Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-04-10, 21:28   #1
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Skal ta en kikk.

(Hvis jeg ikke finner og vurderer å kjøpe på nett; Er de store, vanlige, eller små i størrelsen? Bruker 40 til vanlig.)

Men det kan jo hende du finner sko du kan prøve, selv om det ikke er i den fargen du vil ha? Disse heter "Yedi". Det finnes noen med reim over også.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 27-04-10, 22:14   #2
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Kule sko! Får man bare tak i de på nett, eller finnes det butikker som selger slike?

Jeg kjøpte mine på H-sko på Tveita senter i fjor, men vet ikke om de har dem nå.

Bluen er ikke aktiv  
Gammel 28-04-10, 04:57   #3
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg kjøpte mine på H-sko på Tveita senter i fjor, men vet ikke om de har dem nå.

Joda, de finnes der i år også.

Obelix er ikke aktiv  
Gammel 27-04-10, 21:45   #4
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Denne ellosbuksen var knallfin på, fornøyd med førsteinntrykket iallefall! Men er spent på om den vidner veldig, og misser fasongen fort i bruk??? Noen med erfaring?

ItsOnlyMe er ikke aktiv  
Gammel 27-04-10, 21:50   #5
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veravera, her.

Denne ellosbuksen var knallfin på, fornøyd med førsteinntrykket iallefall! Men er spent på om den vidner veldig, og misser fasongen fort i bruk??? Noen med erfaring?

Min har i alle fall gjort det. Passet flott når jeg fikk den, nå siger den ned på hoftene og gir teite valker.

Gammel 27-04-10, 21:52   #6
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kitty Bastard, her.

Min har i alle fall gjort det. Passet flott når jeg fikk den, nå siger den ned på hoftene og gir teite valker.

Åååååååå................ Så innmari dumt! Tenkte meg det nesten når det er så mye elastine som 2%. Har lært at man bør kjøpe med minst mulig elastine dersom buksen skal holde fasongen...... Men denne sat jo så fint på da! hmmm....

ItsOnlyMe er ikke aktiv  
Gammel 27-04-10, 23:03   #7
Tussilago
Spoon2

Tussilago sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Tussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populær
Standard

Norheim Årdal kåpe .

Og litt fra Ellos:

Gammel 28-04-10, 01:24   #8
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Stroppeløs Bh er ikke lett å få tak i, spesietl ikke når jeg er smal over ryggen og stor cup + er kresen... Dette er resulatet:

Åhhh, vestkant-BHen (hvordan i alle dager skal jeg skrive det?). Det en flott og så kan man ha stroppene på både den ene og andre måten. Jeg har en i hvitt. Det eneste er at bøylene egentlig ikke går tilstrekkelig langt bak under armen om man sammenligner med hva de helst skal gjøre.

Pelen er ikke aktiv  
Gammel 28-04-10, 11:17   #9
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Standard

Tussilago:
Jeg lurer på om du erfarer at buksene vidner mye og misser fassongen også...?

ItsOnlyMe er ikke aktiv  
Gammel 29-04-10, 14:49   #10
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Tussilago:
Jeg lurer på om du erfarer at buksene vidner mye og misser fassongen også...?

Jeg svarer på denne jeg. Jeg synes ikke de mister fasongen så fort egentlig. Nå har jeg gått ned litt i vekt, så den ene har blitt litt stor, men den sitter fortsatt godt på synes jeg. Den er en av de bedre buksene jeg har prøvd, iallefall til den prisen! Har bestilt en til i mindre størrelse.

Gammel 30-04-10, 12:59   #11
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Standard

Hvem selger denne? Hvor kjøpte du den Tussilago, og hvordan er den i str?

ItsOnlyMe er ikke aktiv  
Gammel 30-04-10, 20:04   #12
Adele
In love with a fairytale

Adele sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Adele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Disse i rødt:

Denne (var kjempefin på)

Adele er ikke aktiv  
Gammel 30-04-10, 23:39   #13
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Cec, her.

Denne (var kjempefin på)

Hvor får man kjøpt den herligheten? Den var fiiiin!

Gammel 06-05-10, 13:42   #14
Tussilago
Spoon2

Tussilago sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Tussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populær
Standard

Beklager sent svar, lenge siden jeg har tittet i denn tråden.
Jeg kjøpte den på G-sport, det er Norheim så da er det vel bare G-sport som selger det? Den finnes også på gsport.no .

Hvem selger denne? Hvor kjøpte du den Tussilago, og hvordan er den i str?

Gammel 21-05-10, 22:32   #15
TheVoice
priiiima donna

TheVoice sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

Hvis jeg bruker ca 42 i bukse, hvilken buksestr blir det da hos Ellos????

Gammel 28-04-10, 14:28   #16
LiKa
Spent ?

LiKa sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
LiKa er populærLiKa er populærLiKa er populær
Standard

Bergans Risør Lady coat

Bergans Active light jacket

LiKa er ikke aktiv  
Gammel 28-04-10, 17:34   #17
Ema

Ema sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av LiKa, her.

Bergans Risør Lady coat

Åh, den var fiiiin.

Ema er ikke aktiv  
Gammel 29-04-10, 12:58   #18
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av LiKa, her.

Bergans Risør Lady coat

Me like!!

Kan jeg spørre om pris?

Gammel 29-04-10, 13:27   #19
m^2

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ema, her.

Hvor bestilte du ifra? Kunne tenkt meg den i rosa. Fin var den + at den ser skikkelig behagelig ut.

Akkurat den bestille jeg fra frillyslingerie.co.uk - et nytt bekjentskap for meg, så gjenstår å se om jeg er fornøyd med servicen. Ellers har de den i flere farger på ebay.co.uk til en rimeligere penge, men ikke i min størrelse ( )

m^2 er ikke aktiv  
Gammel 28-04-10, 14:42   #20
m^2

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har hatt meg et lite raid igjen
Den rosa er Fantasie Evie balconette bra, den har jeg fra før i sort og turkis og den er fantastisk fin! Den sorte og rosa er Freya Halle, samme passform som flere jeg har fra før. De to hvite er hhv Fantasie Gabrielle og Fantasie Kara.

Også har jeg disse (og et par til...) på "må tenke meg om-lista"

Sist redigert av m^2 : 28-04-10 kl 14:49.
m^2 er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:09.