Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Julen nærmer seg - hvordan ligger dere an?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-09-12, 12:29   #1
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julen nærmer seg - hvordan ligger dere an?

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Det høres ikke akkurat ut som noe noen ville finne på å spørre om. Det må være enkelte eller Noen André.

Noen André er en streber.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-12, 12:24   #2
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

©Tåtti

Gammel 10-09-12, 12:53   #3
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

En blå en. :hjelpsom: Det var den som fulgte med Pandurokalenderen.

Ah.. Jeg kjøpte en billig en på C.O. Får sjekke hva de har i "løssalg" på Panduro. Tror ikke jeg har energi til å ha hele kalenderen.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-12, 12:21   #4
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg holder meg til limstifter, som jeg stje...eh..låner på jobben. Skikkelig dårlige er de også.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-12, 12:25   #5
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg finner ikke julegardinene mine, jeg...

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-12, 18:58   #6
Tuppen
...

Tuppen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg finner ikke julegardinene mine, jeg...

Sikker på at de ikke henger oppe fra sist jul?

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-12, 16:06   #7
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har litt lite plass til juletre i år

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-12, 16:45   #8
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har bestilt 4000 liter ved. Målet er å spikke alle vedkubbene i form av små julenisser innen 1. desember.

Og der fikk jeg jammen Emil fra Lønneberget på hjernen også.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-12, 16:46   #9
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eller kanskje jeg skal lime på rød nisselue på alle vedkubbene i stedet? Det ville jo være helt i noens ånd.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-12, 17:32   #10
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja takk, begge deler, Teo. Spikke nisser av hver kubbe, lime på rød lue, og strikke små Skappelgensere i alpakkagarn til hver slik at det blir tydlig at dette er årets kubbenisser.

Gammel 11-09-12, 02:06   #11
skyfri
.

skyfri sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Ja takk, begge deler, Teo. Spikke nisser av hver kubbe, lime på rød lue, og strikke små Skappelgensere i alpakkagarn til hver slik at det blir tydlig at dette er årets kubbenisser.

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-12, 08:04   #12
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Spikke nisser av hver kubbe, lime på rød lue, og strikke små Skappelgensere i alpakkagarn til hver slik at det blir tydlig at dette er årets kubbenisser.

(Jeg knegger i det hele tatt en god del av innleggene dine. Og så skulle jeg ønske at det gikk an å knegge nøyaktig slik som dette også i virkeligheten.)

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-12, 09:09   #13
Simone

Medlem siden: Sep 2007
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Eg har Tomtegløgg i skuffen og IKEA pepperkakedeig i kjøleskapet frå i fjor. Merkelig at det skal vere så vanskelig å få kasta det!
Og 5-åringen har fremdeles snøstjerne-pynt på vindauget på rommet sitt. Til mitt forsvar var eg faktisk i gang med å ta den ned rundt påsketider, men ho protesterte heftig, så då lot eg det berre henge. Har med andre ord heller ikkje vaska vindauget sidan forrige jul .

Og så har vi eit påskeegg hengande i kjøkkenvindauget. La ikkje merke til det før i forrige veke ein gang. Nesten sånn at eg lurar på om det virkelig har hengt der heilt sidan påske eller om nokon har hengt det opp no nylig. Men det heng uansett på kroken som julestjerna skal henge på, så det må ned til jul!

Gammel 11-09-12, 09:51   #14
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Jeg har et digert rødt hjerte med "God jul" på hengende hele året, men teksten snus inn mot veggen rundt påsketider. Julepynt etter min smak.

Gammel 11-09-12, 12:16   #15
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-12, 18:13   #16
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noe sier meg jeg velger en enkel julekalender i år.

Gammel 10-09-12, 18:13   #17
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Årets julekalender på tv iallefall. http://julegleder.blogspot.no/2012/0...-nrk-2012.html

Gammel 10-09-12, 18:20   #18
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Standard

Jeg kan ikke strikke, men ønsker meg en julete kosegenser. Denne bør jeg klare, det er jo kun selve sokken som er strikket.

Gammel 10-09-12, 22:22   #19
Kahlan

Kahlan sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Kahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Jeg kan ikke strikke, men ønsker meg en julete kosegenser. Denne bør jeg klare, det er jo kun selve sokken som er strikket.

Ohh, Bridget Jones vibber. Tror dere mannen ville blitt glad

Gammel 11-09-12, 21:09   #20
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Årets julekalender på tv iallefall. http://julegleder.blogspot.no/2012/0...-nrk-2012.html

Opprinnelig lagt inn av Julekongen

Eiril er bestevenn med hovedpersonen Kevin, som får beskjed om at han og
familien ikke kan feire jul hjemme. Det er nemlig sopp i husveggene

Vi kan ha vår egen julekalender Det der er nemlig sannheten hos oss også, og vi er neimen ikke sikret julefeiring hjemme.
Fordelen er at jeg slipper unna julevasken (akkurat som om det hadde blitt noe av allikevel )

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
julekalender, julekort, julemania, limpistol, reinsdyr

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:04.