Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-01-10, 21:20   #1
bønna
Deltidsmamma

bønna sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: 25 min fra Oslo.
Blogginnlegg: 4
bønna er populærbønna er populærbønna er populærbønna er populær
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Her var det mange gode!

Jeg har det med å komme med teite kommentarer uten å tenke meg om.
Jeg jobber på kontor med bare menn omtrent, og en dag var kontor og datamaskinrenhold temaet ved praten. En sa at han var så lei skitten mus, og jeg som var irritert over det samme, utbrøt; det vet jeg ALT om. det ble en litt pinlig taushet. Huff, tenkte ikke før etterpå det kom ut, hva jeg hadde sagt, og var litt flau resten av dagen..

bønna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-10, 22:08   #2
Hilda
Sugaraddict!

Hilda sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Nord
Blogginnlegg: 2
Hilda er populærHilda er populærHilda er populærHilda er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av bønna, her.

Her var det mange gode!

Jeg jobber på kontor med bare menn omtrent, og en dag var kontor og datamaskinrenhold temaet ved praten. En sa at han var så lei skitten mus, og jeg som var irritert over det samme, utbrøt; det vet jeg ALT om. det ble en litt pinlig taushet. Huff, tenkte ikke før etterpå det kom ut, hva jeg hadde sagt, og var litt flau resten av dagen..

Hilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-10, 22:35   #3
iBam
Erfaren

iBam sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
iBam er populæriBam er populæriBam er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av bønna, her.

Her var det mange gode!

hahaha, denne lo jeg godt av. Jeg vet alt om skitten mus, liksom

Gammel 28-01-10, 23:01   #4
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Ny i jobben, og kanskje litt ivrig etter å gjøre en god jobb.
Min jobb å åpne post, deriblant julekort til bedriften. De med navn på, ble lagt direkte i posthylla til den enkelte, resten ble satt frem i resepsjonen, ved siden av posthylla.

Veldig kjekk mellomleder kommer ned med en bunke julekort, og sier at "jeg legger disse julekortene her jeg". Jeg trodde det var julekort jeg hadde puttet i hylla hans, som han ville at skulle stå sammen med de andre som var felles, så jeg smilte bredt og svarte "kjempefint, jeg skal åpne de og se på de jeg". Han flira bare, og gikk, og jeg var veldig fornøyd med meg selv. Helt til jeg gikk bort, og så at dette var hans private julekort, som han hadde lagt i UTposthylla for frankering. Og at de dermed ikke var beregnet for hverken meg eller resten av firmaet.

Jeg rødmer enda når jeg treffer på han i gangene her.

Gammel 28-01-10, 22:03   #5
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De siste tabben min:

Var på skolearrangement (fyllegreier), og skulle en tur på do i kjelleren da jeg kom til å gå forbi et rom hvor det stod noen karer fra parallelklassen og spilte gitar, trommer osv. Et øvingslokale for bandet deres mao. Det var kjentfolk i rommet og jeg skred inn godt bedugget og annonserte at jeg var en fremragende vokalist , og tilføyde også at han som nettopp hadde sunget sang surt (han gjorde faktisk det, om ikke annet...).
Jeg fikk noen ark med diverse tekster på sanger de klarte spille, og plukket meg ut den ene jeg hadde hørt før, nemlig "Total eclipse of the heart" med Bonnie Tyler.

De begynte spille og jeg gjorde mitt ytterste og eide ingen skam når det kom til å dra på.... Det var nok ikke mye pent, og jeg har i grunnen unngått fellesarealene siden.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-10, 22:04   #6
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hahaha, Joika! Fantastisk.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-10, 22:05   #7
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Hahaha, Joika! Fantastisk.

De gikk heldigvis på elektro og maskin hele gjengen, så om jeg tar heisen opp borte ved kantina, så slipper jeg se noe til de..... har jeg funnet ut.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-10, 22:05   #8
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Gammel 28-01-10, 22:06   #9
Hilda
Sugaraddict!

Hilda sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Nord
Blogginnlegg: 2
Hilda er populærHilda er populærHilda er populærHilda er populær
Standard

Joika

Hilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 09:10   #10
Philippa
Aktiv

Philippa sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Philippa er populærPhilippa er populærPhilippa er populær
Standard

For noen år siden kom det et nytt barnetrekk på skistedet "vårt". Dette trekket er et sånt rullebånd, som barna skal stå på. Min lille datter og jeg skulle ta trekket opp da det stoppet fryktelig brått. Så brått at jeg datt fremover, og dermed dro med meg min lille datter i fallet. I virvaret av ski og staver og oppoverbakke var det umulig å komme seg opp - og plutselig begynner trekket å gå igjen!
Jeg blir jo naturligvis liggende med hodet i nedoverbakke og beina i vinkel, med det til følge at jeg river meg meg et par-tre andre barn i samme slengen. Hadde det ikke vært for en snartenkt far som løftet både meg og barn opp og bort (rødmer bare jeg tenker på det) så ville vi lagt der i stor oppsamlingshaug hele gjengen.

Min mann sto nede på bunnen av bakken og lot som om han ikke kjente meg. Og jeg hadde på meg helt andre klær dagen etterpå i håp om at ingen skulle kjenne meg igjen....

Philippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 09:13   #11
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Philippa: Huff, jeg kjenner jeg blir litt flau, ja.

Gammel 24-09-10, 09:45   #12
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Her var det mye moro ja.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 09:58   #13
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Å lese denne tråden jagde vekk morgengrettenheten min her

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 21:28   #14
Philippa
Aktiv

Philippa sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Philippa er populærPhilippa er populærPhilippa er populær
Standard

Ja, jeg har jo bidratt friskt i denne tråden tidligere, men det hagler i grunnen bare på med gode historier fra denne kanten. Dessverre.

Før jul var det tid for utdeling av julekort. Jeg hadde skrevet kort til Petter og Veronica Monsen, der Monsen er Petter sitt etternavn. Jeg tenkte at det kanskje kom en liten reaksjon på den, siden de ikke er gift ennå, og siden Veronica slett ikke kommer til å ta mannen sitt etternavn.
Da jeg avleverer julekortet med et blidt "god jul", får jeg et spørrende blikk tilbake. "jada, hehe, jeg skrev nå bare Monsen, jeg! På tide dere gifter dere snart, hehe!"
"Nåvel, det var da ikke akkurat Monsen-navnet jeg reagerte på!" svarer damen. Hvorpå jeg i et MARERITTLIGNENDE øyeblikk innser at hun ikke heter Veronica. Det var det derimot eksdamen til Petter som het.

Kunne jeg synke gjennom gulvet da. Jeg rødmer bare jeg tenker på det.

Philippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 21:46   #15
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Philippa, jeg er imponert.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 22:08   #16
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Philippa, her.

Ja, jeg har jo bidratt friskt i denne tråden tidligere, men det hagler i grunnen bare på med gode historier fra denne kanten. Dessverre.

Før jul var det tid for utdeling av julekort. Jeg hadde skrevet kort til Petter og Veronica Monsen, der Monsen er Petter sitt etternavn. Jeg tenkte at det kanskje kom en liten reaksjon på den, siden de ikke er gift ennå, og siden Veronica slett ikke kommer til å ta mannen sitt etternavn.
Da jeg avleverer julekortet med et blidt "god jul", får jeg et spørrende blikk tilbake. "jada, hehe, jeg skrev nå bare Monsen, jeg! På tide dere gifter dere snart, hehe!"
"Nåvel, det var da ikke akkurat Monsen-navnet jeg reagerte på!" svarer damen. Hvorpå jeg i et MARERITTLIGNENDE øyeblikk innser at hun ikke heter Veronica. Det var det derimot eksdamen til Petter som het.

Kunne jeg synke gjennom gulvet da. Jeg rødmer bare jeg tenker på det.

Fantastisk!

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 10:24   #17
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå har jeg tatt morgenkaffen og lest denne tråden og tårene spruter her Herlige historier!

Kanskje på tide og utlevere seg litt for meg også.

Jeg hadde med meg min lille niese på Tusenfryd. Hun hadde akkurat passert grensen for å få lov til å kjøre Thunder-Coaster, og snille tante hadde selvfølgelig lovet å ta denne sammen med henne. I køen stod hun og hoppet opp og ned, sitret av glede og spurte flere ganger "kan vi kjøpe bilde?? Kan vi? Kan vi? Pliiiis" Joda, selvfølgelig kunne vi kjøpe bilde når vi var ferdige. Null problem

Jeg hadde på meg en griselekker topp som var nyinnkjøpt for helgen. Spente fant vi plassene våre og hui hvor det gikk! Vi hylte av fryd, fantastisk morsomt! Og vi passet på å smile og se på kamera når vi passerte dette. Vel fremme ved "endestasjonen" ser jeg til min forbauselse at min lekre topp ikke har klart å holde puppene mine på plass på den ville ferden - så ALT hang jo på UTSIDEN! *litt flir-full og flau dyttet jeg de så på plass igjen*..
Så til skranken for å kjøpe bilde... Og vi hørte jo høylydt latter fra skranken.. Og joda - ganske riktig - der var bildet av Tante som flasher puppene sine og ett strålende bredt smil opp mot kamera. Unødvendig og si at niesen min ikke ville ha noe bilde alikavel. Toppen har jeg aldri brukt siden heller forresten.

*mannen er helt overbevist om at plakaten med "Forbudt å kjøre i bar overkropp" har kommet opp pga meg*

Gammel 24-09-10, 10:49   #18
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Philippa og Fløyel!

Gammel 24-09-10, 13:19   #19
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

En stor del av flausene i denne tråden går på ting omkring sex, og jeg må bare fortelle om en episode som jeg faktisk aldri har nevnt til noen. Selv etter så mange år så kjenner jeg at jeg rødmer bare jeg tenker på det, selv om jeg nå også kan le så tårene spruter av det hele...

Vel, here we go:

For endel år siden så var kondom eneste aktuelle prevensjon for meg og kjæresten. Dette var et helt nytt og uprøvd område for meg, og jeg oppdaget for at jeg ikke likte det helt, av forskjellige årsaker.

Jeg fikk blant annet en total sperre mot å ta på han etter at kondomen var på. Vet ikke hvorfor, men jeg så for meg at det var ekkelt og heslig. Skal ikke kjenne gummi der, men hud.

Dette medførte jo at jeg ble en smule passiv etter at kondomen kom på, noe som jo ble en liten turn-off for oss begge.

Han så jo selvfølgelig humoren i dette, og kunne ikke helt forstå min vegring. Er da ikke så stor forskjell liksom. Så han "maste" litt på meg for å få meg til å prøve, så jeg kunne se at det ikke var så forferdelig.

Etter mye om og men så fant jeg ut at ok...jeg får vel prøve da, så jeg får se at det er ekkelt. Og ja; jeg gikk inn for oppgaven med helt feil innstilling...dette ER ekkelt, dette ER heslig, etc...

Og reaksjonen min uteble jo ikke. Jeg tok på, og rev hånden til meg, og viste vel med hele meg at dette var ikke noe særlig, samtidig som jeg utbryter et høyt og tydelig ÆSJ.

Kjæresten min begynte da å le. Han lo så hele senga ristet, og han ligger og ser på meg med et latterfyllt ansikt. Type ved siden av meg med hodet støttet til armen, rett over ansiktet mitt.

Jeg blir irritert. Le av meg på denne måten da. Skal da vel ta mine sperrer på alvor liksom.

Vel, man kan si at all irritasjon ble blåst vekk og erstattet av en lyst til å falle ned i et stort og mørkt hull og aldri komme opp mer, da han bøyer seg nærmere ansiktet mitt og hvisker inn i øret på meg: JEG HAR IKKE TATT DEN PÅ ENNÅ...

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 13:29   #20
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Emneord
flauser, klassiker

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:29.