Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Kunne dette vært en "regel" i forhold til personangrep i diskusjoner?

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-03-10, 15:30   #161
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.934
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kunne dette vært en "regel" i forhold til personangrep i diskusjoner?

Eller de som ikke havner i noen bås overhodet

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 15:37   #162
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kunne dette vært en "regel" i forhold til personangrep i diskusjoner?

Opprinnelig lagt inn av Maimor, her.

Åh, nå kom jeg på at jeg av noen er blitt satt i båsen for "dumme nek som har mor/mamma i nicket sitt"! :bidrar fint lite:

Jeg har vært der jeg også. :bryter sammen og tilstår:

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 15:37   #163
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kunne dette vært en "regel" i forhold til personangrep i diskusjoner?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

:ignorerer hele resten av diskusjonen:

Hvilken av de? Den om stakkars 007 som blir holdt for narr av piffen, den om hvem som er Enkelte og Noen, den om rettskriving eller den som handler om hvorvidt nek er et utdatert skjellsord eller ikke?

__________________
2003 2007 2009 2011

Sist redigert av Skremmern : 26-03-10 kl 15:49.
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 15:39   #164
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kunne dette vært en "regel" i forhold til personangrep i diskusjoner?

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Eller de som ikke havner i noen bås overhodet

Joda, du er i en bås hos meg så: Hun utrolig kreative med ståpåvilje som jeg kunne gitt høyrearmen min for å få halvparten av.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 15:43   #165
Imma
Ikke altetende
 
Imma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 2.655
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kunne dette vært en "regel" i forhold til personangrep i diskusjoner?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Hvilken av de? Den om stakkars 007 som blir holdt for narr av piffen, den om hvem som er Enkelte og Noen, den om rettskriving eller den om som handler om hvorvidt nek er et utdatert skjellsord eller ikke?

Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 15:59   #166
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.427
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kunne dette vært en "regel" i forhold til personangrep i diskusjoner?

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Utover det så tror jeg det er mye båstenkning her inne ja, og jeg er enig i at noen bruker det veldig aktivt. Men det blir jo først et problem om man definerer seg selv som en som bare kan leke med dem som er i samme bås. Jeg for min del synes at det er kjempefint å leke med de som ikke er i samme bås, og hadde tatt min død om det bare var Hollywoodfruer her inne.

Så det du prøver å si her er at du ikke liker meg?

Jeg er helt enig med deg, jeg liker at vi er forskjellige her inne. Et annet sted (det eneste andre de siste årene) som jeg er en del på er alle like og så enige og det dreper gleden av å være der og det gjør meg smågal.

Jeg tror også at det ligger mye i det Polyanna sier, i hvert fall om man har møtt ganske mange på FP.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 16:05   #167
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kunne dette vært en "regel" i forhold til personangrep i diskusjoner?

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Så det du prøver å si her er at du ikke liker meg?

Jeg er helt enig med deg, jeg liker at vi er forskjellige her inne. Et annet sted (det eneste andre de siste årene) som jeg er en del på er alle like og så enige og det dreper gleden av å være der og det gjør meg smågal.

Jeg tror også at det ligger mye i det Polyanna sier, i hvert fall om man har møtt ganske mange på FP.

Nå har jeg aldri sett verken noen eller enkelte plassere deg i Hollywoodfrue-båsen da, så hvis vi skal være sjiiiikkelig pirkete her, så er vi ikke i samme bås.

Så dermed liker jeg deg med god samvittighet. Og skulle du havne i samme bås, så er det jo alltid kjekt å ha en likesinnet.

Jeg må innrømme at jeg ikke er noen andre steder lengre, jeg får helt krupp av å ikke kunne bruke smilefjes og prikker. Sliter jo til og med å sende mail når jeg ikke kan slenge på et eller en .

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 16:29   #168
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.119
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kunne dette vært en "regel" i forhold til personangrep i diskusjoner?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

"Ikke tillatt i bokmål", nei. Det er ikke forbudt, altså, sånn at du kommer i fengsel eller får ekstra restskatt, men det er ikke offisiell norsk rettskrivning. :ignorerer hele resten av diskusjonen:

Da har jeg gjort feil! Alltid, til og med.

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Hvilken av de? Den om stakkars 007 som blir holdt for narr av piffen,

Atte hun blir hvafforno?
Polyanna glemte meg, jeg er flink til å sette i bås. Og jeg liker det. :Fra bygda:

Poly er forøvrig Fin Frue fra Oslo Vest™.


Sist redigert av 007 : 26-03-10 kl 16:50.
007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 16:36   #169
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.181
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kunne dette vært en "regel" i forhold til personangrep i diskusjoner?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Hvilken av de? Den om stakkars 007 som blir holdt for narr av piffen, den om hvem som er Enkelte og Noen, den om rettskriving eller den som handler om hvorvidt nek er et utdatert skjellsord eller ikke?

Den om rettskrivning ignorerer jeg selvsagt ikke. Det skulle tatt seg ut!

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 16:43   #170
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kunne dette vært en "regel" i forhold til personangrep i diskusjoner?

Jeg er en "føledame"! Det er en fiin bås, synes jeg. Jeg er tross alt en ENFP'er og jeg føler veldig mye veldig ofte - også er jeg rasjonell når jeg gidder.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 16:48   #171
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kunne dette vært en "regel" i forhold til personangrep i diskusjoner?

Kategorisering letter arbeidet. :effektiv:

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 16:49   #172
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kunne dette vært en "regel" i forhold til personangrep i diskusjoner?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.



Har du vært innom å ønsket Mim gratulerer med dagen? Det er også viktig, da blir de Profilerte veldig glade!

Veldig viktig.

Slik holder Fiffen Piffen.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 16:51   #173
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kunne dette vært en "regel" i forhold til personangrep i diskusjoner?

Grattis Mim! :for lat til å gå inn i tråden:

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 16:52   #174
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kunne dette vært en "regel" i forhold til personangrep i diskusjoner?

Er du forpliktet til å gratulere, synes du, eller føler du at du må, vil, bør eller kan gratulere?

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 16:56   #175
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kunne dette vært en "regel" i forhold til personangrep i diskusjoner?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Er du forpliktet til å gratulere, synes du, eller føler du at du må, vil, bør eller kan gratulere?

Jeg FØLER at det er riktig, rett og slett. :stoler som alltid på magefølelsen:

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 17:09   #176
P.K.
Mjau
 
P.K. sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 652
P.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kunne dette vært en "regel" i forhold til personangrep i diskusjoner?

Det beste med FP er jo at det er så mange sterke personligheter her. Selv om det er sterke grupperinger som støtter opp oim hverandre og innehar de samme meningene og den samme omgangsformen/sjargongen, så er det så mange ulike grupperinger og meninger at den totale dynamikken blir god og at diskusjonene blir engasjerte, morsomme og også til tider lærerike.

Man liker vel sjelden alle sider ved et menneske? Likevel har de fleste sider som man setter pris på, ofte etter hvilken setting man er i.

Jeg liker FP og vender tilbake hit fordi jeg vet at her finner jeg mennesker som våger si meningene sine, og for meg står det respekt av det, spesielt der noen våger gå andre veier enn flertallet, selv om jeg kan være helt uenig med dem i sak.

Dessuten liker jeg mennesker som våger være seg selv på godt og vondt, og det gjelder også på nett.

P.K. er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 17:24   #177
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kunne dette vært en "regel" i forhold til personangrep i diskusjoner?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Er du forpliktet til å gratulere, synes du, eller føler du at du må, vil, bør eller kan gratulere?

Jeg har ressursene til å gjøre det, men avventer.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 17:34   #178
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kunne dette vært en "regel" i forhold til personangrep i diskusjoner?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

som rine (Hun Fæle Høyredama Som Vil Sulte Ihjel Syke Fattigfolk),

Høyredame!!! ??

Sosialist med hjerne, tenker jeg vi sier. Sant å si har jeg vel sjelden blitt mer fornærmet på FP, og jeg har blitt kalt mye rart...

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 17:40   #179
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.119
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kunne dette vært en "regel" i forhold til personangrep i diskusjoner?

Er det nå jeg skal bekjenne at jeg ikke Vil Sulte I Hel Syke Fattigfolk, men la dem få vann og brød, og ikke biff? Litt sånn rine-light?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 17:43   #180
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kunne dette vært en "regel" i forhold til personangrep i diskusjoner?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Høyredame!!! ??

Sosialist med hjerne, tenker jeg vi sier. Sant å si har jeg vel sjelden blitt mer fornærmet på FP, og jeg har blitt kalt mye rart...

Søren. Der motbeviste du min teori om at folk ikke blir sure når de blir plassert i båser der overhode ikke er hold i. Jeg visste du var rød. Fikk du med deg det?

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
personangrep


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no