Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Greys anatomy sesong 5

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-05-09, 20:58   #161
Verdande
Melkeku

Verdande sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Verdande er litt kulVerdande er litt kulVerdande er litt kul
Standard

Sv: Greys anatomy sesong 5

Alex!

Gammel 09-05-09, 21:29   #162
Tito
I gapestokken

Tito sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Tito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Åh, for en episode!

Måtte ta meg ordentlig sammen for å ikke hylgrine da de var i kirken (storesøster satt i samme rom).

Gleder meg til dobbelepisode neste fredag!

Jeg ble temmelig tårevåt av den episoden ja. Hvordan skal det gå neste episode da? Får passe på å ha litt privatliv rundt meg slik at jeg kan hulke skikkelig.

Gammel 09-05-09, 21:44   #163
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Jeg er glad jeg var alene da jeg så forrige episode, for jeg grein så snørr og tårer spruta. Izzy skal vel ikke gå hen og dø nå, vel? Jeg er generelt SÅ fornøyd med Grey's nå, de har virkelig funnet tilbake til gode, gamle takter. Bare så synd sesongen snart er slutt.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-09, 00:04   #164
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Gammel 10-05-09, 01:36   #165
Frantzen
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Jeg er glad jeg var alene da jeg så forrige episode, for jeg grein så snørr og tårer spruta. Izzy skal vel ikke gå hen og dø nå, vel? Jeg er generelt SÅ fornøyd med Grey's nå, de har virkelig funnet tilbake til gode, gamle takter. Bare så synd sesongen snart er slutt.

Avslørende info (for de som ikke har sett det i avisene):

Det har vel stått flere steder at hun som spiller Izzy skal ut av serien, så denne kreften forsvinner nok ikke.

Bra episoder nå, ja!

Svar med sitat
Gammel 10-05-09, 09:13   #166
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frøken Rattata, her.

Avslørende info (for de som ikke har sett det i avisene):

Det har vel stått flere steder at hun som spiller Izzy skal ut av serien, så denne kreften forsvinner nok ikke.

Bra episoder nå, ja!

Men det har også stått flere steder at hun ikke skal ut likevel fordi de er kommet til enighet i forhandlingene, så det er sannelig ikke greit å vite.

Gammel 10-05-09, 10:15   #167
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Men det har også stått flere steder at hun ikke skal ut likevel fordi de er kommet til enighet i forhandlingene, så det er sannelig ikke greit å vite.

Det er bare sånn de gjør for at vi ikke skal føle oss for sikker på hva som skjer.

Gammel 10-05-09, 19:22   #168
Frantzen
Passiv

Standard

Bittelitt spennede likevel, da.

Svar med sitat
Gammel 10-05-09, 21:51   #169
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

er det 2 episoder igjen nå og det er dobbel episode?

Gammel 10-05-09, 22:06   #170
Verdande
Melkeku

Verdande sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

er det 2 episoder igjen nå og det er dobbel episode?

Sesongavslutningen er neste torsdag (14. mai), og da sendes både episode 23 (Here's To The Future) og episode 24 (Now or Never).

Gammel 12-05-09, 11:22   #171
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Åh, herreguuud.. Tårer og snørr spruter, og jeg skjelver her jeg sitter... Glad jeg er alene!

Izzy kan bare ikke dø nå. Da er bare livet for urettferdig!

Gammel 12-05-09, 11:31   #172
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

GA har virkelig tatt seg opp igjen denne sesongen. Can't wait for sesongfinalen!

Jeg mener at Izzie _bør_ dø, da. Ikke fordi noen bør dø sånn egentlig, men jeg tror det er sunt for serien at noen kommer og noen går. Dessuten, hvorfor er det vår heltinne som skal overleve en diagnose med 4% sjanse for å overleve?

Gammel 12-05-09, 11:36   #173
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Enig i det, Palmen, men det blir jo så-hå tri-hi-st! Sesongfinalen gruer jeg meg nesten til - kommer vel en eller annen cliffhanger som gjør sommeren uutholdelig..

Gammel 12-05-09, 11:46   #174
Tito
I gapestokken

Tito sin avatar

Tito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er vel egentlig også enig med Palmen. Man bør ikke være udødelig selv om man spiller i en tv-serie. Greit om det er litt likt virkeligheten også. Men jeg håper at hvis de lar henne død, at de kan la henne være død og ikke ta med henne i mange minner, eller som spøkelse videre. Da blir det ALTFOR mye. De kan selvsagt minnes henne i starten, og nevne henne en gang i blant. Men ikke la det bli for mye. Da blir det bare teit.

Gammel 14-05-09, 23:42   #175
Tito
I gapestokken

Tito sin avatar

Standard

Ikke lenge igjen nå!

Gammel 15-05-09, 00:14   #176
Verdande
Melkeku

Verdande sin avatar

Standard

Gammel 15-05-09, 10:41   #177
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Standard

Gammel 15-05-09, 10:47   #178
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Om 30 sek. ligger den første av de to episodene på iTunesen min.

Gammel 15-05-09, 11:22   #179
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Om 30 sek. ligger den første av de to episodene på iTunesen min.

jeg fant bare torrents med begge 2. har 40%igjen. står 1 time.så denne var treg enda vi har fått en ny super linje. Kanskje jeg skal slå av andre pcen

Gammel 15-05-09, 11:45   #180
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Standard

Hm. Har ikke funnet dem enda jeg. Hvor hentet dere dem fra?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:52.