|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#161 |
Textrovert
|
![]() Sv: Lost 2010 - siste sesong11 var utrolig bra. Endelig. Etter noen litt kjipe episoder som jeg bare følte fjernte oss mer fra løsningen. Men dette, dette var saker, gitt!
![]() |
#162 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lost 2010 - siste sesongÅåå, endelig en skikkelig bra episode med mye svar. Deilig å kjenne at ting løsner litt
![]() |
#164 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Lost 2010 - siste sesongEnten for å få Locke til å huske (siden andre har husket når de har hatt nær døden-opplevelser, eller for å ta livet av ham pga onde-Locke?
![]() |
![]() |
#165 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Lost 2010 - siste sesong
Kremt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Ja, ser nå at den var gammel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lost 2010 - siste sesongJeg tenker også at Desmond gjorde det fordi han fortsatt er onde-Locke som kom seg av øya? Eller bare at når han fikk sine flash-backs så så han at det var Locke som drepte han. Han husker jo da sikkert ikke at det ikke var Locke-Locke, men onde-Locke... Jeg er glad vi gikk se mer av Libby, var redd hun bare kom til å være en vi aldri fikk svar om. Men, nå er jeg litt usikker, alle de flashbackene/flashforwards var det kanskje, vi fikk i forrige sesong, der de har blitt reddet og kommet seg av øya, det har aldri skjedd i de flash forwardsene vi ser nå?? Dette ble litt rotete, men håper noen forstår hva jeg mener
![]() |
#169 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lost 2010 - siste sesongDet virker jo som om denne alternative virkeligheten de lever i, er oppkonstruert av noen, Eloise kanskje? At noen har tuklet med det, at de egentlig ikke er der eller lever de livene, litt sånn Matrix?
![]() |
#170 |
Tankefull
|
![]() Sv: Lost 2010 - siste sesongEller kanskje det var dette han skulle gjøre for å hjelpe Whitmore? At Desmand kan sendes til denne alternative virkeligheten fordi han tåler å bli ihelstålet av magnetisme? Kanskje ondeLocke vil reise til denne alternative virkeligheten, men hvis snilleLocke ikke er der går det ikke?
![]() |
#171 |
Textrovert
|
![]() Sv: Lost 2010 - siste sesongJeg er bare overlykkelig over at vi fikk sett mer til Libby. Av en eller annen grunn har det direkte plaget meg at historien hennes bare forsvant uti det store intet.
![]() |
#172 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Lost 2010 - siste sesongFEM episoder igjen. Det er ikke til å tro. Eller holde ut. Eller til å leve med. Hva skal vi gjøre etterpå lissom??!
![]() |
![]() |
#173 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Lost 2010 - siste sesongJeg holder ikke ut tanken på at det snart ikke er mer igjen, jeg tror jeg slutter å leve når Lost er slutt! Og som Divine lurer jeg også på hvordan i himmelens navn de skal oppklare alt på bare 5 episoder? Jeg får det ikke til å klaffe altså. Men de vet vel hva de gjør.
![]() |
#174 |
Textrovert
|
![]() Sv: Lost 2010 - siste sesongJeg drømmer stadig vekk om natta at jeg løser Lost-mysteriet. Men jeg husker aldri løsningen når jeg våkner, da. Fillern og.
![]() |
#175 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Lost 2010 - siste sesongOj, dette hadde ikke jeg fått med meg, har dere?
Skitt! Dvs at eventuelt siste-episode-LOST-party må legges til mandag 24. mai. Kjekt å vite!
![]() |
![]() |
#176 |
Textrovert
|
Kan'ke du arrangere et slikt party, da?
![]() |
#178 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Lost 2010 - siste sesongMin TV-verden imploderer litt for tiden; ikke før har vi ENDELIG fått se Libby igjen i den siste LOST-episoden så dukker hun jammen opp i birolle i den siste House-episoden også. Og i en Mentalist-episode forleden var Jacob leder av en motorsykkelgjeng.
![]() |
![]() |
#179 |
Nymotens gammeldags
![]() |
|
|