|
|||||||
| Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Glamorøs
|
Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni
Kan du ikke i tillegg sørge for å skrive gode innlegg, fortsette å delta på forumet, og tjene opp de 500 ryktepoengene?
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Det kan jeg sikkert, og vil helt sikkert, men med den hastigheten jeg ligger på nå, med 1000 innlegg pr år (ok har bare vært her litt over et år), så tar det nok litt tid
|
|
|
#3 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juniMin sterkeste side er heller ikke diskusjonsteknikk, men jeg lærer nå litt underveis. Jeg har en særdeles lav prikker/innlegg-ratio, men ekstremt mange skravleinnlegg da...
|
|
|
#4 |
|
can-jur
|
Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juniFint tiltak. Det er ikke tvil om at en del bruker kjøp og salg delen svært aktivt uten delta i resten av forumet.
|
|
|
|
#5 |
|
Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juniVet det.
|
|
|
#6 |
|
Tåler regn
|
Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juniSynes kanskje 500 ryktepoeng er litt høyt. 300 poeng burde vært nok. Iallefall hvis "gamle travere" glemmer å prikke. Det er jo dem man får mest poeng fra. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juniNå har jeg kontrollpanelet fullt av grå prikker.
|
|
|
#8 |
|
Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juniJeg opplever også overraskende nok å få prikker for å være nummer femten i rekka som anbefaler samme løsning (sånn nesten ialle fall) og å si at bunadskledde unger/nyfødte babyer/årets julekort er fine. Eller for den del for å annonsere graviditet eller fødsel, hva nå enn som er grunnen til det... Altså, bli gravid. Del UL-bilder. Skriv fødselshistorie. Krydre etter et par dager med bilder av den nyfødte. Oppdater med bilde av første smil, og gullungen i julenissedrakt. Vips, done deal. *fjaser litt, ingen rekker da vel det innen 20. juni*
|
|
|
#10 |
|
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juniDet er vel helt greit at det er strenge krav til å benytte markedsplassen på et forum som først og fremst er og skal være et diskusjonsforum, snarere enn et forum for kjøp og salg.
|
|
|
#12 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Tja, hvis jeg trenger hjelp i en fei, blir jeg ofte veldig glad for at noen tar seg bryet med å svare meg fort. Da prikker jeg like gjerne den som svarer 13.34 enn den som svarte 13.29. :grei: Ikke alltid jeg husker å takke med prikk,da, men ofte gjør jeg det.
Jeg husker faktisk introen din. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Dig for victory!
|
Flerårig fan/creepy sniker, vettu.
|
|
|
|
#14 |
|
Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juniAktivitet handler vel mer om å SKRIVE enn å LESE da... Og basert på ditt innelggsantall og medlemstid er du ikke den som skriver mest?
|
|
|
#15 |
|
Retromum
|
Det har du helt rett i, jeg skriver i de trådene hvor jeg føler jeg har noe å bidra med. Jeg er fullstendig klar over at min aktivitet ikke tilsier noe enormt med ryktepoeng, det var ikke poenget mitt heller. Jeg prøver bare å forklare at det faktisk er ganske vanskelig å oppnå ryktepoeng i det hele tatt, det skal noe til å gjøre seg bemerket på et forum med så mange aktive, vel formulerende og oppegående medlemmer. Jeg er helt for at det skal settes en adgangs grense til Markedsplassen men ikke nødvendigvis 500 ryktepoeng, tror kanskje 300 er mer passe.
|
|
|
#16 |
|
Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juniJeg har mer sånn 0.15 i poeng pr innlegg jeg da, og hadde trengt noen tusen for å oppnå fem hundre. Men jeg skriver jo en del innlegg pr dag...
|
|
|
#17 |
|
~~~~~~~
|
|
|
|
#18 |
|
saftig
|
Hm. Jeg ble trukket 30 poeng på én prikk.
|
|
|
#19 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juniEn annen ting som gjør at jeg synes det bør være litt strenge krav: Jeg foretrekker å være litt anonym i den åpne delen av forumet. Markedsplassen er riktignok ikke søkbar, men ved å handle med noen her inne, så avslører man jo identiteten sin; den man handler med kan knytte innleggene dine i forumet til hvem du er IRL. Det blir noe helt annet enn finn.no, de man handler med der sitter ikke med opplysninger om hva jeg mener om slik og sånn. For meg føles det mye tryggere å "avsløre meg" overfor noen jeg har en viss oversikt over hvem er, enn for "hvem som helst". Jeg har handlet av folk her inne jeg ikke veit noe som helst om, men jeg er ikke veldig komfortabel med det, må jeg tilstå. Det kunne jo være noen jeg kjente, men som jeg ikke ønsket skulle vite hvem jeg er. Det er lettere å unngå om man veit litt om hverandre på forhånd. Jeg har kjøpt noe her inne av noen i nabokommunen - da var jeg rimelig sikker på på forhånd at det var noen jeg fint kunne forholde meg til IRL.
|
|
|
|
#20 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|