|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#161 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gruffetråd #16Men Ine da, hva gjør du i FB-feeden til Sarromaa?
|
|
#162 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Gruffetråd #16Hun har jo en reell påvirkning på de elevene hun er lærer for da. Jeg hadde blitt alvorlig bekymret om det var mine barn.
|
|
|
#163 |
|
rakkarpus
|
Sv: Gruffetråd #16
Klarer ikke holde meg unna.
|
|
#164 |
|
Semiaktiv
Ja, det begrenses vel stort sett til dem. Men der er jeg mer engasjert i mine egne barns lærere, hvor det også har vært forskjellig. Jeg aner ikke noe om hvordan Sarromaa fungerer i klasserommet.
|
|
#165 |
|
rakkarpus
|
Hun er jo forfatter, bøkene hennes er på alle bibliotek og skriver jevnlig i Vg kronikker som får stor oppmerksomhet og masse kommentarer. Og mye oppmerksomhet på Facebook også. Følges av 5500 personer på Facebook. Ganske stor mulig påvirkningsskare spør du meg.
|
|
#167 |
|
Semiaktiv
Sv: Gruffetråd #16Ja oppmeksomheten får hun jo fordi hun erter på seg alt og alle. Fordi folk blir provoserte, og greier ikke la være å gi henne det hun er ute etter. Tror ikke hun har så mange tilhengere som sitter rundt og applauderer alt det hun spyr ut.
|
|
#168 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Gruffetråd #16Har sikkert sagt det før, hun ditcher jo Norge ned hele tida, alt som skjer her er ræva og hun kan best. Så pelle deg tilbake til Finland da om alt er så mye bedre der.
|
|
#170 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Gruffetråd #16Jeg har lest noe av henne en gang for lenge siden og ble raskt enig med meg selv om at livet for kort til å brukes på henne. Utover det gruffer jeg over at venstresiden (kne, legg, lår, underarm) fryser mens resten er varm nok. (jadda, jeg har klagd over det før). |
|
|
|
|
#171 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Gruffetråd #16Altså…. Vi har tape fire steder i huset. I dag var det hastverk og stort behov for tape før hi kunne dra. Det var ikke tape på ett eneste av de fire stedene!!! Jeg er så SYKT lei av folk som tar ting uten å legge tilbake. Holdt på å klikke helt urimelig mye, men klarte å holde igjen. Flere ungdommmer i hus som ikke trenger å se min sure side akkurat nå. Nå er huset tomt, men jeg er fremdeles urimelig sur, kjenner jeg.
|
|
#172 |
|
Mjau
Medlem siden: Aug 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gruffetråd #16Vi har aldri sakser, og det er brukt en liten formue gjennom årene, det samme med tape egentlig. |
|
|
|
|
#174 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Gruffetråd #16Jeg blir alltid irritert når det ikke står minst en tape på toppen av microen. Det er kanskje ikke rydding (men det 3t kjøkkenet vårt aldri likevel så ingen reagerer på det ) den har bodd der i flere år og alle i familien vet det. I stressede tider skal den være der!!!
|
|
#177 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Gruffetråd #16Hvis man stresser en søndag og må ha tape ville jeg kanskje gjettet på bursdag?
|
|
#178 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Gruffetråd #16Gaver ja! :klask: Ferdig med barnebursdager her, kan man si. Men joda, pakket inn noen gaver til ungdommenes bursdag i juni og det blir vel noe tapebruk til jul.
|
|
#179 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Tenåringsgutter som er for sent ute til sammenkomst og skal tape fast pent papir rundt rosebuketten til den nye dama til x.
|
|
#180 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Gruffetråd #16Tape er i hovedsak til gaver ja. Og gaver pakkes ofte inn det siste kvarteret før avreise til en bursdag.
![]() |
|
|