|
|||||||
| Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Noen som kan forklare Sarah Bernhard?Mmmmmm! Har nettopp smurt krem på kakebunnene, og det ble litt for lite kakebunner i forhold til krem.
|
|
|
#2 |
|
Fortynnet
|
Sv: Noen som kan forklare Sarah Bernhard?Merkelig egentlig, men jeg prøvde å lage de med fløtekrem i fjor, og syns de ble mer mektige enn de med smørkrem, på en eller annen måte. (Smørkrem er liksom ikke kjent som det minst kvalmende man kan ha i seg...) |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Snikende tiger
|
Sv: Noen som kan forklare Sarah Bernhard?
Samme erfaringen jeg hadde. Jeg lagde begge deler, og skal bare lage smørkrem i år. :slafse: Jeg kjenner jeg må begynne julebaksten snart.
|
|
|
#4 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som kan forklare Sarah Bernhard?Hvis man tenker at 7 dl og 700g er det samme, så kan SB opplevelsen bli ganske katastrofal!!
|
|
|
#5 |
|
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som kan forklare Sarah Bernhard?Jeg har prøvd å fortrenge at Sarah Bernhard eksisterer...... Hvordan får jeg denne tråden ut av hodet?
|
|
|
#6 |
|
Off the map.
|
Sv: Noen som kan forklare Sarah Bernhard?Jeg har en venninne som lager en utrolig god krem. En slags sjokolade-eggekrem med Bailies. (skrives det sånn?) Den skal kokes da, så alkoholen går ut og det er ikke mye. Mon tro om den kan brukes?
|
![]() |
| Emneord |
| sarah bernhardt |
|
|