|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Ting man må ha til en babyJeg lager like greit en generell tråd jeg. Her tror jeg nemlig det kommer mange ting etterhvert, man skulle jo ikke tro jeg hadde hatt barn før i det hele tatt. |
|
|
|
#3 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ting man må ha til en baby
Vi hadde vippestol, samt lekegrind. Lekegrinden ble brukt som sovested for babyen i stua. Det var veldig praktisk på grunn av hunden. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Pauset
|
Sv: Ting man må ha til en babyVegghengt stellebord er fint når man har liten plass på badet. Bare google det, så kommer det opp flere. Brio sitt har fått gode kritikker, mener jeg å huske. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
Sv: Ting man må ha til en babyJeg har katt. Men jeg kan ikke tenke meg at han ser lekegrind som noe det er det aller minste problem å rusle rett inn i heller. |
|
|
|
#6 |
|
Pauset
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Passiv
|
Vi hadde også katt da lillebror var liten, og jeg hadde lekegrind i netting med kattenett over. Han lå oppi der på et saueskinn. Der sov han på dagtid også, hvis han ikke sov ute. |
|
|
|
#8 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Ting man må ha til en babyVi hadde null problem med katten og baby. Hadde Leander hengevugge inne og han prøvde aldri å gå oppi der. Når han lå på gulvet lå katten 2m unna. Når han sto ute hadde vi myggnetting eller regntrekk på. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Sv: Ting man må ha til en babyDet finnes bleiebøtter uten parfymerte poser. Blandt annet en man kan få gratis hos Barnas Hus. Slik vi har bodd (i andre/tredje etasje, langt fra søppeldunken) har bleiebøtte vært gull og noe jeg helt klart kommer til å bruke igjen.
|
|
|
#10 |
|
Pauset
|
Sv: Ting man må ha til en babyAv bilstoler til biler uten Isofix kan jeg anbefale Maxi-Cosi Cabriofix med EasyBase. Latterlig enkelt å montere, ingen fare for brukerfeil, og veldig stabilt. Setet kan brukes til og med 13 kg. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Passiv
|
Jammen råd gjelds ikke uten link, vel? |
|
|
|
#12 |
|
Bare sær
Sv: Ting man må ha til en babyDet pleide ihvertfall å finnes lekegrind med nettingkanter istedenfor sprinkler.
|
|
|
#13 |
|
etterpåklokest
|
Sv: Ting man må ha til en babyJeg er litt sånn rema1000 i hodet mitt, så jeg har bare lagt ungene mine på et teppe eller skinnfell på gulvet (eller i sofaen, mens de var helt små og ikke kunne rulle). Hvis du har hund er det kanskje lurest og legge babyen i ei lekegrind? |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Passiv
|
Sv: Ting man må ha til en babyBæresjal skal jeg ha, ja. :noterer: |
|
|
|
#15 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Ting man må ha til en babyLekegrind er fine greier å ha i stua. Det holder ikke katten ute, men babyen inne.
The deadline for complaints was yesterday vinterbolle jan 2007 sommerbolle juni 2010 minibolle mai 2012 Sist redigert av kokosbolle : 24-10-11 kl 22:31. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Ting man må ha til en babyOg angående bilstol. Maxi Cosi Cabrio fix er et nyfødt-sete med base hvor basen kan festes med trepunktsbelte også. Da sitter basen fast i bilen og du bare klikker setet inn.
|
|
|
#18 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Sv: Ting man må ha til en babyTripp Trapp med det nye tilbehøret til nyfødt. Det skal jeg helt klart kjøpe om jeg skal ha flere barn. Det er en "liggestol" som festes til TrippTrappen og som gjør at man kan ha babyen til bord før de sitter selv. Genialt og noe jeg virkelig savnet da poden var baby.
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean. 2008 2013 2015 Sist redigert av Vianne Rocher : 22-01-11 kl 12:20. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Ja, den må jeg støtte. Vi (mannen og jeg) spiste ikke et eneste måltid sammen den første mnd. vi hadde baby, men så fikk vi Tripp Trapp-en og nå sitter Sjefen i stolen og snakker med oss mens vi spiser. Det er så utrolig koselig!
|
|
|
|
#20 |
|
Øyboer
Sv: Ting man må ha til en babyNå ser jeg at med den gamle maxi cosien så er det ikke like mye å spare siden den er blitt så billig her i Norge nå. Men den nye modellen som jeg ønsker meg er det en del å spare. |
|
|
|
![]() |
|
|