det ville gjort om vi skulle booket oss inn på hytter eller hotell.

Jeg har også fått min ilddåp i å kjøre med vogna på slep i går kveld. Vi kjørte 45 mil og mannen ble trøtt, så da måtte jeg bare til pers. Har knapt kjørt med henger før, men den var faktisk en drøm å kjøre med. Nå har jeg ikke prøvd meg på rygging og plassering ennå, men den biten kan godt mannen ta. Og det var ikke akkurat langs rolig vei jeg fikk ilddåpen heller, men gjennom Oslo fra Nebbenes og ut til Høvik. Litt stressa, men jeg klarte det med glans til tross for mange felter og biler på alle kanter, murkanter på sidene og smal bomstasjon (føles i alle fall sånn), og til og med omkjøringer.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no