Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag? #18

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-08-24, 10:14   #161
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Tja, noe så enkelt som at mannen min på eget initiativ skjønte at han burde ringe legen.

Kom tilbake med en ukes penicinkur og sykemeldt ut uka.

Vanligvis må jeg nærmest tvinge ham til å gå til legen, så sånnsett tyder det på at han slett ikke føler seg bra.... Det er jeg jo ikke like glad for da, men glad for at han ahr fått medisin som jeg håper skal gjøre ham bedre.

Hvordan går det med ham nå?

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 25-08-24, 11:01   #162
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

NB inneholder skryt. Jeg ble veldig glad i går når vi foreldre spiste på Theatercafeen når Herremannen jobbet. Han har jobbet der i snart to år og vi har ikke tidligere vært der når han har jobbet. Det er en perfekt ekstrajobb ved siden av studiene, de tilpasser arbeidstiden veldig til når han kan. Hovmesteren kom frem til oss flere ganger bare for å si ting som: «Han er VELDIG flink.» «Vi er så glad i ham.» «Han er en av de få som klarer 11-12 bord.» «Vi skjønner at han skal videre etter hvert, men vi passer på ham så godt vi kan så lenge som mulig.» Jeg ble helt tåpelig glad og lykkelig og stolt.

Sist redigert av Pelen : 25-08-24 kl 14:35.
Pelen er ikke aktiv  
Gammel 25-08-24, 13:27   #163
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 52
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Pelen, tenk at ikkje berre er han god i jobben sin, men han har ein overordna som ser det, verdset det og seier det høgt. Det er så fint på mange måtar. Eg vart glad av innlegget ditt, og vart minna på desse orda: har du noko hyggelig å seie, så sei det. Ein (livs)viktig leveregel.

Gammel 25-08-24, 14:04   #164
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Pelen sitt innlegg. Og der Syrinx sier.

Gammel 25-08-24, 14:17   #165
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Hvordan går det med ham nå?

Han havnet jo på sykehuset da den kuren fra legen ikke funket, og ble utskrevet fra sykehuset med en ukes sykemelding og like lang kur med piller og beskjed om å ordne en time hos fastlegen for "infeksjonskontroll".
Han deler stort sett dagen mellom senga og sofaen og har altså den timen hos fastlegen på onsdag og jeg ser ikke bort fra videre sykemelding

Han hoster og er sliten, men i det minste mer eller mindre feberfri tror jeg. Tar en del paracet forbyggende som han sier de sa på sykehuset fordi det gjør vondt i/rundt lungene med all hosting og derfor også pust. ..så han er ikke frisk enda nei. Og jeg trodde jo han burde vært bedre nå når det er bare 2 piller igjen av de 7 som han fikk med seg fra sykehuset, etter at han altså ble innlagt der sist søndag og drikk intravenøst, byttet på hva han fikk intravenøst da han fortsatt fikk 40 i feber søndag kveld også men hva enn de gs ham fra søndag kveld til onsdag formiddag tok knekken på feberen og fikk crp i alle fall ned til 74 eller noe sånn. Så infeksjonen var jo ikke ute av kroppen. Vi får se på onsdag hva legen sier at

Gammel 25-08-24, 14:18   #166
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Ja, Pelen sitt innlegg. Og Syrinx sitt.

Gammel 25-08-24, 14:45   #167
Pelen

Pelen sin avatar

Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Pelen, tenk at ikkje berre er han god i jobben sin, men han har ein overordna som ser det, verdset det og seier det høgt. Det er så fint på mange måtar. Eg vart glad av innlegget ditt, og vart minna på desse orda: har du noko hyggelig å seie, så sei det. Ein (livs)viktig leveregel.

Ja, jeg ble så lykkelig over at han har så gode folk rundt seg. Og det du skriver er en veldig viktig leveregel.

Pelen er ikke aktiv  
Gammel 25-08-24, 16:57   #168
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Pelen og Syrinx. Dere er så gode.
Jeg har hatt en strålende søndag med avslapping, puslespill, planlegging og badekarbad. Nå skal jeg gå i finværet og besøke Mutter'n.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 25-08-24, 21:39   #169
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Latter og ståk av gutta sine nydelige venner. De hadde brettspill kveld med tre av bestevennene deres. De er så herlige! Kommer å skravler med meg som ingenting, og er så gode. Jeg er så glad for at de fine guttene mine har like fine venner!!

Gammel 26-08-24, 06:13   #170
Input

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Men det hadde faktisk kostet meg litt mer å løpe i 26 grader og knallblå himmel, så det er helt sant at det var deilig. Det ble mindre kaldt enn fryktet, så jeg kunne løpe i shorts hele veien.

Helt enig! Jeg liker vær jeg da, og synes det er deilig å løpe/sykle i regn så lenge jeg ikke trenger å bry meg om at jeg blir vår. Når jeg løper skal jeg jo uansett dusje etterpå. I dag må jeg sykle til jobb i mye regn og det ser jeg litt mer negativt på.

I går løp jeg i skogen og det var helt nydelig! Jeg har vært for pysete til å løpe på sti før, men det var så deilig at jeg bestemte meg sporenstreks for å kjøpe terreng-sko og gå i gang med det.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 26-08-24, 10:08   #171
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I går var jeg i bursdagsbrunsj hos en dame jeg kjenner via jobb, det var superhyggelig og jeg snakket med mange fine folk som jeg ikke hadde møtt før (og Kanina, som jeg jo kjenner). En variert sammensatt forsamling og mange interessante samtaler.

Gammel 26-08-24, 11:29   #172
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jentungen min fikk prøve en islandshest i går, og det var så GØY å se hvor flink hun er til å ri! Hun har vært masse på hest og ponni sammen med meg, men det har jo stort sett vært enten store hester som bare loffer rundt og så vidt tør å bevege seg for å ikke skade The Precious Child, eller spinngærne ponnier med begrenset tamhetsfaktor hvor konseptet mest har vært å klamre seg fast så godt som mulig og håpe at den stopper på et tidspunkt.

Nå red hun endelig en i passe størrelse som lyttet til kommandoer, og satt som en dronning i tølt, trav og galopp. Hun var rett og slett mye flinkere enn jeg trodde til å faktisk RI, ikke bare sitte på - veldig stas å se.

Og sjukt heldig unge som får låne hester og ponnier støtt og stadig, da.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 26-08-24, 14:09   #173
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Den ene av ukas 2 arbeidsdager er overstått. (jobber 2 halve dager).

Gammel 26-08-24, 14:20   #174
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Islandshester er best, Maverick!

Bokormen er ikke aktiv  
Gammel 26-08-24, 14:23   #175
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 264
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har fått en ekstremt søt heklet krokodille av favoritt-bioingeniøren min.
Den er lett forsinket bursdagsgave og spiller på IG-kontoen min. 46 år gammel dame får kosedyr

Gammel 26-08-24, 16:47   #176
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Fine ungen din Maverick. Og veldig hyggelig at du delte historien med oss.
Selv er jeg glad for å bli involvert i en vanskelg knute på jobb. Jeg har noen idéer jeg skal spille ut til de involverte i morgen. Nå har jeg noe å holde på med en stund framover.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 26-08-24, 17:28   #177
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Svigerfar fikk solgt leiligheten sin etter første visning!

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 26-08-24, 19:06   #178
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Standard

Så flott, Karamell. Gratulerer!

Gammel 26-08-24, 20:42   #179
millact

millact sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Deilig middag med mine to ungdommer på Pincho Nation.

Gammel 28-08-24, 11:15   #180
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Potet-opptakerne vår kommer i dag!!!

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:09.