Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Noen som har campingvogn?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-05-08, 18:47   #1
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Noen som har campingvogn?

Jeg har veldig lyst på campingvogn, men får ikke helt med mannen på det ennå. Må jo være utrolig kjekt å kunne pakke alt ferdig og kjøre, eller ha den en fast plass som ei lita hytte?

Dere som har campingvogner:

Hvor mye bruker dere den?
Fast plass eller kjører rundt?
Ny eller gammel vogn?
Sengeløsninger?

Det er jo mange vogner som er så store at en må ha BE sertifikat, noe ingen av oss har. Jeg skjønner ikke helt det med egenvekt og totalvekt som står på vogner på Finn. En kan jo maks kjøre 3500 kg totalt med vanlig B-sertifikat. Men så ser det ut som om vi skal få ei vogn med 5 faste sengeplasser + sittegruppe så må en ha ganske stor vogn sånn at det går rett over denne grensa om det er totalvekta som gjelder og ikke egenvekt.

Også har jeg tenkt litt på om det kan være aktuelt å leie den ut noen uker på fast plass på sommeren for at det ikke skal bli så dyrt de første årene, eller om vi vil ha den på en plass for sesongcamping som er litt dyrere. F.eks. på Daftø så burde jo folk kanskje være intressert i å leie?

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-08, 18:59   #2
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.785
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som har campingvogn?

Vi har - og vi elsker den!!!!
Vi har brukt den 2 uker i somemr (i Kristiansand og på Østlandet). og fra beg av september til nå har vi brukt den 15 helger. Vi har satt den på Oppdal, og angrer ikke ett sekund! Der skal den stå temmelig fast, vi har satt opp telt forann og forsterket det med vinterstenger og noe treverk, så den tåler godt snø og vind. Samtidig kan vi ta den med om vi vil en eller annen plass. Skal nok ha spiukertelt på sikt, men må bare få prøvebodd oss litt først

Vi hadde først en 82 modell Bjølseth og etter å ha impulssolgt den , måtte vi nesten kjøpe ny siden vi skulle på campingferie med vennefamilie. Litt på impuls etter å ha forhørt oss litt rundt kjøpte vi en helt ny 2007 modell Knaus Royale 580 uk vogn. Og vi er VELDIG fornøyd! Vi kjøpe med alde som er et must om du skal vintercampe, og ett forholdsvis stort fortelt til vinterbruk, samt et mye enklere zipptelt til ferieturer (som slåes opp på 10-15 min). Vi har kjøpt en vogn uten koyesenger, da disse oftere er kortere og smalere enn vanlige senger. Sengene i vår vogn har full lengde! Vi ville og ha mulighet til å ha alle sengene oppredd samtidig, og ha en salong attåt. Det går veldig bra i denne vogna. Dessuten kan vi slå opp barnas senger når vi ikke har de med (om mange år) og glemme de helt Da har vi bare mye mer skapplass! Under dobbeltsengen er det stor lagringsplass. Vi valgtre vogn uten dobbelaksling og da er det mye lettere å plassere vogn på smale plasser. Vi hadde med oss en dobbeltvogn som var lengre til stocholm og det var ett under at vi fikk den ut av plssen vi var på da tilslutt.... Så klok av skade.... Sambo har tidliger khjørt buss og vogntog i 15 år, og han var veldig bevist på at vi ikke skulle ha noen lang vogn!
knausvognene er gode vintervogner. Vi holder lett 24 grader inne i vogna med alde og evnt gulvvarme, når det er minus 30 ute! Dessuten er den lett, og kan draes av de fleste biler. Ikke er den av de dyreste helelr. Inni ser vogna vår ut som ny enda, ikke noe som lett slites/ødelegges.


Skal få lagt inn bilder etter barnas leggetid.

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-08, 19:01   #3
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.785
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som har campingvogn?

ja, og en ting til. Vi storkoser oss med turer på campingplassen "vår" i helgene. Barna har fått enormt mange venenr der, vi finner på sosiale ting med de voksne, eller koser oss selv inne i vognen. Det arrangeres grillkvelder i grillstue der, elelr akedag og fjellturer. Vi har fått mange nye voksnevenenr, og kjenner at vi klarer å slappe av på en helt annen måte enn hjemme. Det er ingen som skal kjøres hit og dit, ingen gulv som må vaskes elelr klær som hoper seg opp eller mas og jag.

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-08, 19:02   #4
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.785
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som har campingvogn?

Du får ta med mannen og komme på inspeksjon i vår vogn (nå aner jeg ikke hvor dere holder hus da... ) Men det er definitivt verdt å prøve ut campinglivet!

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-08, 19:08   #5
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har campingvogn?

Vi har en stor campingvogn som har stått fast på et vintersted de to siste årene. Vi har ikke bil eller lappen som gjør at vi kan dra en så stor vogn. Dessverre har den blitt alt for lite brukt, og vi har nesten besluttet å selge den. Siden jeg er sliten og gravid og ikke orker tanken på salgsprosess nå, så har vi satt den på sommercamping i Strømstad for sommeren. Har aldri prøvd sommercamping. Jeg ser for meg at det blir litt for tett og harry for en særing som meg, men vi får se. Jeg skal gi det en sjanse.

Ellers må jeg si at jeg er overrasket over hvor fint man faktisk kan ha det i campingvogn. I vår vogn kan man dusje (det kan man vel i de fleste tror jeg?), poden har eget soverom innerst i vogna og vi har dobbeltseng/kjøkken/rundsitter som oppholdsrom på kvelden.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-08, 19:15   #6
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.785
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som har campingvogn?

kan nok dusje i de fleste ja

Får satse på at sommercamping er tingen da. Strømstad sier du, på daftö da eller?

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-08, 19:15   #7
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har campingvogn?

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

kan nok dusje i de fleste ja

Får satse på at sommercamping er tingen da. Strømstad sier du, på daftö da eller?

Sendt prikk.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-08, 19:43   #8
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som har campingvogn?

Vi har hatt vogn siden 1990, da vi fikk vår første hund. Det er en fornøyelse å ta på campingvognferie. Du har huset med deg, enten du vil overnatte, lage middag eller står i en ferjekø.
Nå har vi en på 7,20 m. Den står fast på fjellet med spikertelt. Skal vi kjøre med den, må vi ha ny bil.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-08, 21:50   #9
Dali
Glad
 
Dali sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.859
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Noen som har campingvogn?

Vi vil også ha campingvogn. Skal prøvelåne svigers sin gamle til sommeren, da vi ikke kan trekke så stor med bilen vår. Den er en sånn liten, gammel sak uten do :urk: men vi får en liten forsmak da

__________________
Eldsteturbo 06, lilleturbo 08, og sisteturbo september 11.
Dali er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-08, 22:53   #10
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som har campingvogn?

Me har campingvogn og syns det er heilt supert.
Ungane storkosar seg og elskar campinglivet.

Me har ei 2006 modell Hobby 650 vogn med trippelkøye.
Me har den ståande fast på fjellet (ved stølen til svogeren min), men tar den med på turer og sommerferie og sommeren. Har terrase o.l der oppe.
Me brukar den masse. Spesielt om sommaren men er der i påska og noen helger om vinteren. Mannen bruker den i jakta i oktober.
Ungane elskar å vere på stølen og med campingvogn kan me vere der masse og akkurat når me vil. Har vår eigen plass.
Og det er superdeilig å ha sitt eige med våre ting og som me kan trekke oss tilbake til. Supert på ferier ved å berre pakke inn i vogna og da har me alt der. Kan ikkje tenke meg noko anna ferieform akkurat no.

Mamma og pappa har vogn på fast camping, det kunne ikkje me tenkt oss. No vil me farte litt rundt og ikkje vere binda til ein fast plass. I år skal me til Daftø, neste år skal me til Kristiansand. Om litt over to veker skal me til Tusenfryd, i august skal me til Hunderfossen. Også skal me innom campingen til mamma og pappa.

Vogna vår er ganske stor å kjøre med, mannen har lov til å kjøre alt så ingen problem der men den blir ganske så stor på smale vegar og me må planlegge stopp litt meir. Veit ikkje heilt kor stor vogna kan vere på vanleg førerkort, men syns eigentleg ein bør ha litt meir enn vanleg på førerkortet for å kjøre vogn. Er ikkje berre berre. Me måtte og har stor nok bil så har no ein VW Sharan.

Vår vogn er inndelt slik, trippelkøye bak. Stor nok plass til ungene.



Slik ser vår ut (lånt bilder)




__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-08, 23:41   #11
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har campingvogn?

tinkdott: Har kikket såvidt på Knaus også. Sjekket opp modellen dere har nå. Har dere alle sengeplassene på en plass i vogna? Dere har jo tre barn, hvor ligger den tredje? Jeg synes køyene så veldig smale ut jeg? Står på de vognene at de bare er 62 cm brede skapkøyene?

Zip: Jeg har kikket masse på Hobby vognene, og mye på den 650 med den køyeløsningen der. Men blir det veldig trangt i en sånn med 3 køyer? Det er jo egentlig det optimale for oss, men synes det ser veldig trangt ut i høyden for hver unge? Kan den lille sittegruppen ved siden av køyesenga legges ned til en seng den også? Den 650 vogna er for stor å kjøre på vanlig førerkort, da må vi ha størrelsen mindre, og da får jeg ikke den køyeløsningen jeg vil ha tror jeg. Også har jeg inntrykk av at en får mye vogn for pengene når det gjelder Hobby-vogner?

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-08, 23:46   #12
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har campingvogn?

Jeg har hørt det omvendte angående Hobby Elisabet, ville nok heller gått for Knaus tror jeg. De er penere innvendig også synes jeg, men så er jeg som kjent litt sær da. Kan man ikke kjøre 650 på vanlig førerkort altså? Jøsses.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-08, 23:46   #13
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som har campingvogn?

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Zip: Jeg har kikket masse på Hobby vognene, og mye på den 650 med den køyeløsningen der. Men blir det veldig trangt i en sånn med 3 køyer? Det er jo egentlig det optimale for oss, men synes det ser veldig trangt ut i høyden for hver unge? Kan den lille sittegruppen ved siden av køyesenga legges ned til en seng den også? Den 650 vogna er for stor å kjøre på vanlig førerkort, da må vi ha størrelsen mindre, og da får jeg ikke den køyeløsningen jeg vil ha tror jeg. Også har jeg inntrykk av at en får mye vogn for pengene når det gjelder Hobby-vogner?

Ja me er veldig fornøyd med Hobby vogn. Bjølseth er vel campingvognenes rolls royce, men me treng absolutt ikkje meir enn Hobby vognene.
Av 560 vognene kan du ha trippelkøye på den med køyer i eine enden og dobbeltseng i andre enden, da har du sittegruppa på midten foran kjøkkenet. Det syns me blir veldig trangt så var ikkje aktuelt for oss.
Det ser trangt ut med trippekøye men for ungane er det ikkje det, dei er jo mykje mindre og det luftig og fint. Går nok ann å legge ned sittegruppa ved siden av ja, men det har ikkje me prøvd.

650 er stor hvis du skal kjøre med. Bilen må i tillegg være ganske stor. Ingen vanlige stasjonsvogner kan dra den.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-08, 23:55   #14
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har campingvogn?

Opprinnelig lagt inn av Zip, her.

650 er stor hvis du skal kjøre med. Bilen må i tillegg være ganske stor. Ingen vanlige stasjonsvogner kan dra den.


Vi har stor og tung bil, så den kan trekke mye om en bare hadde sertifikat for det. Men hvis en skal kjøre litt rundt så er det jo dumt med for stor vogn, men samtidig vil jeg ha så stor som mulig hvis vi skal ha noe. Du har jo noen Hobbyvogner som har alle 5 soveplassene i samme side på samme soverom, og da har en stor sofagruppe i andre enden, men det ser veldig trangt ut igjen. Tror jeg skal ta meg en titt på campingvogn butikken i morgen for moroskyld. Vi har vel en av Norges største rett ved.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-08, 23:59   #15
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som har campingvogn?

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Vi har stor og tung bil, så den kan trekke mye om en bare hadde sertifikat for det. Men hvis en skal kjøre litt rundt så er det jo dumt med for stor vogn, men samtidig vil jeg ha så stor som mulig hvis vi skal ha noe. Du har jo noen Hobbyvogner som har alle 5 soveplassene i samme side på samme soverom, og da har en stor sofagruppe i andre enden, men det ser veldig trangt ut igjen. Tror jeg skal ta meg en titt på campingvogn butikken i morgen for moroskyld. Vi har vel en av Norges største rett ved.

Kven mener du har 5 soveplasser i eine enden?. Er vel ikkje nokon mindre enn 650 som har det trur eg?.

Lurt å reise å kikke ja.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 00:01   #16
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har campingvogn?

Opprinnelig lagt inn av Zip, her.

Kven mener du har 5 soveplasser i eine enden?. Er vel ikkje nokon mindre enn 650 som har det trur eg?.

Lurt å reise å kikke ja.

Det var en 610 fra 2004 jeg kikket på da, men ser nå at den er også for tung å dra på vanlig sertifikat.


Da må det vel bli 560, eller finnes det 580 også?

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 00:06   #17
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har campingvogn?

Har du kikket på Adria da Elisabet? De har en del ok familieløsninger, og du får mye for pengene har jeg hørt. På den danske adriasiden er det 360-graders visning av alle vognene. (NB! alle modellene finnes ikke i Norge)
.
http://www.adria-mobil.com/dk/

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 00:06   #18
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Noen som har campingvogn?

Vi har en gammel campigvogn, den er fra 1976.
Fordelen er at vi ikke trenger å betale veiavgift lengre for den får som veteran.
Ungene elsker å være på ferie i den.
Den er ikke så veldig stor da, men går greit til oss selv om vi er på 14 dagers ferie i Danmark.
Vår er såpass gammel at det er ikke faste senger i den men sittegrupper hvor man legger ned putene (som har hele lengder og ikke er oppdelt i mange puter)
Jeg har i tillegg fått madrass og sydd nye puter i den da.
Det er to grupper i den og når vi slår de ned får vi to senger, 1 som er 1,7 *2 meter og en som er 1,35 * 2 meter.
I starten lå de to eldste på hver sin seng som da var 1.35 m lang, men eldste ble etterhvert for lang. Så de måtte da dele seng og minsten lå i den "brede" sengen sammen med oss.

Vi har brukt den stort sett hver eneste ferie siden vi kjøpte den, det var vel bare i fjor den ikke ble brukt.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 00:07   #19
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Noen som har campingvogn?

En vampingvogn som forrestene r veldig fin er Cavalier.
De hadde i allefall en som het Brasilia eller noe som hadde 3 køyesenger og en liten sittegruppe i den ene enden, så det ble nesten som det barnerommet.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 00:09   #20
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har campingvogn?

Jeg ble veldig nysgjerrig på hvordan campingvogna di ser ut Mams. Høres ut som en vogn som virkelig har gjort nytte for seg.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no