|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#161 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Du verden, her var det jammen mange flinke julesinkesjusker - dere har jo "adventert" de fleste av dere. Ikke helt i tråd med tråden, kanskje, men som sagt veldig flinke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
kamerat
|
![]() Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Vi hadde adventsstart på ekte sjuskevis – lilla lys fant vi nederst i en eske søndag morgen (puh!), og så dro vi helt på sparket ned og så på juletretenningen på Universitetsplassen. Man skulle tro vi hadde planlagt det i ukevis.
![]() |
#163 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Nå syns jeg nesten dere overdriver her. Julekort? Allerede? Det er jo ikke mye sjuskete over det. Jeg venter fortsatt på snøen så jeg kan ta julekortbildet. Det blir ikke det samme uten snø. |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Stabilt ustabil...
|
![]() Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Julekort??
![]() |
#165 |
This is normal!
|
![]() Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Ungene vil henge opp adventsstjerne i vinduet, men jeg ser at det innebærer:
![]()
![]() |
![]() |
#166 |
Har diplom
![]() Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?
-Hvitt papir |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
This is normal!
|
Aha! Største har lagd en allerede med glitter og greier. Egentlig trenger jeg bare en tegnestift. Jøss, det gikk jo greit.
![]() |
![]() |
#169 |
This is normal!
|
Nei, det hadde vært til hjelp om du hadde beholdt den i foten og nå kunne plukke den ut og sende den til meg. Miljøsvin! Egoist! Det er din skyld at ungene mine ikke får adventspynt i vinduet!
![]() |
![]() |
#170 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Jeg skal henge opp stjerna i kveld. Må jeg over i den andre tråden, da? |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Textrovert
|
![]() Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Fra nå av og til og med 12. desember skal jeg på noe sosialt hver bidige kveld, så det er jaggu like greit at jeg ikke har store ambisjoner om verken baking, vasking eller avansert julegaveshopping.
![]() |
#172 |
Så stor, den lille lykken
|
![]() Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?jeg har ikke hengt opp adventsstjerner, har ikke adventsstake, ingen utebelysning, kort sagt: Jeg har ingen verdens ting. Jeg har vært på Vestlandet og prøvd å komme meg hjem :rabla: med det tok hele søndagen. Stein og jordras, stengte veier, innstilte ferger, rakk ikke riktig tog til Bergen, tok neste, kjøpte ny flybilllett, fikk beskjed om at det flyet jeg ikke trodde jeg rakk var forsinket, råkjørte med taxi til Flesland og rakk flyet med et nødskrik.
![]() |
#173 |
can-jur
|
![]() Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Jeg har tatt julekortbildet. For jeg liker å skryte av ungene mine til alle andre
![]() |
![]() |
#174 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Nei, bare hvis du faktisk gjør det. At du har tenkt å gjøre det er helt greit. Sist redigert av Hyacinth : 28-11-11 kl 20:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Jeg fant utrolig nok adventsstaken i går, og gravde frem noen røde lys. Det er så langt vi er på pynting. |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Audacious
|
![]() Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Jeg har meddelt slekta at de får julegavene sine i midten av mars.
![]() |
#177 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Jeg er faktisk ferdig med julegavene, men mangler omtrent 20 gaver til pakkekalenderen ungene skal dele da.
![]() |
#178 |
i tåkeheimen
|
![]() Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Her er kjøkkenvinduet vasket og røde julegardiner hengt opp. Av 11-åringen.
![]() |
#180 |
Har diplom
![]() Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Man skal ikke kimse av skyskraperengler, de kan sikkert brukes til noe lurt. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|