Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Pokemon Go - Vi som spiller

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-05-21, 13:40   #161
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pokemon Go - Vi som spiller

Opprinnelig lagt inn av Hot Lips, her.

Overlater det der til deg, Pelen, hvis du kan styre det Har et luksusproblem: Jeg har en shiny magikarp, og nå endelig nok candies til å utvikle den Jeg har fått den opp fra 100 til 130 i CP, men går jo tom for stardust. Skal jeg være tålmodig og gjøre den enda sterkere? Hvor mye? :utålmodig:
Og hvordan får jeg masse stardust superfort?

Yes, jeg kan styre de som er mellom deg og meg, men ikke mellom f.eks. deg og Blånn om dere også kan bli best friends på onsdag. Uansett, på onsdag så er det lurt å ikke åpne noen gaver før kl. 18. Sett klokken så at den ringer kl 17.55 og legg på et lucky egg da og så åpner du ikke noen gaver før kl 18. Det gjelder alle de som jeg skrev over her for dere er trolig ultra friends med hverandre da også. Men, man glipper og det er ikke krise det heller.

Opprinnelig lagt inn av Svanen, her.

Hihi.... noen andre har tydeligvis ønsket gym på pokestopen vi når fra stua vår. Så nå har vi en gym vi kan passe hjemmefra.
Skjønte ingenting når jeg kom hjem fra nattevakt. Trodde gpsen hang igjen på jobb.

Så deilig!

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-05-21, 17:00   #162
Pelen

Pelen sin avatar

Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I dag er det veldig få som har åpnet gave til nå. Åpne gjerne gavene fra meg idag og i morgen. Jeg skal prøve å se til at dere ikke får gaver om jeg ikke vil st deee skal åpne. 😀

Gammel 03-05-21, 17:44   #163
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har stappfull itembag, men jobber med saken. Gikk visst 50 km forrige uke, og fikk mye ting som fylte opp en fra før full bag.

Gammel 03-05-21, 18:59   #164
Pelen

Pelen sin avatar

Standard

Svanen, vi har 4 dager igjen til vi blir ultra friends så ikke noe kritisk. Jeg kan åpne i dag.

Gammel 03-05-21, 19:53   #165
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blånn, her.

Hva betyr det nå det er et omriss av et hode på pakkene når jeg skal åpne dem?

Det er fordi den som sendte deg gaven har limt på stickers. Du mener der gule pikachu-hodet nede i Høyre hjørne, ikke sant?

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-21, 19:54   #166
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har gitt FP-nick på de av dere som har skrevet "hvem" dere er her i tråden. Men noen er jeg fortsatt usikker på helt hvem er. Hadde dere som ikke har skrevet det i tråden her, giddet å hinte hva dere heter i pokemon? Gjerne pm om dere ikke vil skrive det her. Liker å ha en viss formening om hvem som er hvem.

Gammel 03-05-21, 20:10   #167
Input

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg heter k3aUXz.
Tilfeldig sammensatte bokstaver av en passordgenerator.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-21, 20:17   #168
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av GydaG, her.

Det er fordi den som sendte deg gaven har limt på stickers. Du mener der gule pikachu-hodet nede i Høyre hjørne, ikke sant?

Godt å se at du leser bedre enn meg på morgenen, GydaG, og at tesen om den beste måten å få en korrekt svar på, er å først skrive noe som er fullstendig feil. Jeg trodde det var snakk om den duse blåfargen som kom bak hodene.

Hva betyr det at man har "limit" på stickers?

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-21, 21:24   #169
Pelen

Pelen sin avatar

Standard

Biggypiggy
Fabelsnsbel
Grofag
Lambedans
Tantefiolett
....81

Åpne gjerne gave fra meg i dag. La gjerne la være å åpne gave i morgen om dere ikke har åpnet i dag. Jeg kommer med tilbakemelding i morgen tidlig. Det var virkelig ikke meningen å gjøre dette til en så stor sak.

Sist redigert av Pelen : 03-05-21 kl 21:52.
Gammel 03-05-21, 21:39   #170
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Godt å se at du leser bedre enn meg på morgenen, GydaG, og at tesen om den beste måten å få en korrekt svar på, er å først skrive noe som er fullstendig feil. Jeg trodde det var snakk om den duse blåfargen som kom bak hodene.

Hva betyr det at man har "limit" på stickers?

Du har masse stickers liggende tipper jeg, når du skal sende gave er det en tab på linja over du kan trykke på og velge. De er kun til pynt altså, jeg bruker ikke å sende, rett og slett fordi jeg glemmer at de eksisterer.

Gammel 03-05-21, 23:00   #171
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av GydaG, her.

Du har masse stickers liggende tipper jeg, når du skal sende gave er det en tab på linja over du kan trykke på og velge. De er kun til pynt altså, jeg bruker ikke å sende, rett og slett fordi jeg glemmer at de eksisterer.

Jeg ser at jeg rett og slett må begynne å bruke skjermbriller. Jeg leser jo feil! Jeg vet hva du mener. Syns disse klistrelappene er søte, og sender alltid med slike på gavene!

Gammel 03-05-21, 23:12   #172
Hot Lips
kissable

Hot Lips sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Du kan jo eventuelt powere opp Gyaradosen seinere. Det koster ikke mer å gjøre det etter utvikling enn før.

Gjør det ikke? Jeg synes det monner så lite å «powere up» (som unga sier pokemons med høy CP. Har liksom innbilt meg at det er mer effektivt å gjøre det før utvikling.

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-21, 23:19   #173
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hot Lips, her.

Gjør det ikke? Jeg synes det monner så lite å «powere up» (som unga sier pokemons med høy CP. Har liksom innbilt meg at det er mer effektivt å gjøre det før utvikling.

Jeg har forstått det slik at det blir det samme hvilken rekkefølge du gjør det i. Et annet poeng som nok var mer viktig før man fikk TM-er som gjør at du kan endre angrep, er at du ikke vet hvilke angrep du får før du har utviklet. Da kan du risikere å ha powered opp en Pokémon som får rævva angrep. Det er jo ikke så kult. Nå kan man i stor grad endre angrep med TM-er, så da er ikke dét poenget like viktig mer.

Jeg syns også det monner så lite å powere opp, og stardust-kostnaden er ofte skyhøy, så derfor venter jeg med det til jeg vet jeg har en virkelig god Pokémon.

Gammel 04-05-21, 07:58   #174
Pelen

Pelen sin avatar

Standard

Takk til alle som åpnet gave. Har du fått gave fra meg i dag så er set bare å åpne.

Jeg evolver først og så power up. Det virker mest logisk, men vet ikke om det er riktig/best.

Gammel 05-05-21, 08:45   #175
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Standard

Gaahh... noen lure tips for å få excellent kast? Jeg er tydeligvis dårlig til å kaste, selv om jeg synes jeg treffer perfekt ganske ofte. 20 åringen ler av at jeg er helt i hundre om jeg klarer great.... men hennes hopper jo nesten like ofte ut selv med gode kast.
Buddien min nå trenger 10 excellent for å evolve, og jeg har klart 1... på 3 dager...

Gammel 05-05-21, 09:11   #176
Input

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er i hvert fall lettere på pokemon med store ringer. Men det krever en del øvelse.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-21, 11:45   #177
Pelen

Pelen sin avatar

Standard

Ok, for de som vil ha dobbel CP 100.000 i stedet for 50.000) av følgende personer bør sette på et lucky egg kl 17.55 i dag.

Dansma
Fabelsnabel
Blånn
Istad
lambedans
Misap
Observatøren
Hot Lip
ToForvavn og så 81

Dere blir muligens Ultra friends med hverandre også så slurt å åpne gaver fra 17.55-18.25 når lucky egg er på.

Har du tid til overs så er det lurt å raide da (dobbel XP også) og det kan også være lurt å evolve ting da.

Gammel 05-05-21, 12:01   #178
Blånn

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er klar. Sender gaver til de aktuelle rett før.

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-21, 15:09   #179
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Svanen, her.

Gaahh... noen lure tips for å få excellent kast? Jeg er tydeligvis dårlig til å kaste, selv om jeg synes jeg treffer perfekt ganske ofte. 20 åringen ler av at jeg er helt i hundre om jeg klarer great.... men hennes hopper jo nesten like ofte ut selv med gode kast.
Buddien min nå trenger 10 excellent for å evolve, og jeg har klart 1... på 3 dager...

Det er lurt å gi nanab, finne pokemon du trives med å kaste på, og så må du huske å treffe når den tingen er liten.
Det er en hel masse YouTube-videoer om å låse ringen og andre tips.
Og nå med den legendariske er det ganske enkelt.

Hilsen ei som brukte 48 timer på å gå fra lvl 49-50, og en av oppgavene var å kaste 999 excellent.

Gammel 05-05-21, 15:29   #180
Blånn

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Men altså, for meg er det bingo om det blir Excellent eller ingenting. Må man treffe midt på rett før sirkelen forsvinner?

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:46.