|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#161 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere begynt vaskinga til jul?I dag har jeg vært min egen vaskehjelp så nå er stua og kjøkkene så rent så
![]() |
#163 |
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere begynt vaskinga til jul?Tok to skap på kjøkkenet her om dagen, mens jeg laget middag. Noe lenger har jeg ikke kommet. Ellers vasker jeg sjelden mer til jul enn ellers. Sprer den rengjøringen over hele året jeg. Nekter å bli tatt av julestresset. Blir nok stress som det er.
![]() |
#164 |
trenger lading
|
![]() Sv: Har dere begynt vaskinga til jul?I går syntes jeg det luktet surt i kjøleskapet, så jeg og minsten vasket hele (uten å finne noen rester som var på vei ut på egne ben...). Så tok jeg ovnen (inspirert av denne tråden, som jeg leste noen dager siden
![]() |
#165 |
Impulsiv innimellom
|
![]() Sv: Har dere begynt vaskinga til jul?Godt med slike inspirasjonstråder, ikke sant?
![]() |
#166 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere begynt vaskinga til jul?:ligger unna sånne tråder:
![]() |
#167 |
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere begynt vaskinga til jul?Ble inspirert av tråden jeg også, så jeg har gått gjennom diverse skuffer og skap de siste dagene. Har fått kvitta meg med mye skapfyll og nå er skuffer/skap rene og velduftene
![]() |
#168 |
Passiv
|
![]() Sv: Har dere begynt vaskinga til jul?
Det er sånn det gjøres i det Skvettenske hjem. Det er ikke noe som får meg til å vaske ned huset til jul, noe så ulogisk. Sånt gjør man da på sommeren når man kan ha alle vinduer og dører åpne. |
![]() |
![]() |
#169 |
Passiv
|
![]() Sv: Har dere begynt vaskinga til jul?Jeg skal innrømme at vi vasker over kjøkkenfrontene (svart glass) innimellom, og Mannen tar vinduene fatt tre-fire ganger i året. |
![]() |
![]() |
#170 |
|
![]() Sv: Har dere begynt vaskinga til jul?Nei. Jeg har eksamen 12. desember og siste arbeidsuke før jul uka etter. Da må jeg fikse alt som har blitt satt til sides p.g.a. eksamen. Får ferie 19.12 og reiser bort i jula. Skal fikse gaver og diverse de dagene, tror jeg.
![]() |
#174 |
Hvor: østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere begynt vaskinga til jul?@ PrinsesseChifen , ahh lurt vaskingen består altså av å stenge ungene inne i skapene og be dem rulle seg litt rundt, fungere det å spyle ungene litt først med hageslangen? Det er noen flekker og sånnt inni mine skap... ... :noterer: altid ivrig etter å lære og bli en bedre husmor |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Passiv
|
![]() Sv: Har dere begynt vaskinga til jul?Den praktiske babymoppen kan sikkert være til hjelp for noen. |
![]() |
![]() |
#178 |
fornyet
Hvor: Far out east
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere begynt vaskinga til jul?Jepp, nå har jeg et halvvasket stuetak, og ditto vegger. Det er prisen å betale for å flytte inn i bolig etter britisk grisekvinnemenneske som ikke har vasket huset skikkelig siden innflyttningen i søttiårene
![]() |
|
|