Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvem fra FP kjenner du i virkeligheten?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-03-11, 10:30   #1
Veritas
Det norske

Veritas sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvem fra FP kjenner du i virkeligheten?

Oi, MokkMokk har jeg jo glemt. Kjenner henne vel ikke direkte, men har møtt henne siden jeg tross alt har kjøpt rekkehuset hennes.

Og så har jeg vel vært innom Angelique en gang i tiden for å kjøpe noe barneutstyr.

Gammel 11-03-11, 11:25   #2
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Bauche og Gremli Skremli kjenner jeg i virkeligheten.
Også vet jeg av utseende hvem Honda er, men har aldri snakket med henne.

Gammel 11-03-11, 11:31   #3
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har møtt en drøy håndfull, men det er bare Livi (som ikke er spesielt aktiv) jeg kjenner godt.

Gammel 11-03-11, 23:46   #4
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fusilli, her.

Bauche og Gremli Skremli kjenner jeg i virkeligheten.
Også vet jeg av utseende hvem Honda er, men har aldri snakket med henne.

Jeg kjenner at jeg er en smule nysgjerrig på om jeg vet hvem du er.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-11, 11:46   #5
shute
prokrastinator

shute sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Ingen som jeg vet om.

Facebook sier jeg har felles kjente med Ulvefar og Skilpadda.

Gammel 11-03-11, 21:51   #6
Jeanett
5barns mamma

Jeanett sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Jeanett er populærJeanett er populærJeanett er populær
Standard

Jeg vet om mange, har møtt en del men er god venn med to : Tito og Najade

Jeanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-11, 21:51   #7
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har forresten min aller beste venn på FP. Det er veldig fint.

Gammel 11-03-11, 22:00   #8
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Åff kårs! Kan ikke glemme Avatar!

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Du var på portistreff på Peppes, Stine-mor? I tilfelle har du møtt meg og Java og Avatar, ja, og Tallulah ... Hvem flere, da? Det var en stor gjeng.

Niks. Jeg var på SM-treff i sin tid, da..

Angelique har jeg også glemt. Dvs på lista mi. Ikke glemt sånn ellers.

Gammel 11-03-11, 23:35   #9
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fryd, her.

Jeg har forresten min aller beste venn på FP. Det er veldig fint.

Ja det kan jeg tenke meg. Min beste venninne har nettopp begynt å sende noen mail. Det er fantastisk i seg selv. Forum får jeg henne aldri inn på.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-11, 23:48   #10
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kjenner og kjenner ...noen bedre enn andre. Har møtt en hel del, f.eks.:
Angelique
Maximillia
-ea-
Skilpadda
FarOutFishing
Miromurr
Divine
Harriet Vane
Thomas
Frost
Canisa
Flubby
Acsa
La Banga
Benmurphy
Tosse

Mange fler som jeg ikke kommer på i farta. Alle har vært trivelige.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-11, 23:28   #11
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg kjenner ei som jeg ble kjent med på "dinBaby" for rundt 5 år siden. Som kom etter hit til FP etterhvert. Traff henne først IRL i fjor sommer og føltes da nesten rart at vi faktisk ikke hadde truffet hverandre før. Hun er veldig god å ha.

Så har jeg egentlig truffet Kaktus da de kjøpte huset vi bodde i før. Men det er mange år siden.

Jeg har veldig lyst til å treffe flere. Om jeg tør og får sjansen. Føler at jeg har mange venner her selv om jeg ikke har truffet de.

Gammel 11-03-11, 23:52   #12
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har møtt fler enn jeg klarer holde oversikten over, av folk her på FP.

Jeg har en del folk jeg vil kalle bekjente av meg, og så har jeg en gjeng jeg vil kalle gode venner.

Og så er det mennesker her inne jeg aldri har møtt, men som jeg likevel er blitt utrolig glad i, og det syns jeg er både fint og litt merksnodig på en gang.

Gammel 12-03-11, 00:21   #13
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Arkana og jeg har gått på skole sammen, også kjenner jeg Sybil og Absalone. Har ellers møtt en del uten at jeg kan si at jeg kjenner dem.

Gammel 12-03-11, 01:51   #14
Lorien
Pauset

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Åh, hallo da, jeg kjenner jo Maylen og.

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-11, 23:19   #15
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det slo meg da jeg leste tråden at det outes endel nick bak nickbytter her. Er det helt greit for dem som blir "avslørt"?

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-11, 23:27   #16
Blånn
Bør lage seg en tittel selv

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Den jeg hilser på oftest er IOA. Vi møtes stadig vekk på veien. Ikke ofte vi har snakket sammen, da, men blir nok mer kontakt til høsten når vi får barn på samme skole.

Ellers har jeg truffet en del her. Ingen nevnt, ingen glemt.

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-11, 00:36   #17
amanas
Bør lage seg en tittel selv

amanas sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
amanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populær
Standard

Jeg kjenner krystallklart og er nabo med interference. Å det er alt tror jeg

Gammel 13-03-11, 09:29   #18
goldnugget
fornøyd

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
goldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg kjenner ingen, men jeg vet at det bor flere i nærheten så kanskje veiene våre krysses en dag

Gammel 13-03-11, 14:21   #19
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har vel møtt rundt 100 oppgjennom årene på diverse treff. Men kjenner ikke alle sånn sett. Men noen kjenner jeg bedre enn andre.

Livit har blitt en veldig god venninne.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004

Sist redigert av Estrella : 13-03-11 kl 14:36.
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-11, 15:35   #20
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Det slo meg da jeg leste tråden at det outes endel nick bak nickbytter her. Er det helt greit for dem som blir "avslørt"?

Det slo meg også.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
noen

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:25.