|
Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#161 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Frokost: skyr med jordbær - nam! (den med skogsbær smaker parfyme - ærk) og kaffe latte |
![]() |
![]() |
#162 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Har blitt noen rare dager på meg nå, med konferanse og lunsj og middag servert, men jeg har klart meg ganske bra allikevel. Skeiet ut i går med dessert etter middagen og da var jeg ute av ketose fort gitt!
#163 |
Passiv
|
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Hva er skyr for noe rart? |
![]() |
#165 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?m^2: Hvordan lager du lavkarbopizza? Jeg prøver nemlig nå å kutte ut "unødvendige" karbohydrater for å se om hodet mitt blir bedre av det, og enn så lenge så ser eksperimentet ut til å virke. Men akkurat pizza kunne jeg tenkt meg fortsatt.
#166 |
Passiv
|
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?
Jeg lager den slik: |
![]() |
#167 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Dagen i dag : Sist redigert av gnuri : 26-09-09 kl 19:44. |
![]() |
![]() |
#168 |
Tankefull
|
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Frokost: speilett av 2 egg, 2 baconskiver, 100 g tomatnønner (mer karbo enn jeg trodde, så ikke det igjen).
#169 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Frokost: 2 speilegg, bacon og et par cherrytomater. |
![]() |
![]() |
#170 |
|
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Frokost: jordbærskyr og kaffe latte
Jeg kjører egg, cottage cheese og revet ost, og salt i kjøkkenmaskinen og forsteker til bunn Sist redigert av m^2 : 26-09-09 kl 20:29. |
![]() |
![]() |
#171 |
|
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Frokost: CC med litt skyr, fruktosesyltetøy (fordi skyr er alt for surt), litt all-bran + melk. |
![]() |
![]() |
#172 |
Passiv
|
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Jeg setter som regel opp sånn "hvis jeg blir sulten i kveld skal jeg spise sånn og sånn" her ser jeg. Men jeg spiser det som regel aldri for jeg blir ikke sulten. |
![]() |
#173 |
Tankefull
|
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Frokost: 2 kokte egg med litt smør og en kaffe latte
#174 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Frokost: to skiver lavkarbobrød med smør, makrell i tomat og agurk. En kopp kaffe med fløte. Sist redigert av gnuri : 28-09-09 kl 00:14. |
![]() |
![]() |
#175 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Frokost: Havregrøt med cc |
![]() |
![]() |
#176 |
|
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Skal vi se, hva har jeg spist idag |
![]() |
![]() |
#177 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?I dag er menyen som følger:
#178 |
|
![]() Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag?Og da har jeg jammen meg prøvesmakt litt av lillegutt sin mat til imorgen i tillegg |
![]() |
![]() |
#179 |
Textrovert
|
Hos 4M har de sagt at hvis du lager tynn bunn av vanlig deig, og bare spiser midtdelene, samt har masse proteinrike ting oppå pizzaen, så er det ingen grunn til å lage spesieldeig.
#180 |
Hertuginne
|
Se der var svaret jeg lette etter.
|
|