Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Kjæledyrtråden

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-12-12, 14:17   #161
Nyx
Kan tituleres

Nyx sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kjæledyrtråden

Opprinnelig lagt inn av Sneglo, her.

Åja
Skjønne
De er grådig nydelig. Hehe

Nydelige er de! Men det er som ei venninne sa til meg før vi fikk ham: Spisshunder er for folk som er glade i å støvsuge! Og det er jeg jo ikke.

Gammel 04-12-12, 14:21   #162
Sneglo
Nøttelitens medhjelper

Sneglo sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nei de røyter pitte litt kan man si.

Men trøst deg med at hannhunder røyter ca 1/10 del av tisper
Du skal se hvordan det ser ut her under røytetiden.
For å ikke snakke om når de har fått valper. Da er de så nedrøyta at den rosa huden skinner igjennom.

Gammel 04-12-12, 14:32   #163
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Deilige Sofus:

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-12, 16:20   #164
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Det finnes røytefrie spisshunder også. Etna f.eks.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-12, 13:26   #165
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her er 2,5 kg Boris, nå 9 måneder.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 224138_10151320289021154_1573411421_n.jpg (80,6 KB, 621 visninger)
Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-12, 13:45   #166
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Julekalendervokteren - ingen får åpne mer enn en luke pr dag:

Vedlagte bilder
Filtype: jpg photo.JPG (144,2 KB, 344 visninger)
Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-12, 15:52   #167
Nyx
Kan tituleres

Nyx sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Det finnes røytefrie spisshunder også. Etna f.eks.

Det kan hende, men nå var det en japaner som datt ned i fanget vårt for to år siden. Og de er jo så fiiine! Hehe. Tussete jeg..? Aaaldri...

Om vi ville valgt en japansk spisshund nå, hvis vi skulle hatt en ny hund, det er jeg ikke helt sikker på. Da kan det nok hende at vi hadde gått for noe mer røytefritt. Eller ikke. De er jo så fiiine!

Gammel 05-12-12, 16:16   #168
Sneglo
Nøttelitens medhjelper

Sneglo sin avatar

Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

De er fryktelig fine.
Jeg har 3 og driver oppdrett av de, så er vel ikke heeeelt nøytral.

Gammel 05-12-12, 17:18   #169
Pelen

Pelen sin avatar

Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min hund røyter ikke als, jeg ser ikke et eneste hårstrås som ikke er på kroppen hans. Det kan være at vi kan se noe på et teppe eller så om våren, men det er jeg ikke sikker på ettersom han forstsatt er under året.

Gammel 26-01-13, 00:20   #170
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Bikkja, med et uttrykk som sier. "skal du virkelig ta bilde av meg med dette juggelet rundt halsen?"

Og en katt latere og vakrere enn de fleste.

Gammel 26-01-13, 21:17   #171
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Åh, så like de er, Mjau.

Gammel 26-01-13, 21:25   #172
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Ja, det er lett å se at de er mor og datter ja.

Hun er en skikkelig luring da, og rapper alt som måtte stå igjen av mat på bordet. Appelsin i dag feks. Vi har jo egentlig rutinen inne, men appelsinen glapp jammen meg.

Gammel 27-03-13, 21:45   #173
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Min vakre whippet.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-13, 22:10   #174
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Her er min pelsdott. Han er straks 2 år. Bursdag 1 april.

Men de Isbjørn-hundene.. en venninne venter på en sånn hundevalp men hun sier at den ikke røyter.. mulig hun bør sjekke litt mer da?

Gammel 28-03-13, 00:43   #175
Sneglo
Nøttelitens medhjelper

Sneglo sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Her er min pelsdott. Han er straks 2 år. Bursdag 1 april.

Men de Isbjørn-hundene.. en venninne venter på en sånn hundevalp men hun sier at den ikke røyter.. mulig hun bør sjekke litt mer da?

Japanerne??? De røyter no inni skauen når de først setter igang. Så hvis oppdretter har sagt det til hun, ville jeg funnet en ny oppdretter da denne snakker regelrett løgn. Og sånne folk kjøper man ikke av, da du ikke aner hva anner de har løyet om. Men det er de 2 gangene i året de røyter, ikke ellers liksom. Det er ikke sånn HELE tiden.

Skjønn voven din

Gammel 28-03-13, 10:17   #176
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Eek the cat. 6 år gammel blanding av Sphynx og Devonshire Rex.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-13, 14:32   #177
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Vi har fått et nytt familiemedlem. Denne flotte Malamuten heter Nanouk og skal være min turkompis i mange år fremover.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg nanouk07.jpg (273,0 KB, 33 visninger)
Filtype: jpg nanouk10.jpg (165,6 KB, 22 visninger)
Filtype: jpg nanouk05.jpg (68,9 KB, 29 visninger)
Gammel 16-07-13, 14:37   #178
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh, så vakker, Frøydis!

Jeg fant igjen noen gamle bilder av Jack, husker ikke om jeg har postet de før.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-13, 15:02   #179
Pelen

Pelen sin avatar

Standard

Nydelig Frøydis!

Gammel 16-07-13, 17:02   #180
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Nytt familiemedlem. Kokos, 4 mnd.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:57.