Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Serieanbefaling: Skam

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-04-16, 17:39   #161
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.792
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Serieanbefaling: Skam

Åh, nå har jeg fått sett klippene igjen og dette bygger seg jo opp til skikkelig draaamaaa! W prøvde utvilsomt å si noe til Noora med det blikket. Og han var direkte fiendtlig mot broren sin, så ett eller annet er det der. Men om Noora skjønte hva som skjedde er umulig å si. Det hjalp jo ikke på det Sana sa mens de trente. Og Vilde, hva er det med henne? Mente hun det hun sa, eller prøver hun å få Noora til å innrømme det hun har gjort. Og fikk vi nå svaret på hva som skjedde etter festen til William? Stakk Noora uten å si hadet, før han våknet?

Gaia er ikke aktiv  
Gammel 18-04-16, 18:00   #162
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.889
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Serieanbefaling: Skam

Jeg tror hun stakk uten å si hade, ja. Første gang. Jeg og Tussa diskuterte i dag om dette er rett etter hooket eller om vi er in real time nå og det er gått 2 uker.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv  
Gammel 18-04-16, 18:00   #163
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.697
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Serieanbefaling: Skam

Mnjaaa. Om han prøvde å si noe med blikket, synes jeg det var litt billig cliffhanger. Han kunne ga gjort noe mer, blunket, fulgt henne ut, sendt en SMS (eller hva ungdommen gjør nu til dags). Men de vil vel vi skal gispe over atferden hans, før han kommer med en god forklaring senere.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv  
Gammel 18-04-16, 18:18   #164
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.886
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Serieanbefaling: Skam

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg tror hun stakk uten å si hade, ja. Første gang. Jeg og Tussa diskuterte i dag om dette er rett etter hooket eller om vi er in real time nå og det er gått 2 uker.

Vi syns det var ekstra gøy å diskutere med våre fjortissonar i umiddelbar nærhet

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv  
Gammel 18-04-16, 18:36   #165
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.792
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Serieanbefaling: Skam

Om forklaringen nødvendigvis er så god er jeg ikke sikker på. Men det kommer vel en forklaring. Det kan jo hende den har kommet på SMS, men at Noora ikke gidder å svare, og da får vi bare se den hvis den kommer mens de sender klipp. At han har SMSet henne før, uten å ha fått svar, er vel ganske sikkert.

Jeg tror vi er i real time, og at det har gått over to uker. De har åpenbart blitt bedre kjent, men tydeligvis ikke kjent nok til at det ikke ble kleint at hun møtte broren hans for første gang i bare truse og t-skjorte. (Herregud, jeg hadde pilt tilbake til soverommet. Og hun gikk videre for å se hvem det var. Gale jente. )

Gaia er ikke aktiv  
Gammel 18-04-16, 20:12   #166
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Serieanbefaling: Skam

Altså, jeg mener jeg har sett det meste av dette, men skjønner ikke greia med William vs. Wilhelm. Hva har jeg gått glipp av..?

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv  
Gammel 18-04-16, 20:13   #167
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.697
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Serieanbefaling: Skam

Han heter William. Hun kaller han Wilhelm for å late som om hun ikke vet hva han heter. Hersketeknikker.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv  
Gammel 18-04-16, 20:16   #168
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.889
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Serieanbefaling: Skam

Wilhelm er fra sesong 1.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv  
Gammel 18-04-16, 22:54   #169
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Serieanbefaling: Skam

Og nå, ei litta melding... Gådd, jeg er hekta.

Turban Smukk er ikke aktiv  
Gammel 18-04-16, 23:18   #170
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.518
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Serieanbefaling: Skam

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Åh, nå har jeg fått sett klippene igjen og dette bygger seg jo opp til skikkelig draaamaaa! W prøvde utvilsomt å si noe til Noora med det blikket. Og han var direkte fiendtlig mot broren sin, så ett eller annet er det der. Men om Noora skjønte hva som skjedde er umulig å si. Det hjalp jo ikke på det Sana sa mens de trente. Og Vilde, hva er det med henne? Mente hun det hun sa, eller prøver hun å få Noora til å innrømme det hun har gjort. Og fikk vi nå svaret på hva som skjedde etter festen til William? Stakk Noora uten å si hadet, før han våknet?

Såg ikkje Vilde at dei hooka då ho var med Eva ut for å spy 1. april då? Eg trur ho forsøker å få Noora til å føle seg så dårleg at ho skal fortelle kva som foregår på eige initiativ, ved å snakke om moral og sånn. Eg tolka det i alle fall sånn.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv  
Gammel 18-04-16, 23:26   #171
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.889
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Serieanbefaling: Skam

Wilhelm sender SMS og ringer. 15 ganger.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv  
Gammel 18-04-16, 23:30   #172
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.518
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Serieanbefaling: Skam

(Tenker folk på at vi er ganske lette å spotte under fullt namn på facebook, når vi poster dei same tinga her og der? Det slo meg at eg ikkje tenkte på det før eg hadde spotta to FP-arar. )

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv  
Gammel 18-04-16, 23:34   #173
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.889
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Serieanbefaling: Skam

Jeg er venn med sikkert 30 FP ere på Facebook, som jeg ikke har møtt, og er her med fullt bilde fra før, så nei, ikke bekymret.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv  
Gammel 18-04-16, 23:36   #174
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.889
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Serieanbefaling: Skam

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

(Tenker folk på at vi er ganske lette å spotte under fullt namn på facebook, når vi poster dei same tinga her og der? Det slo meg at eg ikkje tenkte på det før eg hadde spotta to FP-arar. )

PS, fant deg også.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv  
Gammel 18-04-16, 23:39   #175
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.518
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Serieanbefaling: Skam

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

PS, fant deg også.

Det var derfor eg kom på det. Eg tenkte "Nå outer eg meg her", etter å utan problem ha finne deg og Gaia.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv  
Gammel 18-04-16, 23:50   #176
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.732
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Serieanbefaling: Skam

Problemet for Noora nå, er jo at om hun skal la han forklare, må hun samtidig vedgå at det ER noe å forklare. Hadde det ikke betydd noe, hadde det ikke vært noe å snakke om, men er hun klar for å la han få vite det?

Jeg tror ikke Noora vet at Vilde har sett dem, og at Vilde bruker det for det det er verdt.

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv  
Gammel 18-04-16, 23:52   #177
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.518
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Serieanbefaling: Skam

Opprinnelig lagt inn av isola, her.

Problemet for Noora nå, er jo at om hun skal la han forklare, må hun samtidig vedgå at det ER noe å forklare. Hadde det ikke betydd noe, hadde det ikke vært noe å snakke om, men er hun klar for å la han få vite det?

Jeg tror ikke Noora vet at Vilde har sett dem, og at Vilde bruker det for det det er verdt.

Noora var jo litt opptatt då Vilde såg dei.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv  
Gammel 18-04-16, 23:55   #178
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.732
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Serieanbefaling: Skam

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Noora var jo litt opptatt då Vilde såg dei.

Litt. Eva var nok også for opptatt med sitt til at hun fikk det med seg, og jeg tror Vilde har holdt det for seg selv.

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv  
Gammel 19-04-16, 00:16   #179
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.792
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Serieanbefaling: Skam

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

(Tenker folk på at vi er ganske lette å spotte under fullt namn på facebook, når vi poster dei same tinga her og der? Det slo meg at eg ikkje tenkte på det før eg hadde spotta to FP-arar. )

Null stress. Jeg antar at jeg er lite anonym på nett. Jeg har spotta FPerne jeg også.

Gaia er ikke aktiv  
Gammel 19-04-16, 08:45   #180
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.248
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Serieanbefaling: Skam

Jeg er helt hekta. Føler meg litt aom en smugtittende fjortis. Heldigvis ser mannen det og, så jeg er ikke alene her i huset.

At det er ett anstrengt forhold mellom William og broren er det iallefall ingen tvil om.

Jeg tror også Vilde tester Noora. Selv om hun er veldig naiv, så er hun ikke dum.

dharma er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no