|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Diamantar og kirsebær
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Laksikken
![]() |
Sv: Hvordan reagerer dere når dere ser denne t-skjorta?Jeg har mange single(og "frivillig" barnløse)kompiser. Og jeg kunne brukt denne t-skjorten dersom vi skulle tatt oss noen øl. Selvsagt fortjener de litt hettsing for at de ikke har turt å forplikte seg og skal leve et uforpliktende liv som 20 åringer til de blir 40. Hadde vært en fin fin hevn fra en tobarns pappa |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Carpe Diem!
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan reagerer dere når dere ser denne t-skjorta?stilig.
|
|
|
|
#4 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hvordan reagerer dere når dere ser denne t-skjorta?Nå tenker jeg nok litt over det, etter å ha blitt kjent med en del ufrivillige barnløse. Jeg ville nok ikke kjøpt skjorten til mannen min, men jeg synes ikke nødvendigvis de som gjør det er slemme heller.
|
|
|
#6 |
|
priiiima donna
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan reagerer dere når dere ser denne t-skjorta?hadde nok blitt ødelagt i vask den der ja
|
|
|
#8 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hvordan reagerer dere når dere ser denne t-skjorta?... men tråden resulterte i at jeg bestilte en t-skjorte til mannen da...
|
|
|
#9 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan reagerer dere når dere ser denne t-skjorta?Det er jo interessant hvor mange som ikke blir støtt selv, men som kjenner noen som antakelig kanskje muligens ville blitt det. Omsorgen er nesten rørende.
|
|
|
#10 |
|
Studenten
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan reagerer dere når dere ser denne t-skjorta?Jeg synes bodyen i str. 62 med trykket "Son of a motherfucker" er verre.
|
|
|
#11 |
|
Ekvilist
|
Sv: Hvordan reagerer dere når dere ser denne t-skjorta?Monsoon sier vel egentlig mye av det jeg tenker etter å ha skummet igjennom. Denne diskusjonen minner meg litt om negerdiskusjonen. Så lenge man ikke mener noe vondt med det man gjør, eller man selv ikke blir såret, så bør det være helt ok. Men jeg forstår at folk synes det er sært å tenke på den måten altså, og at man da også kan innlemme mange temaer. Jeg har ikke slitt med barnløshet, og det første som slo meg da jeg så t-skjorta var at jeg ikke likte den siden jeg synes det lefler med et sårbart tema. Når jeg leser at folk sier at de ikke ville hatt på seg t-skjorta sammen med ufrivillige barnløse venner, så må jeg nesten fnise litt. Hvordan skal man kunne vite hvem som er ufrivillig barnløs?
|
|
|
#12 |
|
Superaktiv
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan reagerer dere når dere ser denne t-skjorta?
Slike hensyn tar man jo selvsagt bare om man vet det. Mange kommentarer og morsomheter kan jo falle feil ut fordi man rett og slett ikke vet nok om de man snakker om. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
saftig
|
Sv: Hvordan reagerer dere når dere ser denne t-skjorta?Nå spurte jeg helten, og han sa han godt kunne gått med denne T-skjorten. "For en ting er sikkert - damer vil ha menn som er forplantningsdyktige." (Noen av dere skjønner hva jeg snakker om
|
|
|
#14 |
|
Epikur
|
Sv: Hvordan reagerer dere når dere ser denne t-skjorta?Jeg er UFB'er og har blitt angrepet av en slem slem dame som visste at jeg slet, og som tydeligvis satte pris på å endelig kunne være bedre enn meg i noe. En sånn t-skjorte på mannen hennes hadde vært prikken over i'en.
|
|
|
#15 |
|
Frafallen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#16 |
|
|
Sv: Hvordan reagerer dere når dere ser denne t-skjorta?Det er en T-SKJORTE! Folk går med t-skjorter med Pamela Anderson på, for crying out loud! Jeg gir fullstendig, fullstendig faen i om folk via t-skjorteprint kødder med vekt, cup-størrelse, økonomi, samlivsbrudd, angst eller depresjoner, sex eller religion. Samme hvor såre tærne mine eventuelt er. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Absolute Beginner
|
Jeg synes ikke det kan sammenliknes i det hele tatt. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Hvordan reagerer dere når dere ser denne t-skjorta?Nei, det kan ikke sammenlignes, diskriminerende/rasistiske/homofobe utsagn er ikke lov. Denne t-skjorten er helt uskyldig.
|
|
|
#19 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Re: Sv: Hvordan reagerer dere når dere ser denne t-skjorta?
Det er en annen sak.
|
|
|
#20 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Hvordan reagerer dere når dere ser denne t-skjorta?Om man hele tiden må tenke på hva andre kan bli støtt av vil det da bli veldig begrenset hva ma kan fortelle om? Bare innen temaet barn er det et utall fallgruver har jeg merket. Det vil alltid være noen som sitter med piggene ute. |
|
|
|
![]() |
|
|