Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Noen som har campingvogn?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-05-08, 00:10   #21
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som har campingvogn?

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Det var en 610 fra 2004 jeg kikket på da, men ser nå at den er også for tung å dra på vanlig sertifikat.


Da må det vel bli 560, eller finnes det 580 også?

Å ja. Ja må nok bli 560 da. Hobby har ikkje 580 no hvertfall. Og da er det egentlig berre den med midtsittergruppe som er aktuell. Ellers må du reise opp den store sittegruppa skal du ha anna type. Da er det ikkje faste sengeplasser til 5.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 00:13   #22
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har campingvogn?

Caravelair Prestige 660 F (en ganske enkel sommervogn tror jeg) har en med eget barnerom og stort bad. Den er 660 da, men jeg tipper at den er lettere enn Hobby sin.





http://www.caravelair.no/

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 00:15   #23
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.785
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som har campingvogn?

vi har alle 5 sengene bak i ja. køyene oppe er ikke smale, rommer voksen, men vektgrense på 60 kilo på køyene. usikker på om dete r vektgrense på kg på køyesenegr. Siste sengen er der det er benk og bord ved siden av dobbelseng. bordet legges ned på ett minutte ller så, og supert med denne ekstra plassen til barna. I løsning med dobbeltseng og tre køyseng bak i eget rom (adriavogn vi så på da) var denne ekstrakroken veldig mye smalere enn det vi fikk når vi valger køyer i stedenfor køyseng. samt at køysengene som var i vognene vi så på var mye kortere enn vanlige senger, og nesten for små for vår 10 åring...


her er link til vår "kjøpt splitter ny campingvogn rapport" : http://forum.nybaktmamma.com/showthr...ht=campingvogn


Bilder av vår vogn
Er en knaus royale 580 UK 2007 modell.














__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 00:18   #24
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.785
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som har campingvogn?

liker forresten veldig godt at det er løst bord i vår, ikke fastmontert i gulvet. Hyllene på knaus rommer mye mer enn Bjølseth som vi og så på, og skapene og skuffene er større enn i Adriavognene vi tittet på. Knaus er og en lett vogn, som så og si alle biler drar (så sant dere ikke går for veldig store knausvogner da, den på 780).
med en gang du kommer inn i knausen vår, så er det en sideluke til sko. GENIALT! Og lasterommet under sengen kommer en til både inni vogn og utenfra, og det er innmari praktisk.

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 00:22   #25
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har campingvogn?

Hvordan synes dere det fungerer med badet på vogna tinkadott? Vi har kikket litt på den modellen dere har, men jeg kvier meg litt pga. lite bad. Det er jo slik i de fleste vogner, men vi startet opp litt i feil ende - med ganske stort bad. Badet på vogna vår ser slik ut, fikk ikke med hele dusjsonen på bildet:



Det finnes jo mange familievogner med større bad, men da går det jo gjerne utover plassen ellers.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 08:45   #26
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.785
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som har campingvogn?

et vennepa har knaus royale 590. Den er like stor som vår, men jar bad over hele baklveggen. De angrer litt på at de valgte den løsningen, da en del av vogna går bort til badet og de får det mye trangere fremme ved sittegruppen. De har egen dusj i sin vogn, i vår dusjer du på samme rom som badet. Nå er det jo slik med vogner at du må bære vannet til de og ofte for å fylle på tanken, så vi dusjer heller på serviceanlegg på campingene vi bor på. Men så er vi sær på campingplasser og, de skal være rene og familivenlige.
For oss fungerer det dermed godt med lite bad. Vi dusjer i serviceanlegget, og bruker kun badet til toalettbesøk og morgenvask, tannpuss etc.

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 09:43   #27
nikki
Bør lage seg en tittel selv
 
nikki sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 1.407
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen som har campingvogn?

Vi har Knaus Royal 780+ stort fortelt.3 år gammel.Er kjempefornøyd!!
Har fast plass ved en koselig sørlandsby(5 min gange til sentrum)og en knallfin strand og bruker vogna hele sommeren+så mange helger vi har mulighet.Vi er og så heldige at vi bor kun 25 min kjøring fra campingplassen,derfor bruker vi den så mye.Har tilogmed katten med.Ungene elsker campinglivet og det gjør vi voksne og.
Vi reiser på campingen i ettermiddag og skal være der til søndag,så det blir jo spennende å feire 17 mai en annen plass enn hjemme.
Håper du får overtalt mannen din til å prøve campinglivet,Elisabet.


Sist redigert av nikki : 15-05-08 kl 10:09.
nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 10:05   #28
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har campingvogn?

Elisabet: Det koster ikke all verden å utvide sertifikatet til BE. Bruker man mye penger på en campingvogn bør ikke det sette begrensninger, tenker jeg.
Vi misforsto det der litt, nemlig, og trodde et øyeblikk at vi måtte ha BE for å i det hele tatt kjøre campingvogn (vi skal låne til sommeren). Rundt 3000,- koster det her. Man må ha et lastsikringskurs, to obligatoriske kjøretimer og så oppkjøring.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 11:04   #29
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.785
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som har campingvogn?

ja akkuratt det med sertifikat og hva en kan og ikke kan er jeg ganske grønn på. Sambo har så han kan kjøre buss og lastebil, jeg har minibusslappen. Han kjører alltid med vognen, noe jeg synes er helt greit. Jeg aner ikke om jeg kan kjøre den engang. Aldri vært tema.

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 11:07   #30
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har campingvogn?

Takk for svar tinkadott. Jeg synes det er skikkelig ugreit med fellesdusjgreiene, liker å dusje før jeg går ut døra. Men det kan hende jeg synes det er greiere å smette bort og dusje nå når vi sommercamper. Vi bor mye nærmere servicehuset også nå, så da slipper jeg å eksponere den herlige morgensveisen min for så mange.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 11:17   #31
TBM
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Noen som har campingvogn?

Det er litt morsomt å lese om hvem av FP'erne som er ihuga campingvogneiere!
I vår vennekrets er vi de eneste med vogn - den er liten og gammel men med en veldig praktisk innredning slik at vi har to sittegrupper og dermed to senger. Vi bruker å ha fast madrass i "vår" seng og så gjør vi om sofaen til barneseng når vi skal legge oss (legger ungene først i vår seng og flytter de så over).

Vogna ble kjøpt inn til en langtur i Europa i forbindelse med fødselspermisjon. I mange år var den avskiltet og ikke i bruk, men nå har den skilter og klar til bruk hele tiden. Vi har den hjemme og bruker den på ferieturer hvor vi skal forflytte oss ofte, samt på lengre turer. Dessuten er den en fin gjestehytte!

Vi har ikke dusj, men toalett og vask. Det er utrolig hvor mye den rommer selv om den er veldig liten og veldig lett. Det er en eldre Tabbert - knappe 4 ,5 meter lang!

  Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 12:34   #32
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har campingvogn?

Opprinnelig lagt inn av TBM, her.

Det er litt morsomt å lese om hvem av FP'erne som er ihuga campingvogneiere!
I vår vennekrets er vi de eneste med vogn - den er liten og gammel men med en veldig praktisk innredning slik at vi har to sittegrupper og dermed to senger. Vi bruker å ha fast madrass i "vår" seng og så gjør vi om sofaen til barneseng når vi skal legge oss (legger ungene først i vår seng og flytter de så over).

De aller aller fleste av våre venner holdt på å le seg skakk da de hørte om våre sommerferieplaner, og det faktum at vi aller helst ville dra på campingferie. De er hellig overbevist om at vi vil innse at campingferie er slit og strev, og jeg har sagt til mannen at jeg skal lage videodagbok som motbeviser deres hypotese. Og det blir han sjølsagt litt svett av.

For øvrig skulle jeg ønske vi kunne hatt en gammel vogn stående ved hytta til svigers. Jeg føler det blir for trangt når vi fire kommer dit, siden svigers da må sove på madrass på stua. DE har ikke noe imot det, men jeg føler det ubehagelig. Men dessverre er veien til hytta så våt og dårlig at det er klin umulig å få en campingvogn dit. Med mindre mannens onkel vil hjelpe oss med traktor og henger ...

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 12:46   #33
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har campingvogn?

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Har aldri prøvd sommercamping. Jeg ser for meg at det blir litt for tett og harry for en særing som meg, men vi får se. Jeg skal gi det en sjanse.

Det tror jeg kommer veldig an på menneskene som er der, ikke om det er sommer eller vintercamping. Svigers har fast campingvogn langs Oslofjorden, og jeg har vært ganske skeptisk. Men det er en hyggelig plass, gode naboer og skulle de hatt hytte i samme område, ti meter fra stranda, med båtplass og utsikt så må de ut med millioner. Jeg tror ikke det noensinne kommer til å bli min ferieform, men for dem (og barnebarna) er det virkelig perfekt.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 13:24   #34
Alexy
Lykkelig nygift.
 
Alexy sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.952
Alexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen som har campingvogn?

Vi kjøpte oss vogn i fjor sommer, ei Hobby exclusive kfu 560. Vi fikk med spikertelt og fortelt og fast plass til vintercamping. Vi har selv ordnet sommercamping.

Så langt elsker vi å være i vogna, det er så sosialt og ungene stortrives! Vi står også sammen med et vennepar, på sommeren er det åpent mellom forteltene, så ungene løper dit de vil. Vi så på ei ny vogn, ei 650 kfum, men siden det ble litt dyrt, valgte vi å vente. Vogna er råflott, bevares, men sier som Zip, blir litt trangt mellom sittegruppa og kjøkkenbenken. Så det blir vel samme vogn som dere har, Zip, bare i 2008-modell. Den var bare sååå fin!

Vi har ikke stor nok bil til å trekke vogna, så vi har den på fast plass. Ikke har mannen sertifikatet til å trekke den heller, men det holder han nå på med å gjøre noe med. Vennepar-mannen trekker den for oss inntil videre.

Så anbefales på det sterkeste!

__________________
Alexy.

Storebror 03 og lillesøster 06.
Alexy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 13:41   #35
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som har campingvogn?

Opprinnelig lagt inn av Alexy, her.


Så langt elsker vi å være i vogna, det er så sosialt og ungene stortrives! Vi står også sammen med et vennepar, på sommeren er det åpent mellom forteltene, så ungene løper dit de vil. Vi så på ei ny vogn, ei 650 kfum, men siden det ble litt dyrt, valgte vi å vente. Vogna er råflott, bevares, men sier som Zip, blir litt trangt mellom sittegruppa og kjøkkenbenken. Så det blir vel samme vogn som dere har, Zip, bare i 2008-modell. Den var bare sååå fin!

Ja me er super fornøgde. Denne vogna som passer oss best av alle modeller eg har sett. Har da sett på dei fleste merkene.
Me vil ikkje ha midtsittergruppe og me vil ikkje at alle fem søv i samme soverom.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 14:26   #36
Donald
Superduperaktiv
 
Donald sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 751
Donald er litt kulDonald er litt kul
Standard

Sv: Noen som har campingvogn?

Vi har en hobby 560 kmfe exclusive. Køyer i en ende, midtsitter og dobbeltseng i andre enden. Veldig fornøyd, men tilleggsvarme må til dersom du skal vintercampe. Det gjelder generelt ikke nordiske vogner. Dersom du kjøper brukt og må ettermontere anbefaler jeg el-jet.

Donald er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 14:45   #37
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har campingvogn?

Zip: Så dere synes ikke det blir trangt med tre køyer bak dobbeltsenga sånn at dere får rundsitter foran? Jeg var innom en butikk i dag hvor de selger nye Hobbyvogner, men de hadde ingen med tre køyer, men han selgeren jeg pratet med mente at det ble fryktelig trangt i denne vogna og at ungene ikke ville trives bak der med tre køyer?

Jeg har kikket veldig på denne vogna, og fått den med tre køyer også får en ekstra salong ved siden av. Da gjør det kanskje ikke så mye med midtsitter? Det jeg ikke liker like godt er den vasken som er åpen på soverommet på mange av Hobbyvognene. Det er det vel ikke på deres?



Opprinnelig lagt inn av Donald, her.

Vi har en hobby 560 kmfe exclusive. Køyer i en ende, midtsitter og dobbeltseng i andre enden. Veldig fornøyd, men tilleggsvarme må til dersom du skal vintercampe. Det gjelder generelt ikke nordiske vogner. Dersom du kjøper brukt og må ettermontere anbefaler jeg el-jet.

Synes dere det blir trangt med midtsitter sånn i forhold til kjøkkenet?

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 14:50   #38
Donald
Superduperaktiv
 
Donald sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 751
Donald er litt kulDonald er litt kul
Standard

Sv: Noen som har campingvogn?

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Zip: Så dere synes ikke det blir trangt med tre køyer bak dobbeltsenga sånn at dere får rundsitter foran? Jeg var innom en butikk i dag hvor de selger nye Hobbyvogner, men de hadde ingen med tre køyer, men han selgeren jeg pratet med mente at det ble fryktelig trangt i denne vogna og at ungene ikke ville trives bak der med tre køyer?

Jeg har kikket veldig på denne vogna, og fått den med tre køyer også får en ekstra salong ved siden av. Da gjør det kanskje ikke så mye med midtsitter? Det jeg ikke liker like godt er den vasken som er åpen på soverommet på mange av Hobbyvognene. Det er det vel ikke på deres?





Synes dere det blir trangt med midtsitter sånn i forhold til kjøkkenet?

God plass er det ikke, men nå synes jeg området rundt komfyr og kjøkkenbenk aldri er romslig uansett hvor mye plass man har, det er liksom i det området alle samles når maten skal lages.

Vi har ikke denne ekstra sittegruppen i køyeområdet, får du den så har du jo enda bedre plass. Lykke til med valget.

Donald er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 15:02   #39
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som har campingvogn?

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Zip: Så dere synes ikke det blir trangt med tre køyer bak dobbeltsenga sånn at dere får rundsitter foran? Jeg var innom en butikk i dag hvor de selger nye Hobbyvogner, men de hadde ingen med tre køyer, men han selgeren jeg pratet med mente at det ble fryktelig trangt i denne vogna og at ungene ikke ville trives bak der med tre køyer?

Jeg har kikket veldig på denne vogna, og fått den med tre køyer også får en ekstra salong ved siden av. Da gjør det kanskje ikke så mye med midtsitter? Det jeg ikke liker like godt er den vasken som er åpen på soverommet på mange av Hobbyvognene. Det er det vel ikke på deres?





Synes dere det blir trangt med midtsitter sånn i forhold til kjøkkenet?

Skal du ha tre køyer oppå kvarandre blir det jo like trangt med denne modellen, men klart meir åpent på sida. Men i høgda blir det jo det samme. Ungane liker seg veldig baki vår. Virker trangt baki der for voksne men ungane har god plass. "Bli med på rommet mitt" som storebror sa til ei venninne. .
Me likar absolutt ikkje midtsittergruppe så det var ikkje aktuelt her.
Vil ha rundsittegruppa i enden. Gull verdt .
Me har ikkje åpen vask nei. Mamma og pappa hadde det og likte ikkje det noko særleg. Godt å få heile badet for seg sjølv.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 15:09   #40
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som har campingvogn?

Det eg liker ekstra godt med vår er at soveavdelingane er i ein ende og me har god (beste ein kan få) plass i kjøkken/stue avdeling. Eg orkar ikkje ha så liten plass i den avdelinga at ein ikkje kan gå forbi kvarandre omtrent. At det er litt trangt der ein skal sove gjer absolutt ingenting. God nok plass i massevis til å sove.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no