Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Tips til feriested i Danmark for dummies!

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-02-11, 19:26   #41
Smoothie
lader
 
Smoothie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.592
Smoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tips til feriested i Danmark for dummies!

Opprinnelig lagt inn av Zip, her.

Vi ombestemte oss med tankte på sted etter å ha snakket med dansk venninne. Vi reiser til Blåvand, til Hvidbjerg Strand Feriepark.
Var visst super strand der for barn, "syden" hvis været slår til. Kunne ikke sammenlignes med østkysten iflg min venninne.

Håper dere er heldige med været da, eller jeg kanskje jeg heller skal si vinden!
Da vi var der var det mye iskald vind, og det var umulig å skulle være på stranden, da det var sandfokk. Hadde vært på østkysten før, og kunne ikke forestille meg at det skulle bli så kaldt midt på sommeren.
Så hadde ikke med oss så tykke klær som vi egentlig trengte der.

Ellers bodde vi i ett kjempeflott feriehus i gangavstand til byen, var i en kjempekoselig dyrepark der og ett flott badeland har de også. Anbefales!

Bodde der i en uke, før vi dro til Midt-Jylland, og hadde noen vindstille godværsdager der.

Håper dere får varmere dager på Blåvand enn oss!

Smoothie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-11, 19:50   #42
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tips til feriested i Danmark for dummies!

Opprinnelig lagt inn av Smoothie, her.

Håper dere er heldige med været da, eller jeg kanskje jeg heller skal si vinden!
Da vi var der var det mye iskald vind, og det var umulig å skulle være på stranden, da det var sandfokk. Hadde vært på østkysten før, og kunne ikke forestille meg at det skulle bli så kaldt midt på sommeren.
Så hadde ikke med oss så tykke klær som vi egentlig trengte der.

Ellers bodde vi i ett kjempeflott feriehus i gangavstand til byen, var i en kjempekoselig dyrepark der og ett flott badeland har de også. Anbefales!

Bodde der i en uke, før vi dro til Midt-Jylland, og hadde noen vindstille godværsdager der.

Håper dere får varmere dager på Blåvand enn oss!

Blir det dårlig vær har vi innendørs tropeland og spa på campingen.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-11, 20:30   #43
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til feriested i Danmark for dummies!

Opprinnelig lagt inn av Zip, her.

Vi skal antagelig til Ebeltoft.
Aldri vært der før men veldig lyst å reise dit.
http://www.ebeltoftstrandcamping.dk/...dsinfo2010.htm

Denne har vi bodd på en gang (i telt) og vi kommer garantert til å reise tilbake dit! Stranden er kjempefin og stengt for andre enn campingplassens gjester, så man kan finne en fin krok helt for seg selv og kose seg i vannet. Servicebyggene er veldig fine og betjeningen veldig grei og hjelpsom.
(Jeg ser at dere har ombestemt dere altså, Zip, men vil nå anbefale denne plassen til andre som vurderer camping, her er både hytter og vogn- og teltplass.)

Vi kommer til å leie feriehus ved Ebeltoft i år, for vi dropper campingen siden lillesøster er såpass liten og vi ikke har plass i bilen til telt og babystasj.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-11, 20:51   #44
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tips til feriested i Danmark for dummies!

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Denne har vi bodd på en gang (i telt) og vi kommer garantert til å reise tilbake dit! Stranden er kjempefin og stengt for andre enn campingplassens gjester, så man kan finne en fin krok helt for seg selv og kose seg i vannet. Servicebyggene er veldig fine og betjeningen veldig grei og hjelpsom.
(Jeg ser at dere har ombestemt dere altså, Zip, men vil nå anbefale denne plassen til andre som vurderer camping, her er både hytter og vogn- og teltplass.)

Vi kommer til å leie feriehus ved Ebeltoft i år, for vi dropper campingen siden lillesøster er såpass liten og vi ikke har plass i bilen til telt og babystasj.

Takk for tips, blir nok Danmark flere ganger og da må vi en annen plass så mulig det blir hit neste gang.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-11, 21:09   #45
Corona
Superaktiv
 
Corona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 417
Corona er litt kulCorona er litt kulCorona er litt kul
Standard

Sv: Tips til feriested i Danmark for dummies!

Hva er best område å bo på av Øster Hurup og Århus? Erfaringer?

Vi har leid hus like ved Århus... Men fant et enda penere et som er PÅ stranda i Øster Hurup... Så er frista til å bytte... Men ser jo det negative med at avstanden til Legoland og Djurs Sommerland blir større da....

Hva anbefales? Være der vi er? Ble litt skuffet over satelittbildene av huset; står i annonsen at det er 100 m til strand, men det stemmer så langt i fra.. Må gå gjennom et tettbygget felt, så over en hovedvei, SÅ er vi på stranden.... Så frister å bytte...

Corona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-11, 22:47   #46
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til feriested i Danmark for dummies!

Nå er jo jeg forelsket i byen og stedet Øster Hurup og da er det vel ikke tvil om hva jeg ville valgt.
Da vi var der sist(vennene var der i fjor også)blir to år siden, var vi jo så heldige med været at vi ikke behøvde annet enn å være på stranden. Huset vårt lå jo på stranden.

Vi var en dag i Djurs, en dag i Århus og en dag i Aalborg(mens vi ventet på kveldsfergen hjem).
Året før var vi en dag i Esbjerg, en dag i Aalborg og en dag i Djurs. Da var det ikke så fint vær ...

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-11, 11:16   #47
Lamanama
Nybegynner
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 3
Lamanama har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Tips til feriested i Danmark for dummies!

Svendborg er også et fint sted.
Her er du i nærheten av stranden. Lovely by. Zoo i Odense.

Lamanama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-11, 12:04   #48
ORG
Aktiv
 
Medlem siden: Dec 2009
Innlegg: 198
ORG har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Tips til feriested i Danmark for dummies!

Opprinnelig lagt inn av Corona, her.

Hva er best område å bo på av Øster Hurup og Århus? Erfaringer?

Vi har leid hus like ved Århus... Men fant et enda penere et som er PÅ stranda i Øster Hurup... Så er frista til å bytte... Men ser jo det negative med at avstanden til Legoland og Djurs Sommerland blir større da....

Hva anbefales? Være der vi er? Ble litt skuffet over satelittbildene av huset; står i annonsen at det er 100 m til strand, men det stemmer så langt i fra.. Må gå gjennom et tettbygget felt, så over en hovedvei, SÅ er vi på stranden.... Så frister å bytte...

Ideelt sett ville jeg ikke valgt noen av dem, men står valget bare mellom disse to, ville jeg valgt Øster Hurup. Området rundt Århus er ikke HELT rette sted å ha ferie sammen med barn, etter mitt syn, men jeg trives VELDIG godt i Århusområdet - alene.

Øster Hurup er ordentlig ferieplass, men samtidig etter min mening litt for mye av \"80 % av folk her er på ferie, 20 % bor her\", og altså et ganske FULLT område sommerstid.

Ulempen med Øster Hurup er avstanden. Offisielt hos Color Line er kjøretiden derfra til Legoland 2,5 timer. Imidlertid sier en dansk (betalings)tjeneste vi abonnerer på at hurtigste reisemulighet i dag er 2 t 52 min om man følger fartsgrensene slavisk. I praksis har man også litt trafikale stopp, så det går egentlig minst 3 timer hver vei. Det er langt med barn.

Selv ville jeg heller valgt Blåvandsområdet, og f eks dette feriehuset (har prøvd det ): http://www.dansk-sommerhusferie.dk/s...130-P32434.htm Kjøretiden herfra til Legoland er 1 time 15-20 min (80 km). Og Blåvandsområdet har Danmarks ALLER beste strender.
Stort badeland er det også i området, nå er det vel 2?

ORG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-11, 12:07   #49
ORG
Aktiv
 
Medlem siden: Dec 2009
Innlegg: 198
ORG har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Tips til feriested i Danmark for dummies!

Opprinnelig lagt inn av Lamanama, her.

Svendborg er også et fint sted.
Her er du i nærheten av stranden. Lovely by. Zoo i Odense.

Svendborg er fint sted, så absolutt, men kanskje litt langt fra strand? Dessuten: VELDIG langt fra Hirtshals/Fredrikshavn (over 5,5 timer med maks hastighet). Likeså ganske langt fra Legoland (nær 2,5 timer).

ORG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-11, 16:33   #50
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til feriested i Danmark for dummies!

Oppdaget i dag at om man er NAF-medlem får man 10 % rabatt på feriehus hos Novasol. Må bookes fra link på NAF sine sider da.
(Som NAF-medlem får man også rabatt på Billund camping og en del andre campingplasser.)

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-11, 19:47   #51
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til feriested i Danmark for dummies!

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Oppdaget i dag at om man er NAF-medlem får man 10 % rabatt på feriehus hos Novasol. Må bookes fra link på NAF sine sider da.
(Som NAF-medlem får man også rabatt på Billund camping og en del andre campingplasser.)

Er det ikke med NAF en får 2 for 1 inn i Legoland også? Eller gjaldt det bare i fjor og ikke i år?

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-11, 19:57   #52
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til feriested i Danmark for dummies!

Opprinnelig lagt inn av ORG, her.

Svendborg er fint sted, så absolutt, men kanskje litt langt fra strand? Dessuten: VELDIG langt fra Hirtshals/Fredrikshavn (over 5,5 timer med maks hastighet). Likeså ganske langt fra Legoland (nær 2,5 timer).

Stemmer ikke. Vi har kjørt fra Fredrikshavn til Fåborg som er rett ved, og det tok ca 3,5 timer i effektiv kjøring, til tross for mye trafikk. Googlemaps sier 3 timer og 55 minutter fra Hirtshals til Svendborg, Og i underkant av to timer fra Svendborg til Billund.

Det er for øvrig strender i både gå- og sykkelavstand fra Svendborg sentrum.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-11, 20:14   #53
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.893
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tips til feriested i Danmark for dummies!

Vi var på Jylland for to år siden. Bodde ved Fjellerup, anbefales ikke. Men Ebeltoft området skal vi tilbake til. Hvis Legoland er viktig, så ville vi valgt nord eller sør for Århus, Øster Hurup har vi hørt mye fint om, men også Juelsminde og AsVig.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-11, 20:33   #54
ORG
Aktiv
 
Medlem siden: Dec 2009
Innlegg: 198
ORG har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Tips til feriested i Danmark for dummies!

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Stemmer ikke. Vi har kjørt fra Fredrikshavn til Fåborg som er rett ved, og det tok ca 3,5 timer i effektiv kjøring, til tross for mye trafikk. Googlemaps sier 3 timer og 55 minutter fra Hirtshals til Svendborg, Og i underkant av to timer fra Svendborg til Billund.

Det er for øvrig strender i både gå- og sykkelavstand fra Svendborg sentrum.

Vel, iflg FDMs karttjeneste (betalingstjeneste, FDM er Danmarks svar på NAF) tar den turen 4 timer 54 minutter, raskeste vei og med maksimal lovlig hastighet, og den er drøyt 356 km. (Når jeg fikk 5,5 timer, kom det av at jeg hadde Århus som et mellompunkt (for ikke å få den til å ta ferjeveien som korteste og likevel slippe å dele ruten i to). Noe som fikk tiden opp pga at jeg da selvsagt ble kalkulert fra motorveien via Århus sentrum og tilbake til motorveien. At jeg ikke korrigerte for den feilen kan jeg bare beklage, og gjør det herved.)

Fra Svendborg (kirke) og til Billund (Legoland Village) sier den drøyt 154 kg og 2 timer 28 minutter...

At man kjører 356 km på under 3,5 timer tilsier at man har hatt en gjennomsnittsfart på drøyt 100. Imponerende, spør du meg, når MAKS hastighet på motorveien er 110, unntatt noen strekninger på 130 (og det er også strekninger godt under 100 på motorveien, heller ikke er alt motorvei) og det er TETT trafikk, som lett betyr en del trafikale stopp og fartsreduksjoner. Nei slikt, gir meg veldig fort tanker om en kjørestil som verken har med sikker stil, lovlig stil eller ferie å gjøre.

Jeg stoler mer på FDMs opplysnnger her enn på Googles, men jeg vet jo at en god del kjører godt OVER lovlig fartsgrense i Danmark, særlig på motorvei. DET var imidlertid ikke temaet.

Vil du krangle mer rundt dette, så ta krangelen med FDM, ikke meg. Erfaringen min så langt er FDMs karttjeneste er veldig realistisk mht tider, om man da RESPEKTERER fartsgrensene, og jeg kommer fortsatt til å bruke den.

ORG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-11, 21:06   #55
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til feriested i Danmark for dummies!

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Er det ikke med NAF en får 2 for 1 inn i Legoland også? Eller gjaldt det bare i fjor og ikke i år?

Jo ett barn kommer inn gratis med betalende voksen.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-11, 21:17   #56
Smoothie
lader
 
Smoothie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.592
Smoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tips til feriested i Danmark for dummies!

Opprinnelig lagt inn av ORG, her.

Svendborg er fint sted, så absolutt, men kanskje litt langt fra strand? Dessuten: VELDIG langt fra Hirtshals/Fredrikshavn (over 5,5 timer med maks hastighet). Likeså ganske langt fra Legoland (nær 2,5 timer).


5,5 timers kjøretur anser jeg slett ikke som VELDIG langt. Det er VELDIG overkommerlig!
Og 2,5 timer i bil til Legoland er jo bare en svipptur!

Smoothie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-11, 21:44   #57
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til feriested i Danmark for dummies!

ORG, bruk hvilken som helst karttjeneste du vil. Jeg personlig gidder ikke betale for en tjeneste jeg tydeligvis kan få mer korrekt gratis.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-11, 21:46   #58
ORG
Aktiv
 
Medlem siden: Dec 2009
Innlegg: 198
ORG har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Tips til feriested i Danmark for dummies!

Opprinnelig lagt inn av Smoothie, her.

5,5 timers kjøretur anser jeg slett ikke som VELDIG langt. Det er VELDIG overkommerlig!
Og 2,5 timer i bil til Legoland er jo bare en svipptur!

Helt enig. Om bilen er uten mindre barn. Da anser jeg heller ikke LEGOland som noe spesielt attraktivt mål.

ORG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-11, 22:18   #59
M@M
Erfaren
 
M@M sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: østlandet
Innlegg: 844
M@M er populærM@M er populærM@M er populær
Standard

Sv: Tips til feriested i Danmark for dummies!

Vi trives godt på østkysten på toppen av danmark. Flotte strender og mindre vind enn i vest. Nordstrand, eller Bratten strand ved Fr.havn. Sæby/Lyngså lenger ned. Kort avstand til bl.a. Hjørring, Ålborg, Skagen. Vi har hatt strandferien her og så vært et par dager i legoland/lalandia. Det er fint å bo i legoland villige eller lalandia.

På cofman.no eller vissittoppen.dk finner du mange fine feriehus.

__________________
Mammaen til supergutt 2003
Drømmer om lillebrøster, men det tar visst sin tid..
M@M er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-11, 22:25   #60
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til feriested i Danmark for dummies!

Vi har vært mye rundt om i Danmark, og trives vel egenlig best på Sjelland. I påsken i fjor var vi ikke så langt fra Søndervig, Ringkøping, det er på øst-kysten. Der var det utrolig fint, og ikke så langt fra Legoland. Vi ender nok opp der denne påsken også. Men det blåser jo som nevnt endel på den siden av landet.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no