Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige shoppingtråden 7

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-11-09, 23:51   #161
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Kjøpt meg julekjole! Fra ebay så nå håper jeg den passer.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 16-11-09, 17:26   #162
Bayone
snur

Bayone sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Kjøpte disse i Oslo for en uke siden og har ikke brukt andre etter det. Supergode Hadde kjempelyst på lilla, men turte ikke å kjøpe de. Har ikke så stort shoppingbudsjett for tiden så jeg har ikke råd til å kjøpe ett par så dyre sko for å ikke bruke dem.

Sist redigert av Bayone : 16-11-09 kl 17:33.
Bayone er ikke aktiv  
Gammel 16-11-09, 17:33   #163
Albertine
Passiv

Standard

Jeg har utrolig lyst på de der i lilla, men de hadde de heldigvis ikke i min størrelse.

Gammel 16-11-09, 18:11   #164
Bayone
snur

Bayone sin avatar

Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Jeg har utrolig lyst på de der i lilla, men de hadde de heldigvis ikke i min størrelse.

De hadde i min str. men fornuften seiret Angrer litt men er utrolig glad i dem

Gammel 16-11-09, 18:25   #165
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karina, her.

Kjøpte disse i Oslo for en uke siden og har ikke brukt andre etter det. Supergode Hadde kjempelyst på lilla, men turte ikke å kjøpe de. Har ikke så stort shoppingbudsjett for tiden så jeg har ikke råd til å kjøpe ett par så dyre sko for å ikke bruke dem.

Enig, de er superduper gode . Har til og med brukt dem når det var litt kald, men en tynn ullsokk inni og ikke antydning til å fryse på bena ....
Lenge siden jeg har hatt SÅ GODE SKO

Liljekonvall er ikke aktiv  
Gammel 16-11-09, 18:26   #166
safran
frakoblet

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nyydelig!

Gammel 16-11-09, 18:29   #167
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har også siklet på de. Har de både i lilla og svart her. Men jeg synes 41 ble litt trangt til å ha såle/ullsokk i, så jeg droppa det.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 16-11-09, 19:00   #168
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har bestilt denne i dag:

Gammel 16-11-09, 19:17   #169
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 16-11-09, 19:59   #170
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har nå bestilt to stk julekjoler som Langøre skal plukke med seg fra hotellet i UK:
Fra Bravissimo:

Fra Boden:

Og ingen av dem er lilla?!

Fra bravissimo får jeg også to BH-er (Freya), så dette blir julaften på forskudd, altså!

Finkjolene som jeg hadde fra før av var slitte HM-kjoler fra 90-tallet, som har blitt litt vel knappe over bysten...

Kanina er ikke aktiv  
Gammel 16-11-09, 20:00   #171
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

PS. Jeg skal bruke dem utenom jul, også altså! <--- nikker fort og overbevisende.

Kanina er ikke aktiv  
Gammel 16-11-09, 21:15   #172
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

Kor finn eg denne?, prøvde å leite på Laredoute men finn ikkje...

Gammel 16-11-09, 21:34   #173
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Nytt skjerf.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Bilde 662.jpg (144,6 KB, 3 visninger)
Gammel 16-11-09, 21:51   #174
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ny bikini! Reiser jo til Mauritius om 4 dager!
Denne toppen:

Og denne trusen:

Ser at jeg kanskje burde kjøpt meg bikinibukse på det øverste bildet også, for å prøve å skjule graviditets/ks pølsa på magen.

...og så kunne jeg godt tenke meg den magen denne damen har.

Sist redigert av Jenna : 16-11-09 kl 22:08.
Jenna er ikke aktiv  
Gammel 16-11-09, 21:52   #175
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Jenna, her.

Ny bikini! Reiser jo til Mauritius om 4 dager!

Oooh, høres ikke litt deilig ut!

Kanina er ikke aktiv  
Gammel 16-11-09, 22:05   #176
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Oooh, høres ikke litt deilig ut!

Ja vi gruer oss skikkelig....

Ja, og så kjøpte jeg også 3 nye topper fra Vero Modas basic kolleksjon. Elsker de lange tank top-ene deres.

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 16-11-09, 23:03   #177
Bayone
snur

Bayone sin avatar

Standard

Jeg har også siklet på de. Har de både i lilla og svart her. Men jeg synes 41 ble litt trangt til å ha såle/ullsokk i, så jeg droppa det.

De er litt lave over vrista ja. Jeg er avhengig av å ha såle i skoen og da er de litt trange. Spesielt når jeg har litt tykke sokker. Men det går og de går ut litt så da blir de perfekte

Gammel 17-11-09, 08:21   #178
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Zip, her.

Kor finn eg denne?, prøvde å leite på Laredoute men finn ikkje...

Den lå under nyinnkommet.

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 17-11-09, 08:56   #179
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Den lå under nyinnkommet.

Der ja, ser kjempefin ut.

Gammel 17-11-09, 09:18   #180
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har forelsket meg i www.que-mepongo.com, men jeg er jo sånn egentlig på slanker'n. Kan jeg kjøpe noe da? Å kjøpe for lite er vel intet sjakktrekk...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:00.