|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#162 |
|
Pauset
|
Sv: Hverdagskjoler
Sliter du med at klær poser seg i ryggen? Jeg har det problemet med omtrent alt som er formsydd.... |
|
|
|
|
|
#164 |
|
WF: Sausnebbet
|
165 høy, og pupper som nok hadde kledd at jeg var 10-15 cm lengre. Det er umulig å få noe som helst til å sitte skikkelig. |
|
|
|
|
|
#165 |
|
Pauset
|
Arrgh. Dette er så irriterende. Alle formsydde jakker, skjorter.... jeg føler jeg mangler en pukkel eller noe. |
|
|
|
|
|
#167 |
|
Teacher.
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ååå- så fin. Den kan jeg gjerne kjøpe av deg når du har krympet ut av den.
|
|
|
|
#168 |
|
Erfaren nok
|
Sv: HverdagskjolerJoika: bare herm!
|
|
|
#169 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du også? Jeg ser komplett latterlig ut med knyting i livet. Dermed var det ikke enkelt å finne vårkåpe, og det var derfor jeg endte opp med Desigual-kåpen, det var den eneste som hadde riktig fasong.
|
|
|
#170 |
|
intro
|
En annen sak er at den kanskje er litt kort til å være sommerkjole for bruk med bare legger. Litt flagrete er den nok også:
|
|
|
|
#171 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: HverdagskjolerDen ser kjempefin ut, Bluen. Angående størrelse er jeg ikke sikker. Den ser jo tight ut, men ikke valkete. Det kjenner du jo best selv.
|
|
|
#174 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: ved Tyrifjorden
![]() ![]() |
Sv: HverdagskjolerNå har jeg skikkelig lyst å kjøpe kjoler!!!!!!!!!!! Problemet mitt er komplekst. Jeg ammer (upraktisk hvis kjolen må dras opp for å få ut puppen), jeg er ikke flink til å finne klær som passer sammen til forskjellige anledninger (altså finne gensere/topper til å ev ha under, tights/strømpebukser, sko, ja i det hele tatt finne klær), eller finne klær som kler min figur (hvordan den nå ser ut).
|
|
|
#175 |
|
intro
|
Søt fasong, men ingen av fargene er "meg".
|
|
|
|
#177 |
|
Erfaren nok
|
Jeg har slike vanlige gensre fra HM i både 3/4 arm og lange armer. I mange ulike farger egentlig. jeg bruker slike under treningstopper når jeg trener også jeg
|
|
|
#178 |
|
Superaktiv
![]() ![]() |
Sv: HverdagskjolerJa, slike gensere liker jeg godt! Har den grønne, bor i den nesten. Problemet er vel helst fasongen på kjole, skjørt og bukser. Og å finne tilbehør som passer til og er fint. Vanskelig å forklare. Men synes selv jeg er klønete til å velge klær. Derfor blir det veldig konservativt, dongeri og bomullsgenser (som avbildet nedenfor).
|
|
|
#179 |
|
Superaktiv
![]() ![]() |
Sv: HverdagskjolerDenne kjolen likte jeg! Tror den kan passe til meg. Men så kommer da problemet mitt: hva slags sko passer til denne?
|
|
|
#180 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hverdagskjoler[quote=ltb;2217748]Denne kjolen likte jeg! Tror den kan passe til meg. Men så kommer da problemet mitt: hva slags sko passer til denne?
|
![]() |
|
|