|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har gjort deg glad i dag #3Fin tur i svømmehallen med yngste. Han er blitt så flink til å svømme nå.
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hva har gjort deg glad i dag #3Det er så og si alltid mannen som er med minsten på fotballkamper. I dag kunne han ikke, så da var det jeg som ble med. Til tross for at jeg nesten ikke kan tenke meg noe mer kjedelig enn å se på fotball, så var det en hyggelig kveld. Det tok 40 min å kjøre dit vi skulle så vi satt og planla turen vår til London i høstferien, kampen gikk bra, ungen er fornøyd, og vi hadde mere god samtale på vei hjem. |
|
|
|
|
#4 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Hva har gjort deg glad i dag #3Egentlig var dette tirsdags kvelden, men jeg har lurt på om den hørte hjemme i glad eller trist tråden. |
|
|
|
|
#5 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hva har gjort deg glad i dag #3Lykkelig for at NAV endelig har skjønt, forstått og oppfatta at jeg har fått for lite utbetalt fra de. Det tok bare 9 måneder |
|
|
|
|
#6 |
|
Leser
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag #3At søsteren min bor hos meg.
|
|
#7 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag #3
Etterskuddsbetaling nå, da!?
|
|
#9 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag #3Jeg har bytta masse opplegg med en kollega. Gull.
|
|
|
#10 |
|
kamerat
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag #3Jeg har fått min første lønnsslipp fra ny arbeidsgiver. Riktignok ikke pengene ennå, men det er absolutt kjekt å vite at man er inne i systemet og ikke må teipe sammen livet med kredittkort neste måned også.
|
|
#11 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Hva har gjort deg glad i dag #3At det er sol og fredag.
|
|
#12 |
|
Leser
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag #3Har gått ned 1.7 kg siden sist jeg veide meg. (Må medgi at dette er godt "hjulpet" av at jeg ikke har vært særlig bra siste uke, og det nok er mest vann, men læll!)
|
|
#13 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
Sv: Hva har gjort deg glad i dag #3At svigermor ringte og tilbydde seg å kjøre tredjeklassingen til skolen i morges (hun måtte selv ta litt fri) for å hjelpe meg som er potte tett, har feber og hoste og er uten bil fordi de to andre er på hytta noen dager (hun går ikke på den nærmeste skolen). Etter skole/SFO ble hun igjen hentet av bestemor, og de skulle blant annet spise middag på café. ❤️
|
|
#14 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Hva har gjort deg glad i dag #3I går var det den ferske femteklassejenta som flere ganger mens hun satt med leksene stoppet hun opp og utbrøt "Jeg ELSKER skolen!", "Jeg ELSKER å gå på skole!" og "Jeg ELSKER å være fadder!", med henførte sukk innimellom. Det hadde visst vært VERDENS beste dag, de hadde vært på tur sammen med fadderbarna i førsteklasse, og det hadde vært den gøyeste turen noen sinne. Hun strålte av lykke resten av dagen.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 24-08-17 kl 20:04. |
|
|
|
|
#16 |
|
Permakulturell
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag #313-åringen, som lager restetaco som niste til lillebror på morgenen og lager pannekakemiddag på ettermiddagen. Og som reflekterer over smaker på ulike smaksprøver som er en kokk verdig.
|
|
#18 |
|
Permakulturell
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag #313-åringen - igjen - som blir så glad når jeg roser han og lager hans favorittkveldssnack fordi han er så fin, hjemmelaget eplemost, at han gir meg en god klem og sier han elsker meg. Tenåringer, ass.
|
|
#19 |
|
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag #3
|
|
|
|
|
#20 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag #3Ellers: 10-åringen som tar fadderoppgaven sin så dønn alvorlig, og at det tydeligvis er helt gull for den skrekkelig sjenerte lille småtassen han har fått tildelt. Han hadde fått skryt av rektor for at han var så snill og flink, og var litt stolt selv også, men også litt bekymret over at lilleplutten ikke hadde fått noen 1. klassevenner enda, og han lurer veldig på hvordan det skal gå.
![]() |
|
|