Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige SHOPPING-tråden!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-10-06, 01:20   #161
Mica
Djevelsk

Mica sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Mica er populærMica er populærMica er populærMica er populærMica er populær
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Vi var på den nye Smart Club butikken, og det ble mye dyrere enn ventet (som vanlig), på tross av at vi egentlig ikke skulle ha noen ting.
Jeg fikk meg noen nye rosa (selvfølgelig) sofaputer og 2 redken shampo og 1 redken balsam (1 liter så den holder nok en stund)

Gammel 22-10-06, 07:10   #162
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Ååå, jeg blir helt syk av å se på alle de lekre Odd Molly-klærne. MÅ finne et sted de selger noe lignende her. Skal heldigvis hjem til jul, og bo 15 meter fra Chicas & Venner. :rasler-i-kredittkortet:

Gammel 22-10-06, 09:08   #163
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Dette handlet jeg til Oliver

Har hvit skjorte, men må kjøpe nye pene brune sko

Også dette skjønne settet fra rOhde
Blir supert i barnehagen utover vinteren

Gammel 22-10-06, 11:46   #164
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Også dette skjønne settet fra rOhde
Blir supert i barnehagen utover vinteren

Det har jeg til storesøster også! Dvs da er det prikkete skjørt i gammelrosa babycord nederst på toppen. Hun elsker det, og jeg også, for i dette holder endelig astmajenten seg VARM!

Miss Norway er ikke aktiv  
Gammel 22-10-06, 12:04   #165
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Miss Norway: guttene til Sannemor hadde jakken som hører til og den var nydelig

Gammel 22-10-06, 12:38   #166
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Miss Norway : har du en anelseom de har de buksene (ovenfor) fra rOhde i Trondheim?
Dette var den siste hos Barna på Hjørnet, og de er fantastiske

Gammel 22-10-06, 13:35   #167
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Miss Norway : har du en anelseom de har de buksene (ovenfor) fra rOhde i Trondheim?

Det er der jeg har mine fra, ja! Hva som er igjen i størrelser aner jeg dessverre ikke.

Miss Norway er ikke aktiv  
Gammel 22-10-06, 13:44   #168
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Sendt mail med forespørsel og bilde av mitt sett vedlagt jeg

Gammel 22-10-06, 14:12   #169
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Angelique: Den buksa fra Mini-a-Ture var kjempestilig; hvor kjøpte du den?

Gammel 22-10-06, 14:36   #170
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av kiddo, her.

Barna på Hjørnet i Bygdø Alle
Hadde noen et par igjen, husker ikke størrelsen, men de hadde bare en i hver størrelse
KOstet 549,-

Elisenbergv. 9, 0265 Oslo
23 08 37 00

Avstikker gate omtrent ved Bygdø Alle 60

Gammel 22-10-06, 14:39   #171
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Barna på Hjørnet i Bygdø Alle
Hadde noen et par igjen, husker ikke størrelsen, men de hadde bare en i hver størrelse
KOstet 549,-

Elisenbergv. 9, 0265 Oslo
23 08 37 00

Avstikker gate omtrent ved Bygdø Alle 60

Den var kjempefin, men siden sønnen din er en drøy mnd eldre enn min har de vel neppe størrelsen igjen.

Nooria er ikke aktiv  
Gammel 22-10-06, 15:16   #172
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Ta en telefon og hør
De er utrolig søte de som jobber der
Kanskje de har på lageret

Gammel 22-10-06, 21:03   #173
Mica
Djevelsk

Mica sin avatar

Mica er populærMica er populærMica er populærMica er populærMica er populær
Standard

Jeg har endelig kjøpt meg noe fra Day by M.Birger
....men det ble sofa puter og ikke klær

Kjøpte de på salg, og var bare 2 igjen så måtte komplementere med billige rosa puter fra Smart Club

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Day pute.JPG (139,1 KB, 16 visninger)
Gammel 22-10-06, 21:24   #174
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har kjøpt meg støvletter fra Daniel Hechter

Koma er ikke aktiv  
Gammel 22-10-06, 21:32   #175
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Koma, her.

Jeg har kjøpt meg støvletter fra Daniel Hechter

Stilige !

Gammel 22-10-06, 21:35   #176
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Stilige !

Takk
Jeg er veldig fornøyd. De virker gode og varme!

Koma er ikke aktiv  
Gammel 22-10-06, 21:35   #177
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Finner bare så mye fint nå synes jeg. Denne har jeg fått anbefalt - har ikke sett den irl da, men har vært på jakt etter en slik skinnjakke nå LENGE. Så nå er den på vei fra Trondhjem sammen med blusen under + barneklær. Gleder meg som en unge!

Blusesn har jeg tenkt å bruke til svarte trange babycord bukser og boots, håper det blir bra!

Hvor har de Odd Molly i Trondheim?!!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 22-10-06, 21:37   #178
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Guniss :Cornelias Hus

http://www.corneliashus.no/

Gammel 22-10-06, 21:38   #179
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kiddo, her.

De har en del Mini a Ture etc her da; http://www.houseofkids.dk/shop/default.asp

Har gått litt amok på den siden

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 22-10-06, 21:39   #180
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Guniss :Cornelias Hus

http://www.corneliashus.no/

Skummelt.. skal til Trondheim i morgen

*legge igjen visa hjemme*

Nessie er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:11.