|
|||||||
| Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Akkurat nå leser jeg Danteklubben, og den er utrolig treig nå i begynnelsen men skal visstnok ta seg opp etter hvert så jeg kjemper meg videre. Etterpå venter Menn som hater kvinner av Stieg Larsson, og den gleder jeg meg til. Sist redigert av Muskat : 02-01-07 kl 12:03. |
|
|
|
|
#3 |
|
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Har akkurat begynt på Kronprinsessen av Hanne-Vibeke Holst.
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?
Denne har jeg nettopp begynt på. |
|
|
|
|
#5 |
|
Snart STOOOOR
Medlem siden: Jan 2007
![]() |
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?PS. Jeg elsker deg... (husker ikke forfatteren i øyeblikket) |
|
|
|
|
#6 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Har begynt på 3 bøker.
|
|
#7 |
|
kamerat
|
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?New York Trilogy, Paul Auster. Så blir det vel Coetzee etter det.
|
|
#8 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Jeg ble akkurat ferdig med "Mitt navn er Karmosin" av han nobelprisvinneren. Flott, men det tok tid før den fenget.
|
|
#9 |
|
Gjer så godt eg kan
|
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Er akkurat ferdig med Madonna-gåten. No er eg i gong med "Dødens Drabanter" av Gunnar Staalesen og etterpå ventar "Presidentens valg" av Anne Holt. I tillegg til ein stabel med fagbøker, som det dessverre går litt smått med.... |
|
|
|
|
#10 |
|
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Jeg holder på med "Madonna-gåten", siden jeg fikk den jul. Den er ikke videre morsom. |
|
|
|
|
#11 |
|
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Forresten, Olvina, "Presidentens valg" kan du glede deg til. Den var slett ikke verst. |
|
|
|
|
#13 |
|
godt brukt
|
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Sammen med kjære Mr Vimsey og "Strong Posion" ligger nå også Steve Krug : "Don`t make me think- a common sense approach to web usability" - jobblittraturen har inntatt plass igjen. |
|
|
|
|
#14 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Jeg har rotet bort Jonathan Strange og Mr. Norell, så i mellomtiden leser jeg Vikingskatten av Gunnar Staalesen.
|
|
#15 |
|
Passiv
|
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Ferdig med "Eragon" og har gått over til "Eldest". |
|
|
#16 |
|
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?"Fødsel uten smerte", "Mamma for første gang" og "Hot mamas". Litt one-track-mind her for tida!
|
|
#19 |
|
Borte
|
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?På stuebordet ligger "Ines, Jeg elsker deg" av Isabel Allende. Gleder meg til å lese videre.
|
|
#20 |
|
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Fra og med i kveld: Boyhood av Coeetze. Kom i posten i dag.
![]() |
|
|