Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den enormt lange shoppingtråden 11

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-03-11, 10:22   #161
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Opprinnelig lagt inn av morgana, her.

Blir 40 for stort er det bare å sende meg en melding

Hehe...hadde nok valgt 38 om jeg hadde hatt valget, men 40 fungerer helt greit. Den er såååå fin samt myk og god, så den blir nok værende. Iallefall glad jeg ikke valgte 36, den hadde definitivt blitt for kort både i rygg og ermer...

Liljekonvall er ikke aktiv  
Gammel 11-03-11, 13:45   #162
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vært noen dager i Milano. Men det var jobb fra morgen til kveld, så det ble bare noen timer til shopping. Mest til barna , men noe til meg selv da

Denne jakka fra HM:

og en oransje topp fra samme som ikke finnes på nett.

Samt en vårjakke fra Parajumpers En god del å spare.

Gammel 11-03-11, 14:04   #163
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Åååå, den vårjakken fra Pj er kjempefin, Kiddo!!!

Gammel 12-03-11, 20:23   #164
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Bettie-badedrakt som ligner på denne uten knappen. 500 kr på Toilldag (hadde ikke betalt fullpris nei)

Gammel 12-03-11, 20:32   #165
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Har i tillegg vært på KappAhl og sikret meg en utgave av "FP-olajakken" med 20 % rabatt. Fornøyd!

Gammel 12-03-11, 20:37   #166
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

La vist inn jakka mi i feil tråd i går.

Så prøver igjen.

Gammel 12-03-11, 20:52   #167
Ema
Bør lage seg en tittel selv

Ema sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Misteri, her.

La vist inn jakka mi i feil tråd i går.

Så prøver igjen.

Den jakken var fin. Hvor har du kjøpt den? På nett? :håper:

Ema er ikke aktiv  
Gammel 12-03-11, 22:34   #168
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av amor, her.

Har i tillegg vært på KappAhl og sikret meg en utgave av "FP-olajakken" med 20 % rabatt. Fornøyd!

Åå så stolt jeg er over å være en av de første til å sikre meg et FP plagg .....he he....jeg en "trendsetter"
Den tunikaen var superlekker, Amor....hvor er den ifra ?

Sist redigert av Liljekonvall : 12-03-11 kl 22:45.
Gammel 12-03-11, 22:47   #169
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Åå så stolt jeg er over å være en av de første til å sikre meg et FP plagg .....he he....jeg en "trendsetter"
Den tunikaen var superlekker, Amor....hvor er den ifra ?

Det er en tunika fra Spicy Vanilla. Jeg har kjøpt den på nettet hos landstil.com

Gammel 13-03-11, 10:16   #170
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Etter sinnsykt mye jobbing i februar, kostet jeg på meg noe nytt.

Kjøpte en olabukse på Cubus i stretch. Sånn tightsaktig i stoffet, menhelt utseendet til vanlig olabukse. Noe av det beste jeg har hatt på meg på lenge. På mandag blir det en til. 199,- er veldig grei pris.

Nesten maken til denne, bare at det er knapper i front.
Tynt deilig jersey stoff

Og en nydelig lyseblått skjerf og et perlekjede med et sølvhjerte foran.
Mitt første perlekjede, nå begynner jeg å bli voksen ja.
Kjedet ligger på skjerfet.

Gammel 13-03-11, 11:28   #171
eka
Grubler.

eka sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
eka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Denne toppen i lys lilla/grå. + Tank top i samme farge.

http://www.veromoda.de/#/fashion-gal...jeans/jeans-05
Denne toppen i farge aluminium.

En hvit topp med blondekant nederst og en dongeribukse med strikk nederst på bena.
Alt fra Vero Moda.

Gammel 13-03-11, 14:52   #172
Hulda
Bør lage seg en tittel selv

Hulda sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Misteri, den jakken så jeg på byen i går jeg. Det var ikke deg vel...

Den var fin!

Masse fint her altså!

Gammel 13-03-11, 16:13   #173
livit
Duracell

livit sin avatar

Hvor: Rivieraen-Vestfold
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nydelig sjerf Angelique. hvilket merke er det ?

livit er ikke aktiv  
Gammel 13-03-11, 17:08   #174
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hulda, her.

Misteri, den jakken så jeg på byen i går jeg. Det var ikke deg vel...

Den var fin!

Masse fint her altså!

På kvelden eller på dagen? Ja var ute en tur på byen i går. Sendt deg prikk.

Gammel 13-03-11, 18:41   #175
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har shoppet en gammelrosa underkjole fra Cream for å matche Creamkjolen jeg kjøpte av Martis.
Og to Creamtights. En hvit høyvannsak med knapper og rynker og en vanlig svart med lang knappestolpe.

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 13-03-11, 21:55   #176
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av livit, her.

Nydelig sjerf Angelique. hvilket merke er det ?

Sagen Vintage Design.

Gammel 14-03-11, 14:37   #177
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har kjøpt meg bukse og kjole (bombe!) idag..

Levi`s Demi Curve Skinny, som var utrooolig god å ha på!

Og ny dongerikjole fra Cream (lys myk dongeri), som jeg ikke klarte å gå ifra..

Vedlagte bilder
Filtype: jpg IMAG0521.jpg (190,4 KB, 70 visninger)
Filtype: jpg IMAG0520.jpg (188,1 KB, 300 visninger)

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 14-03-11, 14:59   #178
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Jeg har kjøpt meg bukse og kjole (bombe!) idag..

Levi`s Demi Curve Skinny, som var utrooolig god å ha på!

Og ny dongerikjole fra Cream (lys myk dongeri), som jeg ikke klarte å gå ifra..

Ååå, den kjolen var fiin . Den kunne jeg virkelig tenke meg, finnes den i noen nettbutikk ?

Er det dongeri ? Ser liksom ikke sånn ut, men nydelig var den uansett

Gammel 14-03-11, 15:03   #179
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Ååå, den kjolen var fiin . Den kunne jeg virkelig tenke meg, finnes den i noen nettbutikk ?

Er det dongeri ? Ser liksom ikke sånn ut, men nydelig var den uansett

Har ikke sett den på nett enda.
Det er vel ikke helt sånn "ekte" dongeri tror jeg, men ser ut som lys dongeri, ganske tynn dongeri da. Veldig god på Og søt.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 14-03-11, 15:05   #180
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

Hvor: Oslo
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av morgana, her.

Åååå, den vårjakken fra Pj er kjempefin, Kiddo!!!

Den er knallfin på Love it!

Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:01.