|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#161 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18
Hvordan går det med ham nå?
#162 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18NB inneholder skryt. Jeg ble veldig glad i går når vi foreldre spiste på Theatercafeen når Herremannen jobbet. Han har jobbet der i snart to år og vi har ikke tidligere vært der når han har jobbet. Det er en perfekt ekstrajobb ved siden av studiene, de tilpasser arbeidstiden veldig til når han kan. Hovmesteren kom frem til oss flere ganger bare for å si ting som: «Han er VELDIG flink.» «Vi er så glad i ham.» «Han er en av de få som klarer 11-12 bord.» «Vi skjønner at han skal videre etter hvert, men vi passer på ham så godt vi kan så lenge som mulig.» Jeg ble helt tåpelig glad og lykkelig og stolt. Sist redigert av Pelen : 25-08-24 kl 14:35. |
![]() |
![]() |
#163 |
koko
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18Pelen, tenk at ikkje berre er han god i jobben sin, men han har ein overordna som ser det, verdset det og seier det høgt. Det er så fint på mange måtar. Eg vart glad av innlegget ditt, og vart minna på desse orda: har du noko hyggelig å seie, så sei det. Ein (livs)viktig leveregel.
#164 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18Pelen sitt innlegg. Og der Syrinx sier.
#165 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Han havnet jo på sykehuset da den kuren fra legen ikke funket, og ble utskrevet fra sykehuset med en ukes sykemelding og like lang kur med piller og beskjed om å ordne en time hos fastlegen for "infeksjonskontroll".
#166 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18Ja, Pelen sitt innlegg. Og Syrinx sitt.
#167 |
|
|
![]() |
![]() |
#168 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18Pelen og Syrinx. Dere er så gode. |
![]() |
![]() |
#169 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18Latter og ståk av gutta sine nydelige venner. De hadde brettspill kveld med tre av bestevennene deres. De er så herlige! Kommer å skravler med meg som ingenting, og er så gode. Jeg er så glad for at de fine guttene mine har like fine venner!!
#170 |
|
Helt enig! Jeg liker vær jeg da, og synes det er deilig å løpe/sykle i regn så lenge jeg ikke trenger å bry meg om at jeg blir vår. Når jeg løper skal jeg jo uansett dusje etterpå. I dag må jeg sykle til jobb i mye regn og det ser jeg litt mer negativt på.
![]() |
#171 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18I går var jeg i bursdagsbrunsj hos en dame jeg kjenner via jobb, det var superhyggelig og jeg snakket med mange fine folk som jeg ikke hadde møtt før (og Kanina, som jeg jo kjenner).
#172 |
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18Jentungen min fikk prøve en islandshest i går, og det var så GØY å se hvor flink hun er til å ri! Hun har vært masse på hest og ponni sammen med meg, men det har jo stort sett vært enten store hester som bare loffer rundt og så vidt tør å bevege seg for å ikke skade The Precious Child, eller spinngærne ponnier med begrenset tamhetsfaktor hvor konseptet mest har vært å klamre seg fast så godt som mulig og håpe at den stopper på et tidspunkt. |
![]() |
![]() |
#173 |
Klare sjøl
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18Den ene av ukas 2 arbeidsdager er overstått. (jobber 2 halve dager).
#175 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18Jeg har fått en ekstremt søt heklet krokodille av favoritt-bioingeniøren min.
#176 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18Fine ungen din Maverick. Og veldig hyggelig at du delte historien med oss. |
![]() |
![]() |
#178 |
Klare sjøl
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18Så flott, Karamell. Gratulerer!
#179 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18Deilig middag med mine to ungdommer på Pincho Nation.
|
|