|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Hvor kommer disse skilsmisseryktene om kronprinsparet fra?
Fineste oppfordringen på denne siden av jula!
|
|
|
#2 |
|
Panzerekstremfeminist
|
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor kommer disse skilsmisseryktene om kronprinsparet fra?Kan man ikke være borte i tre uker engang uten at FP har begynt med sladretråder? |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Vi har en fotballfruetråd også.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Hvor kommer disse skilsmisseryktene om kronprinsparet fra?Altså, ikke idiotisk når jeg trykket for andre gang og SÅ på bildet, men første gang når jeg lukket det i det det kom opp, for det var jo bare... FEIL liksom!
|
|
|
#8 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
|
|
|
#9 |
|
Helt vanlig
|
Sv: Hvor kommer disse skilsmisseryktene om kronprinsparet fra?Jepp, og jeg tror alle kan puste helt rolig nå, hun er jo ikke akkurat utydelig i kroppsspråket og måten tviholder han fast i skjorta på, eller det dype blikket i bilde nr to.
|
|
|
#11 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Ikke sant?
|
|
|
|
|
#12 |
|
Ser lyst på livet
|
Sv: Hvor kommer disse skilsmisseryktene om kronprinsparet fra?http://www.nettavisen.no/nyheter/article3723734.ece |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Hvor kommer disse skilsmisseryktene om kronprinsparet fra?Jeg skrev, da jeg linket til denne i den mer moderne tråden, at den var fra 2013 altså.
|
|
|
#15 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Og det klarte jeg med glans å ignorere. Får jeg medalje nå? Hvis ja, i hvilken gren? |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hvor kommer disse skilsmisseryktene om kronprinsparet fra?Det KAN jo hende hun snakker om Haakon da, om de hadde en periode der ikke alt var så greit og hun forteller om hvordan det engang var.
|
![]() |
|
|