|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#162 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Om Starbucks vs Kaffebrenneriet og utskvising av lokale aktørerHar dette vært diskutert før? Jeg håper virkelig ikke jeg var med på den diskusjonen, hvis jeg var det, er det iallfall på tide at jeg legger ned. |
|
|
|
|
|
#163 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Om Starbucks vs Kaffebrenneriet og utskvising av lokale aktører
Ikke som jeg vet om, men den er forutsigbar likevel. |
|
|
|
|
|
#165 |
|
This is normal!
|
Nå er jeg muligens litt treg i oppfattelsen, men hva er det du synes er så forutsigbart i denne diskusjonen at du må påpeke det?
|
|
|
|
#166 |
|
Halloen!
Sv: Om Starbucks vs Kaffebrenneriet og utskvising av lokale aktørerJeg er jo særdeles lite matsnobbete, men jeg synes kanskje det er pittelitt rart når voksne mennesker går på Egon. Maten er virkelig overpriset, som i, i beste fall, middelmådig mat, til litt over middels priser. Yngste elsker Egon (Nachos, pannekaker og alt sånt) så vi er der vel et par ganger i året, men aldri hvis det bare er jeg og mannen som er ute og spiser. Og jeg hadde virkelig syntes det var rart om noen hadde lagt en "ut å spise-greie" på jobben til Egon eller Peppes, altså. Sist redigert av rine : 29-05-15 kl 16:56. |
|
|
|
|
|
#167 |
|
Glamorøs
|
Vel, den kommentaren var like forutsigbar. Ellers kan jeg signere Candy. Syns du det er hyggelig å peke nese av diskusjoner om blant annet økonomi, bærekraftighet og ønske om mangfold?
|
|
|
#168 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Om Starbucks vs Kaffebrenneriet og utskvising av lokale aktørerJeg peker ikke nese til det som handler om bærekraft. Gode diskusjoner om bærekraft liker jeg. Det er viktig og bra. |
|
|
|
|
|
#169 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Ja!! Egon er skitdyrt i forhold til kvalitet. Dessverre finnes det mange jeg noen ganger må gå på Egon med (feks kollegaer etc) som ikke forstår hva jeg mener. |
|
|
|
|
|
#171 |
|
Ferdiglada
Sv: Om Starbucks vs Kaffebrenneriet og utskvising av lokale aktørerEg syns faktisk denne blei mindre forutsigbar enn ein først kunne tru. Blant anna vinklinga mot folk vs markedskrefter.
|
|
|
|
#172 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Om Starbucks vs Kaffebrenneriet og utskvising av lokale aktørerJeg har arrangert jobb-greier på Peppes mange ganger jeg. Er lettere å holde budsjettet med pizza og øl enn med mat og vin. Det er ikke maten som koster med den gjengen der, for å si det sånn. |
|
|
|
|
|
#173 |
|
Halloen!
Vi betaler som regel det meste selv, og alltid drikken, men vi har til dags dato aldri spist på Egon eller Peppes. Jeg har mange matinteresserte kolleger, hadde det ikke vært for dem, hadde jeg sikkert knapt visst om noen gode restauranter her vi bor. Jeg er så dårlig til å finne ut av sånt selv. |
|
|
|
|
|
#174 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Vi betaler ikke selv. Derav budsjett. Hadde vi betalt selv hadde det vært en annen sak, men nordmenn er ikke så gode på å begrense seg når det er gratis drikke. Da er det billigst med en setting der øl er naturlig. |
|
|
|
|
|
#175 |
|
Kontrollfrik
Sv: Om Starbucks vs Kaffebrenneriet og utskvising av lokale aktørerJobben min går på Egon. Og vi betaler alltid selv. |
|
|
|
|
|
#176 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Om Starbucks vs Kaffebrenneriet og utskvising av lokale aktørerJeg fant 88 tråder med "starbucks" på FP, blant annet denne, som handler om akkurat det samme. Så jada, vi har diskutert det før.
|
|
|
#177 |
|
Halloen!
Sv: Om Starbucks vs Kaffebrenneriet og utskvising av lokale aktørerJeg også. |
|
|
|
|
|
#178 |
|
Borte
|
Sv: Om Starbucks vs Kaffebrenneriet og utskvising av lokale aktørerDet om at Nesbø var inkarnasjonen av elegant visesang. Hva i huleste er det jeg ikke har sett? Og sjarmerende på små scener? N.S.M.
|
|
|
#179 |
|
Kontrollfrik
Sv: Om Starbucks vs Kaffebrenneriet og utskvising av lokale aktørerJeg er i grunnen spent på om jeg deltok i tråden, men jeg gidder ikke lete. |
|
|
|
|
|
#180 |
|
Glamorøs
|
Nesbø!
|