Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Forumet er oppgradert. Hva er nytt?

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-02-08, 21:26   #1
mehmet
Går stille i dørene

mehmet sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Forumet er oppgradert. Hva er nytt?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Moddene har fetere skrift.

Jeg vet det. Men det kunne jo være en del av oppgraderingen?

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-08, 21:29   #2
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er generelt fet. Det hjelper vel på det?

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-08, 22:27   #3
ILY
Multitasker

ILY sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
ILY er populærILY er populærILY er populærILY er populærILY er populær
Standard

HJELP!!!! Jeg kommer jo ikke inn på kontrollpanelet mitt! Jeg får bare beskjed om at jeg ikke er logget inn.. Hva skjer`a?

Gammel 18-02-08, 22:33   #4
HP
Administrator

HP sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av ILY, her.

HJELP!!!! Jeg kommer jo ikke inn på kontrollpanelet mitt! Jeg får bare beskjed om at jeg ikke er logget inn.. Hva skjer`a?

Prøv å slett midlertidige filer, eller bruk en annen nettleser.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-08, 22:28   #5
ILY
Multitasker

ILY sin avatar

Standard

Men ellers så var det jo mye spennende nytt her

Gammel 18-02-08, 22:59   #6
ILY
Multitasker

ILY sin avatar

Standard

Okey da prøver jeg det
Får ikke prikket heller..

Gammel 18-02-08, 23:07   #7
ILY
Multitasker

ILY sin avatar

Standard

Aha! Da har jeg byttet fra Opera til Explorer og nå funker det. TakkMen F... da jeg HATER Explorer!:@ Men hva gjør man ikke for å være litt sosial på FP

Gammel 18-02-08, 23:08   #8
mehmet
Går stille i dørene

mehmet sin avatar

Hvor: Midt på, sånn cirka
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av ILY, her.

Aha! Da har jeg byttet fra Opera til Explorer og nå funker det. TakkMen F... da jeg HATER Explorer!:@ Men hva gjør man ikke for å være litt sosial på FP

Bruker Firefox, selvsagt!

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-08, 23:25   #9
ILY
Multitasker

ILY sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av mehmet, her.

Bruker Firefox, selvsagt!

He he

Gammel 19-02-08, 11:50   #10
HP
Administrator

HP sin avatar

HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Om du syns taggerne kunne hatt bedre navn så er det jo bare å kllikke 'Edit Tags'.

Gammel 19-02-08, 13:49   #11
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Om du syns taggerne kunne hatt bedre navn så er det jo bare å kllikke 'Edit Tags'.

Jeg tagger så tastene spruter her. -Taggejunkie.

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-08, 13:55   #12
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du Søster; det finnes faktisk piller mot møkkete vann.

Gammel 19-02-08, 13:57   #13
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Du Søster; det finnes faktisk piller mot møkkete vann.

Ja, men de er kreftfremkallende.

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-08, 15:49   #14
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 813
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Er det taggere her?

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-08, 12:10   #15
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker ikke dette nye vennesystemet.
Jeg vil ikke at alle skal lese bloggen min eller se bildene mine, jeg vil være litt anonym. Slik det er nå må jeg jo rett og slett avvise folk og si at jeg ikke vil være venn med dem. Enten det, eller jeg må skrive "åpen" blogg og droppe bilder. Det liker jeg dårlig.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-08, 14:35   #16
kie
weird

kie sin avatar

kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Atte... Må det være synlig hvilke grupper man eventuelt er med i? Jeg vet ikke om jeg synes det er så greit om alle ser at jeg er med i en gruppe som f.eks. heter "Vi som har masse kviser på rumpa", liksom.

You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-08, 14:38   #17
HP
Administrator

HP sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av kie, her.

Atte... Må det være synlig hvilke grupper man eventuelt er med i? Jeg vet ikke om jeg synes det er så greit om alle ser at jeg er med i en gruppe som f.eks. heter "Vi som har masse kviser på rumpa", liksom.

Da melder du deg ut av den gruppa.

Gammel 19-02-08, 14:43   #18
kie
weird

kie sin avatar

kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jammen, tenk om jeg vil være med i en støttegruppe for kvisete rumper, men ikke vil at en masse utenforstående skal vite at rumpa mi er kvisete, da?

For å være mer seriøs: Jeg tenker vel mer på grupper som går på personlige ting som sykdom, overvekt, incestutsatte osv. At medlemmer innad i gruppa vet om hverandre er jo en ting, men at en hvilken som helst annen skal kunne se på profilsiden og se så mye info om en synes jeg er litt dumt. Om du skjønner. Da forsvinner jo kanskje noe av vitsen med en lukket gruppe bort?

You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-08, 15:00   #19
HP
Administrator

HP sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av kie, her.

Jammen, tenk om jeg vil være med i en støttegruppe for kvisete rumper, men ikke vil at en masse utenforstående skal vite at rumpa mi er kvisete, da?

For å være mer seriøs: Jeg tenker vel mer på grupper som går på personlige ting som sykdom, overvekt, incestutsatte osv. At medlemmer innad i gruppa vet om hverandre er jo en ting, men at en hvilken som helst annen skal kunne se på profilsiden og se så mye info om en synes jeg er litt dumt. Om du skjønner. Da forsvinner jo kanskje noe av vitsen med en lukket gruppe bort?

Jeg skjønner hvor du vil, men med den funksjonaliteten som er nå vil alle grupper være helt åpne, alle vil kunne se alt som foregår. Det sier seg da at enkelte tema ikke passer i det systemet, og at en bør tenke seg litt om hvor en melder seg inn.

En kan begrense hvem som får se store bilder, være medlem og skrive meldinger, men ikke mer. (Dette er ikke lukkede forum-brukergrupper)

Gammel 19-02-08, 15:21   #20
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Jeg synes at det å legge opp til halv- og helinterne klikker og tilganger og venner og popularitetskonkurranser ikke er noe særlig, med stort potensiale for å skape misstemning. Og det gjør noe med stemningen her inne, samme om man velger å ta disse funksjonene i bruk eller ikke.

Jeg er enig med deg, og jeg er glad for at du som har vært her en stund sier det. Jeg får litt sånne ungdomskoleassosiasjoner med de som er innenfor og de som er utenfor når jeg hører om vennelister og invitasjon til sosiale grupper.

Selv er jeg fullstendig venneløs og ikke invitert verken her eller der. Men det er heldigvis bare på FP og ikke i RL!

noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
avsporing, foruminfo, forumoppgradering, taggefjas

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:05.