|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
villende
|
Sv: Da var NM en saga blottHøh. Litt av en tråd dette. Utviklet seg i alle retninger har den. :lett påvirket av Yoda: Og siden denne tråden uansett har avsporet i alle retninger - kan noen forresten fortelle meg hvordan i all verden man klarer å få seg selv utestengt fra et forum? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: May 2007
![]() |
Sv: Da var NM en saga blott........ Sist redigert av ~froggie~ : 26-02-08 kl 19:31. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
Sv: Da var NM en saga blott
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Da var NM en saga blott
Det er ganske lett enkelte steder, faktisk ... |
|
|
|
|
|
#10 |
|
villende
|
Sv: Da var NM en saga blottHøh. Tenke seg til å bli utestengt bare fordi man kritiserer ledelsen. Det syns jeg høres ganske ekstremt ut. Men så er jeg da også av typen som alltid kom for sent til alle de virkelige interessant diskusjonene. :elsker en god diskusjon: Sist redigert av Gaia : 09-09-07 kl 19:43. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Come what may...
|
Sv: Da var NM en saga blottHvorfor kom ikke kranglefantene her for ett par uker siden. Merker at johannes urt har begynt å funke!
|
|
|
#14 |
|
Come what may...
|
Sv: Da var NM en saga blottNå ser jeg det!
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return. eden ahbez, "Nature Boy" (1948). Sist redigert av Azi : 27-02-08 kl 11:05. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Da var NM en saga blott*fjernet etter Azis ønske*
Hører du det nok, så tror du på det. Sist redigert av Mamma Rosa : 27-02-08 kl 14:47. |
|
|
|
![]() |
| Emneord |
| unevnelig forum |
|
|