Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-12-11, 19:23   #161
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Nå har jeg kjøpt disse - fikk penger av svigermor til å kjøpe julegave til meg selv og jeg fant ut at jeg bare måtte ha de. Men pakker de ikke opp før julaften da, så heeelt offisielt er det jo ikke før om åtte dager!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv  
Gammel 16-12-11, 22:04   #162
fimba
Superaktiv
 
fimba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Hvor: I bakvendtland
Innlegg: 324
fimba er litt kulfimba er litt kul
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

De var kjempekule, Absalone! Hvilket merke er de? Hvor har du kjøpt dem?

__________________
føyelig
fimba er ikke aktiv  
Gammel 16-12-11, 22:07   #163
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Opprinnelig lagt inn av fimba, her.

De var kjempekule, Absalone! Hvilket merke er de? Hvor har du kjøpt dem?

Det er Jean Paul, mod. Filippa. Koster 1 199,- hos Match.

De er foret og virker veldig lette, nette på foten. Jeg falt pladask!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv  
Gammel 16-12-11, 22:09   #164
fimba
Superaktiv
 
fimba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Hvor: I bakvendtland
Innlegg: 324
fimba er litt kulfimba er litt kul
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Jeg falt pladask!

Tror jeg på

__________________
føyelig
fimba er ikke aktiv  
Gammel 16-12-11, 22:49   #165
eka
Grubler.
 
eka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.924
eka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Absalone: Heldiggrisen!

__________________
Jente -02, gutt -06, gutt -13.
eka er ikke aktiv  
Gammel 17-12-11, 12:39   #166
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

20 % på Brandos i dag, og jeg har bestilt disse.. spent på om jeg vil takle hælene, men det er lov prøve (igjen )


__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 17-12-11, 14:45   #167
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Kjøpte denne i dag. Vår lokale klesbutikk har adventskalender i desember mnd., og i dag var denne i "luken". Dvs. det var veldig godt tilbud på den.

__________________
Storebror -93 og Jonas -02
Kula er ikke aktiv  
Gammel 17-12-11, 16:31   #168
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!


Veldig fin på - satt fint over min ganske store byste, men er allikevel nett og med innsving, IKKE bomsete. Kul til longs og pumps!!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv  
Gammel 17-12-11, 16:41   #169
Sonja Sockersöt
Hjuleglede
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.120
Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Feil tråd...


Sist redigert av Sonja Sockersöt : 17-12-11 kl 17:25.
Sonja Sockersöt er ikke aktiv  
Gammel 17-12-11, 18:23   #170
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Jeg trengte virkelig nye kontorsko, og endte opp med disse.

De kostet en d e l mer enn jg hadde planlagt, så kan noe si at dette er De Beste Skoene i verden å gå i, slik at jeg får litt bedre samvittighet?

Maxine er ikke aktiv  
Gammel 18-12-11, 20:27   #171
Spoon
med mange baller i lufta
 
Spoon sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Innlegg: 3.324
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!



Jeg har shoppet nye vintersko, de fra HH jeg kjøpte i fjor er ikke varme nok!

Og så har jeg shoppet ny topp fra Desigual + en svart bukse - Ja, jeg vet jeg har vakre øyne

Vedlagte bilder
Filtype: jpg IMG_2259.jpg (196,6 KB, 160 visninger)
__________________
Storesøster desember-05, Lillesøster april-08
Spoon er ikke aktiv  
Gammel 18-12-11, 20:45   #172
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.866
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Fintdethei! er ikke aktiv  
Gammel 18-12-11, 21:17   #173
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.023
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!




Jeg har dem i nougatfargen men bruker dem som i de sorte, ikke nedbrettet.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv  
Gammel 18-12-11, 21:19   #174
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.023
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Spoon! Du så virkelig intens ut. Hadde ikke likt å truffet på deg i en mørk bakgate. . Men vakker var du lell!

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv  
Gammel 18-12-11, 21:21   #175
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.023
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Opprinnelig lagt inn av Sonja Sockersöt, her.

Feil tråd...

Var det noen nye barkrakker igjen nå?

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv  
Gammel 18-12-11, 21:36   #176
Spoon
med mange baller i lufta
 
Spoon sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Innlegg: 3.324
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Opprinnelig lagt inn av Værdama, her.

Spoon! Du så virkelig intens ut. Hadde ikke likt å truffet på deg i en mørk bakgate. . Men vakker var du lell!

Takk Var på vei ut på byen da, og skulle vise antrekket til en vennine. Men iPhone er ikke god på øyne altså!

__________________
Storesøster desember-05, Lillesøster april-08
Spoon er ikke aktiv  
Gammel 18-12-11, 22:26   #177
fimba
Superaktiv
 
fimba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Hvor: I bakvendtland
Innlegg: 324
fimba er litt kulfimba er litt kul
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Har vært i byen igjen, og på mirakluløst vis ble alt dette med meg hjem Noe er julegaver kjøpt inn for penger jeg har fått til det formålet da

__________________
føyelig

Sist redigert av fimba : 01-01-12 kl 15:38.
fimba er ikke aktiv  
Gammel 18-12-11, 23:10   #178
Sonja Sockersöt
Hjuleglede
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.120
Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Opprinnelig lagt inn av Værdama, her.

Var det noen nye barkrakker igjen nå?

Nei, spisebord.

Sonja Sockersöt er ikke aktiv  
Gammel 19-12-11, 10:05   #179
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Fikk denne fra Ellos i helga. Likte den veldig godt. Er en tunika. Den ser lengre ut på bildet enn på meg.

Dronningen er ikke aktiv  
Gammel 20-12-11, 00:29   #180
mocci
Retromum
 
mocci sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.383
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Salg hos Boden.

__________________
Eventyrblanding juli 13
mocci er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no