|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#161 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: Anbefal meg en vogn!Bagen til EW vender mot deg, Mim. Sportsvogna vender fra deg. Jeg bruker den nå, men det gjør meg egentlig ingenting. Hun ligger dypt nedi vogna og sover. Jeg bruker stort sett vogn når hun sover, og nå som hun ikke er mer enn 6 mnd er det begrenset hvor mye jeg setter henne opp uansett. Det er nok først til sommeren jeg vil merke at hun sitter fra meg.
|
|
|
#162 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Anbefal meg en vogn!
Den er på sportsvogna også, hvis man vil ha den der, bare å ta den av.
|
|
|
#163 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Anbefal meg en vogn!De fleste av bagene vender mot deg, ja, det er bare sportsvogndelen man evt. må velge.
|
|
|
#164 |
|
Epikur
|
Sv: Anbefal meg en vogn!Bra det er mange måneder igjen å velge på, for dette er
|
|
|
#165 |
|
Epikur
|
Sv: Anbefal meg en vogn!Gjennom kassa på polet er et must.
|
|
|
#166 |
|
Ute på tur
|
Sv: Anbefal meg en vogn!
De fleste vogner er trøblete på de gamle trikkene, jeg syns tom othen var vanskelig å få inn der uten mye hjelp. Bugaboo må jo egentlig være genial der, for den er det jo bare å dele i to, henge understellet på skulderen og bære bagen i den andre armen!
|
|
|
#167 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
|
|
|
#169 |
|
Hertuginne
|
Jepp, jeg forbeholder meg retten til å mobbe deg da.
|
|
|
#170 |
|
Princess Skids and Scars
|
Men det er ikke alltid de er betjent. Da må man betale i vanlig kasse, gå til handikappen for å komme igjennom, og så til din kasse å pakke varene. Og gjerne med lang kø. :erfaren og svett: |
|
|
|
|
|
#171 |
|
Går stille i dørene
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Om jeg hadde fått et høst-/vinterbarn hadde jeg antakelig gjort som du skisserer her: Kjøpt en (brukt) vogn med stor bag som holdt til mars/april, og så buggis/OTH etter det. Men det er mulig buggisbagen er stor nok til mars, selv med "vinterpolstring"? |
|
|
|
|
|
#172 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Buggisen er fortsatt løsningen, for buggisbaggen er stor nok til ungen er ferdig med baggen i massevis. Avkommet vokste ikke ut av baggen, men sluttet å bruke den før det.
|
|
|
#173 |
|
Går stille i dørene
Hvor: Midt på, sånn cirka
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Re: Sv: Anbefal meg en vogn!
Jeg vil nesten anta det, ja - med vårbarn fikk jeg ikke testet ut lengden jeg heller. |
|
|
|
|
|
#174 |
|
Hekta
Hvor: Indre Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Anbefal meg en vogn!Jeg ville definitivt kjøpt 2 vogner, først en romslig bagvogn, så en snerten sportsvogn senere. Jeg synes mange av vognene i denne tråden er veldig fine, men jeg liker ikke at kalesjene er så lite lune. Et barn født uti september er lite når det blir skikkelig vinterkaldt, så da syns jeg det er viktig at det ligger under en stor og lun kalesje.
|
|
|
#175 |
|
Ekvilist
|
Sv: Anbefal meg en vogn!Er det noen som vet hvor man kan lese mer om Teutnia S3, og detaljer rundt fashionhardbagen? Har S3 selv altså, men vil se litt mer på utvalget, detaljer rundt størrelse, bremser ++. Teutonia.com er jo helt tragisk.
|
|
|
#177 |
|
Epikur
|
Sv: Anbefal meg en vogn!Hm, det tegner mer og mer til at det blir en klassisk firehjuling først, og en mer sporty lett vogn etterpå. Simo + EW, kanskje?
|
|
|
#178 |
|
Passiv
|
Sv: Anbefal meg en vogn!Sier som flere andre har sagt i denne tråden: BUGABOO!!! |
|
|
|
#180 |
|
Snikende tiger
|
Sv: Anbefal meg en vogn!Vi hadde Simo kombi til Storesøster. Den var genial som babyvogn, ubrukelig når hun begynte å ville opp og se littegrann. Vi tok OTH i bruk da hun var rundt halvåret. Nå har vi kjøpt Bugaboo til den kommende Lillebror. Vi hadde en Bugaboo Frog til Storesøster i en kort periode, men solgte den igjen da hun ikke ble helt fortrolig med den etter halvannet år i OTH.
|
![]() |
| Emneord |
| bakovervendt, ergonomisk, fargeanalyse, forovervendt, klassiker, lilleleopose, pimpa buggis, polhandling, skinnpose, sove, vogndilla, voksipose |
|
|