|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
Se resultatene: Har du kjøpt det smøret du skal ha? | |||
Ja, jeg har sikret meg. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
17 | 11,56% |
Nei, jeg bryr meg ikke. |
93 | 63,27% |
Bruker alternativer som Margarin og Cocosa. |
23 | 15,65% |
Smør? |
14 | 9,52% |
Deltakere: 147. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Bekymret for smørmangel?Det har vært utsolgt for Bremykt en stund her, men nå var det litt igjen, og mannen kjøpte et par pakker. Ellers overlever jeg i grunn ganske greit på noe annet og.
![]() |
#2 |
Princess Skids and Scars
|
![]() Sv: Bekymret for smørmangel?Jeg prøver igjen. Det kommer mer. Ta det med ro, stikk innom noen butikker utenom når det passer seg sånn, så får dere nok sikret julebaksten. Det importeres mer smør nå for å kunne bruke fettoverskuddet til andre fete meiereiprodukter som fløte og rømme. Julen er ikke avlyst dere, pust ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Bekymret for smørmangel?Det bekymrer meg ikke i det hele tatt. Noen fordeler er det tydeligvis med å ha unger som ikke tåler melk! Uansett så smaker smør ufattelig vondt.
![]() |
#4 |
tradisjonell figur
|
![]() Sv: Bekymret for smørmangel?Hohoho, nå har vi et halvt kilo smør - kjøpt på nærbutikken!
![]() |
#5 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Bekymret for smørmangel?
Word, sister. Det er luksus å ha dette som hovedbekymring før jul.
![]() |
#8 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Bekymret for smørmangel?Jeg krysset av for at jeg ikke brydde meg...men må visst innrømme noen dager senere at jeg bryr meg LITT.
![]() |
#9 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bekymret for smørmangel?Svenskene og Arla har manglet smør siden september,
06 & 08 ![]() Sist redigert av Lavender : 21-11-11 kl 13:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
can-jur
|
![]() Sv: Bekymret for smørmangel?Det er jo ingen nyhet at dagligvare kjedene vil ha bort tollen på landbruksvarer
![]() |
![]() |
#14 |
Passiv
|
![]() Sv: Bekymret for smørmangel?Ok, jeg tilstår. Jeg kom over smør i dag og jeg kjøpte litt ekstra. |
![]() |
![]() |
#18 |
Passiv
|
![]() Sv: Bekymret for smørmangel?Jeg spurte først om de hadde mer. De hadde det så eg tømte dem ikke. |
![]() |
![]() |
#19 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Bekymret for smørmangel?Ingen mangel på smør på Coop obs på Løren i dag. Vanlig smør, setersmør, brelett, de hadde mye av alt.
![]() |
#20 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bekymret for smørmangel?Jeg har faktisk aldri smør i hus. Bruker det som regel ikke på skiver og baker/steker med margarin og olje. Er det noen forskjell, altså? Bortsett fra at det smøret der bordpakningen er hvit med noe grønt på får meg til å brekke meg... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|