Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

NY NY uendelig shoppingtråd ...

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-08-07, 18:25   #1
Pastill
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

e-bay tror jeg ...

De er størrelse 7. Vet ikke hva det tilsvarer i europeiske str. Jeg bruker til vanlig 38-39. Fikk skoene på meg, og de var store nok i lengden, men de var så utrolig smale og trange over tærne. Så de som skal passe dem må ha smale og nette føtter.

Har ei svigerinne med veldig små føtter. Vil at hun skal prøve dem først, siden de er typisk hennes stil. Om hun ikke passer dem, legger jeg dem kanskje ut for salg her.

Det er str 38.

Pastill er ikke aktiv  
Gammel 13-08-07, 10:12   #2
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har funnet ut at jeg er ...

De flotte skoa min mann kjøpte til meg ... ja de som var litt for små ... ja de passet likevel, når jeg slakket på remmen bak.

Gammel 16-08-07, 10:55   #3
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fine!

(de har mye fint på den siden )

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 16-08-07, 10:57   #4
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk for det, guniss og Angelique! Jeg kjøpte et skjørt der tidligere i sommer også. Ulempen med å handle på postordre er imidlertid at man ikke vet om det passer. Skjørtet er for stort selv om det er min vanlige størrelse, men returnerte jeg det av den grunn, da? Åååå nei da... (Det var jo så fint, og fantes ikke i mindre.)

Gammel 16-08-07, 11:02   #5
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Takk for det, guniss og Angelique! Jeg kjøpte et skjørt der tidligere i sommer også. Ulempen med å handle på postordre er imidlertid at man ikke vet om det passer. Skjørtet er for stort selv om det er min vanlige størrelse, men returnerte jeg det av den grunn, da? Åååå nei da... (Det var jo så fint, og fantes ikke i mindre.)

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 16-08-07, 11:08   #6
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Med andre ord sægger jeg. Enda godt jeg også kan være litt ungdommelig en sjelden gang.

Gammel 16-08-07, 11:10   #7
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Med andre ord sægger jeg. Enda godt jeg også kan være litt ungdommelig en sjelden gang.

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 17-08-07, 19:44   #8
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Sannemor:

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 17-08-07, 20:56   #9
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sannemor: DET kaller jeg shopping! Jeg har også kjøpt den grønne/brune IdaT-heldrakten. Gleder meg til å få brukt den på lillebror over nyttår.

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 17-08-07, 21:22   #10
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

ubehandla ulltøy

Kamik sko

En brun name it vinterdress

Troll ulltrøye i blått

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 17-08-07, 22:18   #11
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Sannemor:

Opprinnelig lagt inn av Jenna, her.

Sannemor: DET kaller jeg shopping! Jeg har også kjøpt den grønne/brune IdaT-heldrakten. Gleder meg til å få brukt den på lillebror over nyttår.

Det er jo så mange fine heldraker jo!

Gammel 17-08-07, 22:19   #12
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Fikk det nye trekket i dag og det er bare såå lekkert!

Og med det brune Katvig sengesettet

Og med Milan Delux Stroller Organizer'en

Gammel 18-08-07, 00:50   #13
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Nøstebarn bukse og lue i ullfrotte

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 18-08-07, 10:28   #14
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Nå har jeg akkurat shoppet for drøye 1500,- i klær til jentene, hos HM. Gidder ikke legge ut bilder av alt, det var mye. Bukser, gensere og strømpebukser og slikt, hverdagstøy til bhg som man jo aldri får nok av. Kjekt å få hamstret litt høstklær nå som det er 10% på barneklærbestillinger der, dessuten er det ålreit å være litt tidlig ute slik at jeg får klærne før jul. Har vært litt sent ute tidligere og da er det ofte laaang leveringstid på mange av plaggene.

MokkMokk er ikke aktiv  
Gammel 19-08-07, 08:24   #15
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Denne var utrolig flott på og god og varm, ble med hjem i går

Gammel 19-08-07, 20:14   #16
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Den var LEKKER!

Gammel 19-08-07, 20:51   #17
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Morgana, du var ikke sånn tilfeldigvis på Chickas? Jeg var der på lørdag og så alle disse modellene der. Den øverste prøvde jeg, men jeg så rett og slett svanger ut i den så den fikk henge igjen i butikkken. Men lekker er den

Jålebeinet er ikke aktiv  
Gammel 19-08-07, 21:14   #18
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jålebeinet, her.

Morgana, du var ikke sånn tilfeldigvis på Chickas? Jeg var der på lørdag og så alle disse modellene der. Den øverste prøvde jeg, men jeg så rett og slett svanger ut i den så den fikk henge igjen i butikkken. Men lekker er den

Jepp, just der var jeg Den satt overraskende fint på faktisk- jeg avskrev den først, men etter å ha prøvd den måtte jeg bare

morgana er ikke aktiv  
Gammel 19-08-07, 20:55   #19
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Den var LEKKER!

Ja, det synes jeg og Jeg har den i hvitt med brunt broderi. Kjempeglad i den!

Isa er ikke aktiv  
Gammel 21-08-07, 11:08   #20
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Sannemor: du er rå på shopping om dagen!

Nessie er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:54.