Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-05-10, 22:20   #161
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

uff dette er jo horribelt..

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv  
Gammel 18-05-10, 23:33   #162
SSE
Fullverdig medlem
 
SSE sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: -
Innlegg: 48
SSE er litt kul
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Ja, da har det skjedd nye ting i denne saken og jeg vi oppfordre de som har deltatt i diskusjonen om å sjekke ny info. som er kommet i saken.

Undertegnede presenteres innledningsvis i dette brevet og jeg vil bare at folk skal vite hvordan disse menneskene fortsetter å 'halshugge' de som kommer med sin mening i saka.

Om noen har spørsmål til meg i forhold til det som står i brevet er det bare å spørre, og legge ut hele historien kan bli et langt innlegg.

Foranledningen til at jeg opplyser om dette her på forumet er som flg. av at jeg og den andre mottakeren av brevet er blokkert fra gruppen og ikke har anledning til å svare for oss i forhold til det som er lagt ut....


Sist redigert av HP : 19-07-14 kl 12:29. Årsak: Fjernet navn
SSE er ikke aktiv  
Gammel 18-05-10, 23:45   #163
Hjertebarn
Nybegynner
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 18
Hjertebarn har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Opprinnelig lagt inn av SSE, her.

Ja, da har det skjedd nye ting i denne saken og jeg vi oppfordre de som har deltatt i diskusjonen om å sjekke ny info. som er kommet i saken.

Undertegnede presenteres innledningsvis i dette brevet og jeg vil bare at folk skal vite hvordan disse menneskene fortsetter å 'halshugge' de som kommer med sin mening i saka.

Om noen har spørsmål til meg i forhold til det som står i brevet er det bare å spørre, og legge ut hele historien kan bli et langt innlegg.

Foranledningen til at jeg opplyser om dette her på forumet er som flg. av at jeg og den andre mottakeren av brevet er blokkert fra gruppen og ikke har anledning til å svare for oss i forhold til det som er lagt ut....




hei det er jeg som er den andre som har blitt truet av dem, jeg stilte dem noen spørsmål og skrev hvordan vi som har to hjertebarn har opplevd å ha det i 15 år. det ble så useriøst at jeg vurderer å andmelde dem for trakkasering. men dem som kan gå inn bør lese det som står der.


hilsen svein tore sigvartsen.

Hjertebarn er ikke aktiv  
Gammel 18-05-10, 23:48   #164
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.549
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

SSE: Står det noe nytt på den facebooksiden? Jeg har vært innom og sett, men jeg fant ikke noe brev iallefall.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv  
Gammel 18-05-10, 23:51   #165
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.435
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Hei SSE og hjertebarn. Jeg håper at dere ellers kommer å trives her inne også. Jeg kan ikke se at det står noe annet på veggen der inne fra de siste dagene enda.

Pelen er ikke aktiv  
Gammel 18-05-10, 23:54   #166
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.614
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Jeg går ut fra at SSE og hjertebarn henviser til det som står nederst på denne siden, datert 18.5:
http://www.facebook.com/group.php?gid=75151659745&ref=ts#!/group.php?gid=75151659745&ref=ts

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv  
Gammel 19-05-10, 00:13   #167
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)



Hjelpe meg!

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv  
Gammel 19-05-10, 00:25   #168
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.941
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

hellemin for ei suppe...
sånn uthengning på facebook er jo bare sprøyt - uavhengig av sannhetsgestalten

m^2 er ikke aktiv  
Gammel 19-05-10, 01:14   #169
SSE
Fullverdig medlem
 
SSE sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: -
Innlegg: 48
SSE er litt kul
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Jeg har fått noen meldinger om brevet som er publisert på ***-saken og ønsker herved å komme publisere svaret som er sendt til foreldrene sin advokat og foreningen dems.
Til
Advokat ***
Norsk For ***
Kopi
Mor *** og Far ***


God Morgen,
(denne e-posten blir litt kjapt skrevet da jeg har det litt travelt).
Viser til e-post fra far *** og henstiller til at han ber om at all korrespondanse tas videre med deg om vi ønsker å si noe.

Det er med vantro og sjokk jeg leser det som står skrevet. Her følger en rekke grove påstander, beskyldninger og usaklig lesing.

Når jeg i tillegg ser at brevet som er henstilt til meg og Svein Tore Sigvartsen offentliggjøres inne på Facebook-gruppen til ***-saken blir jeg ikke mindre sjokkert med tanke på at ingen av oss har noen mulighet til å 'forsvare' det som står skrevet som flg. av at vi er blokkert / utestengt fra samtlige grupper som berører saken.

Når man oppretter en side på Facebook for å fronte en sak og i tillegg har en innsamlingsaksjon for den aktuelle saken bør det eksistere en aksept for at det kommer innlegg i mot, såvel som for. Kritiske spørsmål bør også kunne tåles, og ikke minst besvares uten å måtte være redd for å bli utsatt for personangrep og grove beskyldninger.

Man må også kunne å dele erfaringer med de involverte i gruppen omkring sin opplevelse om de som omtales - i dette tilfellet, leger, kirurger med flere.
Det samme gjelder kritiske spørsmål om saka forøvrig, i form av framgangsmåten som benyttes og måten man omtaler enkeltpersoner innenfor fagmiljøet på.

Far *** innleder sitt brev med at jeg og han har vært gjennom denne runden tidligere, og det stemmer godt. Den gang ble det hevdet at mitt motiv for kritiske innlegg i ***-saken hadde med mitt medlemskap i Frimurerordenen å gjøre. Foranledningen var at de hadde registrert at lege *** også er medlem av ordenen og det ble da påstått at jeg av den grunn forsvarte ham.

Frimurerordenen er en sammenslutning for menn fra ulike samfunnslag og yrkesgrupper og har over 18.500 medlemmer fordelt på 92 loger og 30 broderforeninger.

Jeg hadde ingen anelse om at Lege ***var medlem i ordenen og kjenner ikke denne mannen bortsett fra det jeg har lest og fått høre av andre hjertebarnsforeldre!

Påstanden om at dette (og flere ting) var mitt motiv for kritiske innlegg og spørsmål i forhold til ***-saken ble publisert på veggen OG under info. på ***-saken og jeg følte meg direkte uthengt og sjikanert!

Etter dette kontaktet jeg far *** personlig pr. telefon og krevde at påstandene ble slettet, om ikke ville jeg gå til en anmeldelse av dem. Det ble henvist til foreningens leder og at jeg burde snakke med ham i forhold til saken, noe jeg ikke ønsket eller ønsker uten å ha en uavhengig observatør ved min side. Min anmodning om at innleggene måtte slettet ble etterfulgt og vi utvekslet i etterkant en spøkefull tone og sa vi kunne ta en fisketur i løpet av høsten, men etter dette har vi ikke snakket sammen!

Min hensikt har aldri vært å jobbe i mot barnet *** sin sak, ei heller prate negativt om familien til barnet ***. Derimot har jeg engasjert meg i en sak der jeg mener framgangsmåten som benyttes og måten ting gjøres på går over styr til de grader.

Jeg kjenner veldig mange hjertebarn og hjertebarnsforeldre som ukentlig henvender seg til meg og andre med sin bekymring i forhold til nettopp denne saka. De er redde for å miste legene sine, noen vet ikke hva de skal tro, noen stiller spørsmål til familien (inkl. undertegnede) uten å få svar etc. og dette gjør at engasjementet er som der er.

Som nevnt har jeg vært blokkert fra ***-saken og som, ikke innlogget, har jeg observert utviklingen det siste halvåret.

På bakgrunn av dette har jeg, ja, kontaktet familien pr. e-post og spurt hvorfor jeg er blokkert / utestengt. Jeg har stilt spørsmål. Jeg har kommet med reaksjoner når jeg har sett andre blitt behandlet likt det jeg ble da jeg kom med kritiske kommentarer for et års tid siden - intet er besvart, før nå.

Når det gjelder min første kontakt med Foreningen, med lederen i spissen startet dette med en e-post som han svarte meg på den 7. mai 2009. Utvekslingen av e-post mellom meg og lederen skjedde fra dette tidspunktet og fram til 13 august 2009 (jeg innehar dokumentasjon). Jeg ønsker også å understreke at jeg ved flere anledninger kontaktet foreningen via kontaktskjema på hjemmesidene www.hjertebarn.org uten å i det hele tatt få svar.

Jeg er for øvrig IKKE klar over at jeg formelt har hatt noen avtale om å ikke uttrykke mine meninger i form av videre engasjement i saken, det ville være det samme som å si at dere kan skrive og gjøre hva dere vil om de jeg setter pris på og er glade i - uten å kunne si hva jeg mener.
Slikt kan jeg ikke akseptere.

Det skrives videre i e-post fra far ***, sitat
"Vi vet hvorfor du jobber i mot "***-saken", hvorfor du skryter over **** og Rikshospitalet. Motivet er ikke bare ditt barns beste, men det ligger noe annet der også som du er klar over."
- Hva i alle dager er foranliggende til en slik påstand som om at jeg jobber imot saken og at det ligger noe annet der som jeg er klar over???

Årsaken til at jeg skryter over *** og Rikshospitalet kan dere se på facebook-gruppen jeg og min familie har laget;
"Takk til barnekardiologene (m.fl.) ved St. Olavs hospital og Rikshospitalet"
http://www.facebook.com/home.php?#!/group.php?gid=113282163742&ref=ts

Videre skrives det:

"Du er også medlem i FFHB som er avhengige av barehjerteavdelingen på Rikshospitalet for å få en inntekt for å overleve."
- Selvfølgelig er jeg medlem i FFHB. Her engasjerer jeg meg mye! Men det i seg selv er ikke noe motiv for å gi uttrykk for mine meninger, om det så hadde vært det - hva hadde vært galt med det?

*Igjen nevnes Frimurerlogen...
- Hva har dette med saken å gjøre???

Til sist beskyldes jeg for være avhengig av *** for å få godkjent pleiepenger osv. før det avrundes med at de ikke trenger å avsløre mere om dine motiv....

- Påstandene, beskyldningene og hetsingen som man offentlig blir utsatt for her er av de grader så grov at jeg sterkt vurderer politianmeldelse, samt å kontakte media såframt at jeg OG Svein Tore ikke får en offentlig og uforbeholden beklagelse på min og dems vegg på Facebook, innunder info. på Jonas-saken og på hjemmesiden www.hjertebarn.org!

Egentlig har dere INGENTING med dette å gjøre, men jeg kan allikevel si såpasss som at jeg ikke går på pleiepenger, og at det ikke er *** som har eller har hatt ansvaret for denne biten i vårt tilfelle!


Svar for Svein Tore Sigvartsen,

Påstandene om de motivene det refereres til oppleves som like absurd for Svein Tore som for undertegnede. Viser til samme svar som undertegnede som han sier seg enig i.

Det skrives at Svein Tore fikk flere sjanser til å besvare spørsmål, men at disse ikke ble besvart. Dette er løgn! Saken er at det ble stilt 5 spørsmål offentlig på gruppen til ***-saken. Minutter senere var Svein Tore blokkert og hadde ingen mulighet til å svare. Spørmålene og alle andre innlegg mot Svein Tore fra mor *** ble derimot stående.

Ifbm. blokkeringen av Svein Tore fra gruppen ble også alle hans innlegg slettet slik at det for nye, utenforstående medlemmer, og de som ikke hadde eller har fulgt med kunne se ut som Svein Tore har / hadde trukket seg ut av saken.
Svarene ble derimot sendt *** kort tid etter uten at det er kommet noe svar tilbake før nå!

Å påstå at Svein Tore hele tiden har gått til angrep mot mor *** og ar *** og uskyldige hjertebarnsforeldre som har mistet barna sine synes vi er å tøye strikken vell langt!

Svein Tore har IKKE gått til noe angrep mot noen. Ifall, gi en saklig beskrivelse og bevis det!

* Det påstås også at Svein Tore i tillegg har kalt noen i gruppen "dumme" og nedverdiget dem fordi de er kvinner. Sannheten her er at Svein Tore uttrykte at han syntes det var noe som var dumt sagt…og det er da ve noe helt annet!!!

På veggen til ***-saken ble Svein Tore en tidsfrist til tirsdag dersom han ønsket å møte foreningens leder i Oslo. Han kunne ha med seg to personer og ble påmint å ha med seg dokumentasjon... dokumentasjo på hva? Og hva skulle være tema?

Nei, om det er aktuelt med et møte så får det sendes en formell forespørsel med agenda.

Når det gjelder personvernbeskyttet informasjon ibm. med operasjonen av Svein Tore sine sønner er det ingen som har krav på den type informasjon til tross for at han har sagt at det var leger fra Boston til stede under den ene operasjonen.

Og til sist vil både undertegnede og Svein Tore Sigvartsen understreke at vi ikke har som mål å sabotere barnet *** og andre hjertebarns behandling i utlandet!



Mvh

****
og
Svein Tore Sigvartsen


Sist redigert av Veronal : 26-05-10 kl 23:06. Årsak: Fjerner navn
SSE er ikke aktiv  
Gammel 19-05-10, 01:54   #170
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.435
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Takk for innlegg SSE.

Pelen er ikke aktiv  
Gammel 19-05-10, 05:08   #171
SSE
Fullverdig medlem
 
SSE sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: -
Innlegg: 48
SSE er litt kul
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Endret like godt innlegget mitt slik at jeg fikk belyst hele svaret...

Ha en strålende dag!

SSE er ikke aktiv  
Gammel 19-05-10, 10:37   #172
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.793
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Dette var en informerende tråd. Jeg så at jeg har 1 venn på støttesiden på FB, og har nå sendt henne link til denne tråden for at hun kan gjøre seg opp en mening om alt rundt saken som ikke kommer frem på FB.

Minerva er ikke aktiv  
Gammel 19-05-10, 10:49   #173
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Milde himmel - jeg har ikke klart å få oversikt over hele greia her nå. Men er det nå slik at SSE og Hjertebarn igrunnen sitter fanget med navn og rykte festet til den propagandaen disse menneskene sprer?

Fy flate for en kjip situasjon!

 
Gammel 19-05-10, 11:14   #174
SSE
Fullverdig medlem
 
SSE sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: -
Innlegg: 48
SSE er litt kul
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Hei SSE og hjertebarn. Jeg håper at dere ellers kommer å trives her inne også. Jeg kan ikke se at det står noe annet på veggen der inne fra de siste dagene enda.

Var litt satt ut her forleden og glemte å svare deg, men jeg tror nok jeg kommer til å trives her inne ellers også. Oppdaget denne portalen først den 17 mai i år jeg;-)

SSE er ikke aktiv  
Gammel 19-05-10, 11:15   #175
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.839
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Herlighet!

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 20-05-10, 08:51   #176
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

jeg prøvde å forlate gruppen inne på fb men det går ikke. eller det står at jeg har folatt gruppen men går jeg inn igjen så er det som jeg fortatt er medlem!!!

Jeg syns det er horribelt å legge slike påstander på rikshospitalet. de er faktisk dem som hjalp oss i min situasjon med min sønn og de eneste som var ærlig mot meg.. de var kjempe flinke. De er da blitt hjertekirurger for en grunn..

men hvordan kan jeg melde meg ut av gruppen???

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv  
Gammel 20-05-10, 08:55   #177
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.549
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Opprinnelig lagt inn av SpetakkelRandi, her.

jeg prøvde å forlate gruppen inne på fb men det går ikke. eller det står at jeg har folatt gruppen men går jeg inn igjen så er det som jeg fortatt er medlem!!!

Jeg syns det er horribelt å legge slike påstander på rikshospitalet. de er faktisk dem som hjalp oss i min situasjon med min sønn og de eneste som var ærlig mot meg.. de var kjempe flinke. De er da blitt hjertekirurger for en grunn..

men hvordan kan jeg melde meg ut av gruppen???


Det er ikke bare det at systemet henger, og at utmeldingen ikke er registrert?
Om du ikke får det til, er det jo tydeligvis bare å stille kritisike spørsmål for det takler de jo ikke og blokkerer deg.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv  
Gammel 20-05-10, 09:04   #178
SSE
Fullverdig medlem
 
SSE sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: -
Innlegg: 48
SSE er litt kul
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Det er ikke bare det at systemet henger, og at utmeldingen ikke er registrert?
Om du ikke får det til, er det jo tydeligvis bare å stille kritisike spørsmål for det takler de jo ikke og blokkerer deg.

Bra du er løsningsorientert

SSE er ikke aktiv  
Gammel 20-05-10, 09:05   #179
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

jeg fikk det til, men polarjenta hadde en god løsning..

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv  
Gammel 20-05-10, 09:07   #180
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Om du ikke får det til, er det jo tydeligvis bare å stille kritisike spørsmål for det takler de jo ikke og blokkerer deg.



Jeg blir helt matt av hele saken. Så nettopp at min svigermor er medlem, skal ta en prat med henne. Men flere venner har meldt seg ut etter at jeg la ut link til denne tråden på profilen min.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.

Sist redigert av Dixie Diner : 20-05-10 kl 22:41.
Dixie Diner er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no