Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag? #12

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-12-21, 21:49   #161
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #12

Kveldstur med lett julesnø, julemusikk på øret og alle de fine julepynta husene i nabolaget.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv  
Gammel 12-12-21, 22:41   #162
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.476
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #12

Koselig dag med pepperkakebaking og pynting av pepperkakehus og litt i huset.

__________________
2006-2010-2013
Millen er ikke aktiv  
Gammel 13-12-21, 08:37   #163
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 11.351
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #12

I går: Vi klarte å samle hele nærfamilien, altså Helten, tre barn, en svigersønn, to barnebarn og meg. Neste sjanse aner vi ikke når kommer. Spising, prating, diskusjoner og latter, det kan bli lenge til neste treff.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 13-12-21, 09:04   #164
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.476
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #12

3 av 4 ute av huset idag etter laaang tid med sykdom.

__________________
2006-2010-2013
Millen er ikke aktiv  
Gammel 13-12-21, 09:09   #165
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.750
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #12

Opprinnelig lagt inn av Zulu, her.

Så gøy! Jeg skal på lørdag!

Og for en fantastisk forestilling det var! Jeg er veldig glad for at de gjennomførte selv med redusert publikum.

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv  
Gammel 13-12-21, 10:11   #166
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.995
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #12

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

3 av 4 ute av huset idag etter laaang tid med sykdom.

Godt å høre!

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Gammel 13-12-21, 15:40   #167
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.722
Blogginnlegg: 37
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #12

Jeg har møtt den nye klassen min og det var så fint å få være sammen med dem. Gleder meg til å starte opp med dem etter jul!

__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv  
Gammel 14-12-21, 14:27   #168
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.993
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #12

Eldste sitt trinn skal ikke ha mer fysisk skole i år.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 14-12-21, 14:51   #169
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.398
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #12

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Eldste sitt trinn skal ikke ha mer fysisk skole i år.

Vi blir jammen glade for forskjellige ting. Jeg hadde begynt å grine hvis jeg fikk samme beskjed.

Jeg vet ikke hvor mye de får være på skolen fremover, men de var i hvert fall tydelige på at det kom til å bli noe fysisk oppmøte.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv  
Gammel 14-12-21, 15:15   #170
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.398
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #12

På den annen side: En kollega av meg ble i dag oppriktig sjokkert over at jeg skulle få dose 3. Hun hadde ALDRI, ALDRI, ALDRI gjettet at jeg var over 45 år.

Et eller annet sted i midten av 30-åra hadde hun antatt. Jeg minnet henne på at jeg er mor til en 16-åring og at det regnestykket ikke helt gikk opp, men det hadde hun ikke tenkt så nøye over.




Jeg føler at jeg har blitt 10 år eldre i ansiktet etter (snart) to år på hjemmekontor, men ikke alle oppfatter meg som hauggammel.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv  
Gammel 14-12-21, 15:25   #171
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 29.315
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #12

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Vi blir jammen glade for forskjellige ting. Jeg hadde begynt å grine hvis jeg fikk samme beskjed.

Jeg vet ikke hvor mye de får være på skolen fremover, men de var i hvert fall tydelige på at det kom til å bli noe fysisk oppmøte.

Ja, det er stor forskjell. Første gangen skolene ble stengt kom det som sendt fra himmelen for min ene, som hadde det virkelig, virkelig vondt på skolen, og var på vei rett inn i en farlig depresjon på grunn av det hun ble utsatt for der. Mens nå er det nettopp dette barnet som ville tatt det tyngst om skolen skulle stenge.

Regner med VGS-eleven min har fått info i dag om hva som blir opplegget fram mot juleferien. Jeg vet ikke hva som har vært opplegget der på rødt nivå, siden hun startet først nå i høst.

Du ser jo veldig ung og fresh ut da Tjorven.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 14-12-21, 15:26   #172
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 18.148
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #12

Så fin kompliment Tjorven

Jeg er glad for at jeg kom meg på Yoga time i dag. Såvidt jeg har fortsått var det nok årets siste gruppetime.

løve70 er ikke aktiv  
Gammel 14-12-21, 20:16   #173
Shun
Er fornøyd
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 1.392
Shun er populærShun er populærShun er populærShun er populærShun er populær
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #12

Jeg har bestilt hjemlevering av diverse dumplings fra the Golden Chimp til luksusmiddag (aka andre lager middag til meg) torsdag.
Og så støtter jeg serveringsbransjen samtidig.

Shun er ikke aktiv  
Gammel 14-12-21, 20:33   #174
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.164
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #12

En liten tur på nærsenteret med eldste og fin samtale i bilen på vei hjem. Skjønne lille ungen min.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv  
Gammel 14-12-21, 21:34   #175
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.995
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #12

Så deilig å ta med seg, Tjorven!

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Gammel 14-12-21, 21:53   #176
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 7.046
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #12

I dag er jeg glad over elevene mine, som klarte å gjennomføre en debatt om likestilling der de var inndelt i grupper og tildelt helt spesifikke roller tilsvarende fiktive land med helt ulikt ståsted når det gjelder temaet. De argumenterte og kverulerte (på engelsk!), og det jeg trodde skulle bli en affære hvor jeg måtte vri ordene ut av dem, ble så vellykket at jeg til slutt måtte sette sluttstrek rett og slett fordi jeg måtte gi litt informasjon om organiseringen (rødt nivå) av dagene som gjenstår fram mot ferien. Jeg digger dem noen ganger.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv  
Gammel 14-12-21, 21:56   #177
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 8.079
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #12

Vasket badet på en tirsdagskveld.

Fintdethei! er ikke aktiv  
Gammel 14-12-21, 22:02   #178
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.993
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #12

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Vi blir jammen glade for forskjellige ting. Jeg hadde begynt å grine hvis jeg fikk samme beskjed.

Jeg vet ikke hvor mye de får være på skolen fremover, men de var i hvert fall tydelige på at det kom til å bli noe fysisk oppmøte.

Kun fordi hun er satt opp på så mye deltidsjobb frem til jul at vanlig skole pluss jobb til kl 21-22 og 25 minutter hjem ville blitt i meste laget. Så nå passet det perfekt med hjemmeskole.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 14-12-21, 23:08   #179
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.981
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #12

Tilbake på jobb etter over to uker hjemme. Fine folka der, altså. Blir helt rørt over hva vi har delt av opplevelser opp gjennom årene. Det er alt fra brå dødsfall til småbarnsliv og godt skjulte diagnoser. Arbeidsplassen er jammen mye mer enn et sted å jobbe altså.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv  
Gammel 14-12-21, 23:28   #180
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.511
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #12

Jeg har bare 4 dager igjen på jobb dette året.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no