Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor blir tropesommeren vår av?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-07-08, 11:37   #161
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Hvor blir tropesommeren vår av?

Vi har hatt tropesommer i mange dager.
Jeg vil ha kaldere vær! Heller slik det var før det ja.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-08, 11:45   #162
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor blir tropesommeren vår av?

Jeg vil ha det sånn som nå resten av året.
Nå får jeg brukt alle kjolene mine! *sitter her i sommerkjole*

Gammel 04-07-08, 11:46   #163
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Værmeldingen sier at det er over før helga her, Iset. Så nå er det bare 14 minutter til, så tar jeg tidlig sommerferie!!!!

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-08, 11:49   #164
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tuller du? HÆ? Jeg går og legger meg. Håper i hvertfall det er litt tropete når vi skal i Kongeparken om to uker.

Det verste med dårlig sommervær er jo at man ikke kan bli sint på noen. Jeg blir så sint at jeg må kverke de ansvarlige, men det er jo ingen man kan skylde på. :hyyyl:

Gammel 04-07-08, 11:51   #165
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Helst ikke FOR tropete når vi skal i kongeparken. Like over 20 grader er perfekt for en sånn dag. Man kan kle på seg om det blir kjølig, men man kan bare kle av seg begrenset.

:har IKKE lyst å traske rundt i kongeparken en hel dag i 30+:

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-08, 12:01   #166
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

I morgen er det ikke så galt, men det ser verre ut for søndagen.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-08, 12:03   #167
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Deilig!

Gammel 04-07-08, 12:26   #168
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Jævla dritt.

Altså, problemet med disse skiftningene er jo at vannet aldri blir skikkelig oppvarmet. Noen av oss (pyser) vil kanskje BADE om sommeren, men så lenge været holder på med denne drittsekk-endringen hele tiden går jo de planene i vasken. Planer ja, kan jo fader ikke planlegge NOE sånn som været holder på! Jeg vil jo planlegge fjellturer, badeturer osv, men neeida, ikke her i Heia Norge.

Gammel 04-07-08, 13:28   #169
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

jeg syns sommerværet kan holde seg unna til jeg har født.. jeg holder på å døøø her.. 27 grader i skyggen her nå og det er for mye når man er høygravid..

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-08, 13:33   #170
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er så deilig med det været vi har!

Gammel 04-07-08, 13:35   #171
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Standard

Litt skyer! Det hjalp såpass at det ikke er ubehagelig å puste ute!

Gammel 04-07-08, 13:51   #172
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av SpetakkelRandi, her.

jeg syns sommerværet kan holde seg unna til jeg har født.. jeg holder på å døøø her.. 27 grader i skyggen her nå og det er for mye når man er høygravid..

DU er unnskyldt.

Gammel 04-07-08, 15:30   #173
Helle
Har glorien til vask.

Helle sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Helle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg kan ikke si meg mer enig...

Helle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-08, 15:35   #174
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Du får stikke på gamlingen Iset, alltid oppvarmet vann der.

Eller det var kanskje sjøen du ville bade i.

Gammel 04-07-08, 16:02   #175
Maylen
På lukket avdeling

Maylen sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kate, her.

Vi her Nord har nydelig vær. I dag igjen. 28 grader i skyggen kl 9 på morran. Deilig.

Ikke her i Nord da.

Maylen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-08, 17:58   #176
Labolina
Superduperaktiv

Labolina sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Labolina er litt kulLabolina er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Det er så deilig med det været vi har!

Oh yes. :nyter:

Labolina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-08, 18:44   #177
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sett deg ute i skyggen med ei vifte foran deg. Jeg elsket varmen selv om jeg var høygravid jeg. Finnes ikke noe bedre enn varmt og fint vær. Vi har nytt de to siste dagene på stranda. Både store og små storkoser seg i varmen. Men jeg er glad for aircondition oppe i 2.etg. hvor vi har soverom.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-08, 17:17   #178
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maylen, her.

Fikk et par dager med sol, så nå er vel sommeren over tenker jeg.

Det blir tropevarme til helga fra torsdag til søndag nemlig.

Gammel 06-07-08, 22:38   #179
Ariel
Queen of intentions...

Ariel sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Kom hjem i dag, etter en uke borti høgget der Iset er fra, og drukner jo. :cry:

Men skal overhodet ikke klage over været der borte. Knalldeilig, masse sol, varmt og akkurat som en sommer skal være.

Gammel 06-07-08, 22:50   #180
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Jeg beklager at min medfølelse er noe begrenset. Selv vokste jeg opp i Vesterålen, men bl.a pga klimaet kunne jeg ikke tenke meg å fortsette å bo der i voksen alder. På Svalbard er det enda kaldere enn i Tromsø, men de som bor der har valgt det selv, og vi hører vel aldri at de klager. Nå sier ikke jeg at du klager, men du snakker om å sette det i perspektiv. Jeg tror de fleste av oss vet at det er kaldere i nord-Norge enn i sør-Norge. Du må velge om du vil fortsette å bo der eller flytte etter varmere klima slik feks jeg har gjort... bare for å sette det i perspektiv .

De som bor på sør/østlandet får flytte til et varmere klima hvis de ikke klarer noen dager med regn/kjølig værtype mellom godværsperiodene. Eller?
Selv bor jeg i nord-Norge selv om jeg ikke elsker klimaet her. Det er ikke lett for alle å flytte til østlandet av den grunn alene.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:27.