|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Forskere advarer mot fancy matpakketrendJeg skjønner ikke helt hvorfor man blir så rasende over matpakker. De koster ikke mer, skaper ikke forsøpling eller overforbruk. Å være skeptisk til en kultur hvor man må ha seks vogner, kjøpe nytt sengetøy hvert år fordi man er lei det gamle eller billige stekepanner fremfor noe som holder livet ut er jo virkelig noe helt annet.
![]() |
#2 |
This is normal!
|
![]() Sv: Forskere advarer mot fancy matpakketrend
Hvem er rasende?
![]() |
![]() |
#4 |
This is normal!
|
![]() |
![]() |
#5 |
Glamorøs
|
Dette er den tredje eller fjerde tråden om emnet, med diverse surmagede beskrivelser og antagelser om fenomenet. Ok, rasende er kanskje å ta i, men det skaper tydeligvis et temmelig stort negativt engasjement.
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Jamen nå høres det ut som du er litt på den "alle gjør alt"-inntrykket man fort får av forum. Alle som gidder skjære ut en liten gulrot til et hjerte gjør ikke alt mulig annet du ramser opp her, nødvendigvis. Alle de som gidder å skjære til et gulrothjerte er ikke på "hvilket bilde får disse barna i forhold til resten av verden? Skjønner de at det de tar for gitt er helt umulig...." - nivå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Forskere advarer mot fancy matpakketrendJeg passer på å vise frem rotet mitt i ny og ne i bloggen. Det gjør underverker for selvtilliten til leserene. Knis. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Leser
|
Jeg derimot bruker å knabbe de mest unike koppene på jobben for å:
![]() |
#9 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Forskere advarer mot fancy matpakketrendJeg kan forøvrig finne på å servere bare gult eller grønt godteri en lørdagskveld. Fordi det er moro å se på skåla som står der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Forskere advarer mot fancy matpakketrendDet er forskjell på folk, ja. Men hverken du eller jeg har fasiten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Leser
|
Nei, jeg sier ikke det er noen fasit heller, det var mer en digresjon.
![]() |
#12 |
Guardian of the galaxy
|
Duh! De har ambisjoner om å holde det hvitt, og da må de bruke Vanish.
Vi har fargedelt oss på badet. Rødt er Stesnuppa sitt, sort er Poden sitt, lilla er Sambo sitt og blågrønt er mitt. Det er vakkert, og ikke minst så vet jeg hvem jeg skal kjefte på når det ligger et håndkle slengt på et ulogisk sted, eller en vaskeklut ligger igjen inni dusjen og slikt.
![]() |
#13 |
This is normal!
|
![]() Sv: Forskere advarer mot fancy matpakketrendSelvfølgelig er det lurt å organisere seg så man vet hvem man skal kjefte på, Bæret.
![]() |
![]() |
#14 |
Bedreviter
|
Der er jeg jeg også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Forskere advarer mot fancy matpakketrendJeg tenker omtrent som noen, men har på ingen måte noe voldsomt negativt engasjement rundt dette. Det er bare en diskusjon blant mange meningsutvekslinger på et foreldreforum, og jeg kan ikke fatte at det skal være et spesielt følsomt tema. Jeg er veldig opptatt av det estetiske, også i hverdagen, men kaster meg ikke på den bølgen her. Sist redigert av Filifjonka : 06-09-12 kl 10:56. Årsak: Kdig |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Forskere advarer mot fancy matpakketrendIkke jeg heller. Jeg er ikke så interessert i andres matpakker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Forskere advarer mot fancy matpakketrendAngående hvit sofa så er det lettere å holde hvit ren enn mørk som vi hadde før. Den hvite kan vaskes i vaskemasinen. Det kunne ikke den mørke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Forskere advarer mot fancy matpakketrendHver sin farge på badet var smart, bæret. Så kan man finne rotekoppen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Guardian of the galaxy
|
Veldig smart.
![]() |
#20 |
navnet sjemmer ingen