|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#161 |
|
maler
|
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake
Vi har ei niese på 15. Jeg hadde ikke hevet et øyenbryn om mannen min skulle fulgt henne på treningsleir og delt hytte med henne. Oppi samme dobbeltseng hadde vært veldig unaturlig nå som hun har blitt så stor, men å sove i samme hus greier jeg ikke å tenke på som rart engang.
|
|
#162 |
|
Fortynnet
|
Det tenker jeg er noe helt annet. Jeg går ikke rundt og mistenker alle menn for å være pedofile overgripere. I den situasjonen her, når det ikke er noe skektsforhold syns jeg uansett det er dårlig dømmekraft av en godt voksen mann og ordfører å dele hotellrom med en tenåringsjente utenfor nærmeste familie. |
|
|
|
|
#163 |
|
maler
|
Jeg er enig med deg i det i og med at de ikke er familie. Å bestille felles hotellrom vil da kunne se rart ut utad, men hvis dette er noe de har gjort siden hun var 5 kan det jo være man ikke tenker på at det går en magisk grense ved puberteten. I dette konkrete tilfellet er det jo åpenbart at det ikke var greit for oss som står utenfor og vet hva som har kommet opp i ettertid.
|
|
#164 |
|
Erfaren nok
|
Definitivt.
|
|
#165 |
|
|
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeJeg har på ingen måte lyst til å gå og tro at enhver voksen mann som viser et barn omsorg er overgriper. Derimot mener jeg at det er veldig, veldig, veldig langt fra å vise normal omsorg å kontakte skolen etter at moren har bedt ham om å holde seg unna, og sende SMS-er med svært "voksent" innhold. Sist redigert av Maverick : 30-03-12 kl 16:25. |
|
|
|
|
#166 |
|
maler
|
Ja, dette er veldig snodig oppførsel. Det riktige og normale ville vel vært å forholde seg til jentas foreldre i hovedsak.
|
|
#167 |
|
Borte
|
Jeg leste Floksas innlegg (det jeg svarte på) som generelt rettet og ikke knyttet til saken. Beklager, Floksa, hvis det var feil.
|
|
#168 |
|
Glamorøs
|
Jepp, der er jeg også.
|
|
#169 |
|
Passiv
|
Jepp. Dette får det å dele hotellrom med henne i et verre lys enn ellers. |
|
|
#170 |
|
Glamorøs
|
Ja, det har vært mye ufin hinting om det.
|
|
#171 |
|
Passiv
|
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeNår jeg tenker på det. Min nærmeste venninne har en datter som er fjorten år. Om Drammen av en eller annen grunn skulle hatt henne med noe sted, ville jeg aldri tenkt tanken at de skulle delt rom. Og Drammen er ikke pedofil av seg altså. På samme vis blir det merkelig om sønnen min skulle vært med en venninne noe sted og delt hotellrom. |
|
|
#172 |
|
can-jur
|
Der er vi på samme frekvens.
|
|
|
#173 |
|
Jeg bor i en stubbe!
|
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeJeg forundrer meg over at lokalavisen syns det er ok å trykke en "snakker ut"-intervju med fyren nå.
|
|
#174 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Det er ille. |
|
|
|
|
#177 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeDenne saken og måten et helt lokalsamfunn behandler den på er så feil på så mange nivåer, at jeg har ikke ord! |
|
|
|
|
#179 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeMen, sånn i fht å ikke stemme Ap mer. Det lokalpartiet er jo helt på trynet, men kan vi forvente noe mer fra politikerne sentralt? Burde de blandet seg inn på noen måte? Er det grunn til å være skuffet over dem?
|
|
#180 |
|
|
Ja, jeg synes at når lokallaget suller seg så ekstremt bort i sin egen idioti, burde man kunne forvente at AP sentralt hadde gått ut med en rimelig sterk erklæring. |
|
|
![]() |
|
|