Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den lille trusetråden

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-09-10, 11:40   #161
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den lille trusetråden

Opprinnelig lagt inn av Frost, her.

Jeg har vært så kjempefornøyd med Pierre Robert sine, både boxere og vanlige briefs?
Men de funker ikke til trening. De vil ikke sitte på plass. Finnes det noen bedre til trening?
Nå ser jeg PB sportskolleksjon over her, og øyner håp. Her skal testes.

Har nå kjøpt en fra sportskolleksjonen. Synes dem var litt dyre da, men men.. sitter den så skal jeg kjøpe noen til!
(Vurderer også den sportstoppen...)

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-10, 11:43   #162
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

Det er ikke lenge siden (et par år kanskje?) jeg leste en tilsvarende tråd etellerannet sted, og alle sverget til stringtruser.

Men stringtruser er ikke så ille, når man er blitt vant til dem vel og merke Brukte det mye før... Kanskje jeg skal prøve meg på string igjen? Tror forøvrig baken kledde string bedre før....

Gammel 14-09-10, 11:58   #163
lillemy01
Erfaren

lillemy01 sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
lillemy01 er populærlillemy01 er populærlillemy01 er populærlillemy01 er populær
Standard

Jeg elsker string truser desverre har størrelsen på baken min forandret seg drastisk og da går det desverre ikke lenger an å bruke det. Grunnen er at jeg må kjøpe veldig stor størrelse og da blir selve string delen så lang at den stikker ut laangt over buksekanten og det blir både ubehagelig og stygt.

Jeg har faktisk kjøpt en 20 stykker av hm sine basic hipsters i sånn micro stoff. Finnes i både svart hvitt og hud farget kjempe fine skall se om jeg finner link. De er de eneste som passer med kjøpte i størrelse 42 og de passer meg perfekt det vil si de er ganske så store i størelsen. Har kastet alle andre vanlige truser og bruker nå kun de.

lillemy01 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-10, 14:48   #164
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av lillemy01, her.

Jeg elsker string truser desverre har størrelsen på baken min forandret seg drastisk og da går det desverre ikke lenger an å bruke det. Grunnen er at jeg må kjøpe veldig stor størrelse og da blir selve string delen så lang at den stikker ut laangt over buksekanten og det blir både ubehagelig og stygt.

Jeg har faktisk kjøpt en 20 stykker av hm sine basic hipsters i sånn micro stoff. Finnes i både svart hvitt og hud farget kjempe fine skall se om jeg finner link. De er de eneste som passer med kjøpte i størrelse 42 og de passer meg perfekt det vil si de er ganske så store i størelsen. Har kastet alle andre vanlige truser og bruker nå kun de.

Ja takk til bilde.
( Jeg bruker str 36 ca. Kjøpte PR sin sportssak i str M, og det ser ut til at den passer. Usikker på om S hadde blitt for lite. Lindex sine i microfiber. har jeg i str 34/36. Mens dem samme i bomull måtte jeg ha 38/40. At det skal vere så vanskelig å finne rett str av og til på undertøy! Og noen som sitter...)

Gammel 14-09-10, 14:52   #165
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veravera, her.

Ja takk til bilde.
( Jeg bruker str 36 ca. Kjøpte PR sin sportssak i str M, og det ser ut til at den passer. Usikker på om S hadde blitt for lite. Lindex sine i microfiber. har jeg i str 34/36. Mens dem samme i bomull måtte jeg ha 38/40. At det skal vere så vanskelig å finne rett str av og til på undertøy! Og noen som sitter...)

Jeg har sikkert kvernet på det samme utallige ganger i denne tråden, men jeg må altså ha 40-42 (og til dels 44) i truser før jeg blir fornøyd - selv om jeg bruker 34-36 ellers. Ofte er strikkene ellers så ubegripelig stramme, og jeg hater at de lager bulker. Nå må jeg snart ta meg sammen og hive alle de stramme sakene som er lave i livet, for jeg blir bare sur når jeg tar dem på meg.

Gammel 14-09-10, 17:28   #166
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg har sikkert kvernet på det samme utallige ganger i denne tråden, men jeg må altså ha 40-42 (og til dels 44) i truser før jeg blir fornøyd - selv om jeg bruker 34-36 ellers. Ofte er strikkene ellers så ubegripelig stramme, og jeg hater at de lager bulker. Nå må jeg snart ta meg sammen og hive alle de stramme sakene som er lave i livet, for jeg blir bare sur når jeg tar dem på meg.

Største problemet mitt er at dem vandrer opp der dem slettes ikke skal...... Og det er jo såååå ekkelt å gå med! Ikke kan man akkurat gå å drage i trusen heller hvor man enn går...

Gammel 14-09-10, 17:51   #167
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har blitt en trusehater.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-10, 17:52   #168
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Jeg har blitt en trusehater.

Kanskje vi skal begynne med trusenekt? Er det bedre å gå uten....?

Gammel 14-09-10, 18:14   #169
allium
Bare sær

allium sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Siden vi på en måte er hverandres negativ (du er smal der jeg er bred og omvendt), så tenkte jeg at jeg skulle tipse deg om de mest ukledelige trusene jeg noen gang har prøvd - trepakning i bomull fra Change til 119 kroner. Når de ser så fæle ut på meg, passer de kanskje deg?

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-10, 20:06   #170
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Siden vi på en måte er hverandres negativ (du er smal der jeg er bred og omvendt), så tenkte jeg at jeg skulle tipse deg om de mest ukledelige trusene jeg noen gang har prøvd - trepakning i bomull fra Change til 119 kroner. Når de ser så fæle ut på meg, passer de kanskje deg?

Det er jo logisk.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-10, 21:49   #171
lillemy01
Erfaren

lillemy01 sin avatar

lillemy01 er populærlillemy01 er populærlillemy01 er populærlillemy01 er populær
Standard

http://shop.hm.com/no/shoppingwindow...ROS&shoptype=S
Det er disse de er kjempe gode å gå i ikke ruller de og ikke strammer de heller.

Gammel 14-09-10, 22:01   #172
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av lillemy01, her.

http://shop.hm.com/no/shoppingwindow...ROS&shoptype=S
Det er disse de er kjempe gode å gå i ikke ruller de og ikke strammer de heller.

Hvilke? (Linken viser til hele HMs trusebeholdning, hvor for øvrig ingen ser ut til å være mindre enn 15 cm under navlen.)

Gammel 14-09-10, 22:32   #173
lillemy01
Erfaren

lillemy01 sin avatar

Standard

side nr tre i midten står kun hipster. Den er lav ja men helt genial faktisk har aldri kunnet ggå med hipster da mine hips har vert altfor brede så det har vert konstant ubehagelig uansett hva jeg hadde på meg enten skled de ned og rullet seg sammen eller så rullet de ned og skled inn i rumpa. Det gjør ikke disse! og ikke noe valker utenpå.

Gammel 14-09-10, 22:35   #174
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

/

Gammel 14-09-10, 22:36   #175
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Standard

Lillemy01: Store i str? Går jeg da for 38 i disse event. tror du? lurer på å gi dem et forsøk....disse også.... Men dem har ikke flate sømmer ser det ut til?

Gammel 14-09-10, 23:07   #176
lillemy01
Erfaren

lillemy01 sin avatar

Standard

De ligger slik at de ikke synes under klær. Jeg bruker en størrelse mindre i de enn i vanlige klær.

Gammel 15-09-10, 12:11   #177
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Standard

Pierre Robers sin sportssak vandrer også gitt............ :arg: Den som kjentes så god ut, helt til jeg begynte å trimme...
Montro om det er feil str rett og slett, og at jeg skulle hatt 1 str mindre? Da ville den sittet strammere iallefall, og mulig den da ikke glir oppover..? Søren altså!

Gammel 15-09-10, 22:28   #178
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

PR sin sportsboxer sitter som støpt på meg hvertfall, beste trusene jeg har hatt noen gang!

Gammel 15-09-10, 22:44   #179
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maimor, her.

PR sin sportsboxer sitter som støpt på meg hvertfall, beste trusene jeg har hatt noen gang!

Har du kjøpt dem (veldig) stramme?

Gammel 15-09-10, 23:30   #180
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veravera, her.

Har du kjøpt dem (veldig) stramme?

Tja si det du, jeg må ha største størrelse uansett!?

Jeg tror nok finttt jeg kunne fått på meg mindre størrelser altså, men ser for meg at de ville rullet ned lettere da, så det har jeg ingen ambisjoner om å prøve før om maaange kilo.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:03.