|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Høner
Det er kanskje en på Lillestrøm, men tenkte ikke på at de kunne være åpne på en søndag. (Er de det?) Sist redigert av Pelen : 05-04-15 kl 19:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: HønerPlantasjen har søndagsåpent, og de har vel kjæledyrartikler nå. Men der har du kanskje vært. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Ja, var på to stykker samt et Hageland, men de hadde bare ting til katt og hund. Men det er jo perfekt å ha det i egen hage. Bare dumt at jeg ikke kom på det før jeg dro ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Unik
|
![]() Sv: HønerEit lite tips. Bark er kjekt å ha i utegården. Det tar vekk lukt og gjer muligheter for små spirer å komme opp. Hønsene rensker eit område rimelig kjapt.
![]() |
#6 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: HønerEr det man får ut av en sånn kompostkvern brukendes, eller blir det for grovt? For du er hjertelig velkommen til å komme og flise opp noen greiner vi har liggende.
![]() |
#7 |
|
Det er det jeg bruker nå og det virker å gå veldig bra. Det kommer fra en slik stor kvern som er på henger bak en lastebil, men en liten en kan nok virke også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: HønerDaglivare selger vel små pakker med spon til gnagere? *vet ikke hva jeg gjør i en hønetråd* |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: HønerOmtrent som jeg husker kattunger.
![]() |
#17 |
Unik
|
![]() Sv: HønerEg prøvde å ta nokre bilder i dag, men det var ikkje heilt lett.
![]() |
|
|